Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko ketään käynyt KFCeessä syömässä?

Vierailija
30.12.2022 |

Miten siellä tilataan ruokaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä mitään tilata, se lopettaa.

Vierailija
2/8 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytöltä valitaan tuotteet ja maksetaan kortinlukijaan. Sitten saa kuitin jossa on tilausnumero ja kun ruoka on valmis niin numero huudetaan tiskiltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kanahampurilaiset vetämässä huiviin. Ei mikään ihmeellinen makuelämys. En tiedä miten siellä tilataan.

Vierailija
4/8 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan samaan tapaan kuin tilaisit jossain Hesessä tai McDonaldsissa. Itse olen aikoinani tilannut ihan tiskiltä, mutta voihan sielläkin jo olla nykyisin jotain automaatteja joista tilataan ja sitten vaan haetaan kassalta, kuten on monessa McDonaldissa. Katso noiden nettisivuja, niin näet menun.

Vierailija
5/8 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vaikeaa, lähdin kotiin syömään.

Vierailija
6/8 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa välttää noita pikaruokapaikkoja. Harvemmin noista saa pikana mitään. Viimeksi odotin taco bellissä 20min. Ruoka tuli oikeasti nopeammin pöytään perinteisessä ruokaravintolassa. Lisäksi kerran mäccärissä venasin myös liki puol tuntia kunnes ärähdin kassatytölle että voisivat palvella autokaistan ohella myös salissa asioivia.

Kaiken kukkuraksi ruoka on ala-arvoista ja mautonta moskaa.

Vierailija
7/8 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, ettei ihan pikapikaa välttämättä saa. Tiskin takana on valotaulu, mistä näkee tilausjonon. Itsekin olen kävin eilen ja katsoin, että ravintolassa näytti rauhalliselta, mutta aika monta annosta oli jonossa. Ei sentään 20 minuuttia tainnut kestää.

Vierailija
8/8 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään käynyt? Tarkoitat: kukaan käynyt? Eiköhän siellä kuule aika moni ole käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän