Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Joskus se onkin vaikea rasti miten pitää rajoistaan kiinni, miten olla jämäkkä, mutta ystävällinen samanaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Joskus se onkin vaikea rasti miten pitää rajoistaan kiinni, miten olla jämäkkä, mutta ystävällinen samanaikaisesti.
Kyllä. Helposti menee yli jompaan kumpaan suuntaan, mikä vain vaikeuttaa asioita.
Sekoan lopullisesti, jos et anna mulle selviä merkkejä, että kaipaat. Kun koko ajan joudun epäilemään, olenko harhainen vai en. 🤯
Vierailija kirjoitti:
Sekoan lopullisesti, jos et anna mulle selviä merkkejä, että kaipaat. Kun koko ajan joudun epäilemään, olenko harhainen vai en. 🤯
Millaiset merkit sulle kelpaa?
Hävettää oma toimintani ja samalla ei hävetä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset merkit sulle kelpaa?
Joihinkin tosielämän asioihin liittäminen. Kaikki kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kombo.
Vierailija kirjoitti:
Millainen luonne kaivatullasi on? Sehän se jää jäljelle, se on se jonka kanssa eletään. Ulkonäkö, ammatti ym ovat kaikki pelkkää pintaa.
Tällä tuntemuksella varsin samanlainen kuin omani.
Vierailija kirjoitti:
Se on tervettä jos osaa nähdä molemmat puolet.
Vierailija kirjoitti:
Ei olla vieläkään vaihdettu numeroita.
Ei niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen luonne kaivatullasi on? Sehän se jää jäljelle, se on se jonka kanssa eletään. Ulkonäkö, ammatti ym ovat kaikki pelkkää pintaa.
En tunne juurikaan, joten paha sanoa. Sosiaalinen introvertti, seurallinen, hauska, määrätietoinen, varovainen, tarkka, työhullu, kaikki hurmaava persoona, varmasti hyvin hellä.
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän me enää koskaan...
Kyllä nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kombo.
Nolottaa ja kamalla kuitenkin kutkuttaa vatsanpohjassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen sut alusvaatteisillasi tuohon huoneen ovelle. Ihan tavallisissa pikkareissa ja rintsikoissa. Olisit seksikkäintä ikinä. Ei menisi aikaakaan, kun vähät vaatteesi roikkuisivat jossain ovenkahvassa. Tässä tanssissa en sekoilisi askelissa.
Hui. Aika kuumaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kombo.
Nolottaa ja kamalla kuitenkin kutkuttaa vatsanpohjassa.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Sinussa kaikki on ihanaa: silmät, hymy, hiustyyli, kävelytyyli, ääni. Sisäisestä sinästäsi en kovin paljon tiedä, mutta eiköhän se ole jatkoa tuolle kaikelle.
Tosi kauniisti sanottu. Olispa tää mulle 🤗
Vierailija kirjoitti:
Millä kirjaimella hänen sukunimensä alkaa?
S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinussa kaikki on ihanaa: silmät, hymy, hiustyyli, kävelytyyli, ääni. Sisäisestä sinästäsi en kovin paljon tiedä, mutta eiköhän se ole jatkoa tuolle kaikelle.
Tosi kauniisti sanottu. Olispa tää mulle 🤗
Miehelle naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu
Pieni itsevarmuus on hyvästä asiassa kuin asiassa. Jos olisin sun huoneesi ovella, opettaisin sua kyllä olemaan sekoilematta niissä
ensitanssiaskeleissakin ja pysymään itsevarmana pystyssä. No, joo mielikuvitus laukkaa.
Toiveunta kaikki on vain.