Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
On niin lämmin ja hyvä olla, kun ajattelen sua tässä rakkaudella. Sellainen mitä sä oot, niin sellaista haluan. Sunlaista. Simppelii.
Annan itseni sulle kokonaan, jos sä tahdot. <3
Hyvää yötä. Tiedät kyllä keneltä.
Lopuksi haluan vielä kirjoittaa jotain kaunista, kauriista joka pysähtyi paikoilleen tapittamaan lumoavilla silmillään kunnes loikki metsään ja kaikki oli hetkessä ohi, jäljellä oli vain muistijälki jossain aivojeni poimuissa.
Millainen luonne kaivatullasi on? Sehän se jää jäljelle, se on se jonka kanssa eletään. Ulkonäkö, ammatti ym ovat kaikki pelkkää pintaa.
Vierailija kirjoitti:
Millainen luonne kaivatullasi on? Sehän se jää jäljelle, se on se jonka kanssa eletään. Ulkonäkö, ammatti ym ovat kaikki pelkkää pintaa.
Sen perusteella mitä tiedän: aivan mahtava. Ammatilla ei olekaan mitään väliä tietyin poikkeuksin.
Rrrakasss, tervetuloa takaisin töihin. 💕
Vierailija kirjoitti:
Vahva, toisia huomioiva ja tukeva, valloittava persoona. Luulen, että pinnan alla intohimoinen, vaikka sitä en ole hänen kanssaan valitettavasti päässyt kokemaan.
Joskus kärsimätön ja itsepäinen. Välillä sanoo asioita, ennenkuin ajattelee loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielipide ihastuksesta on tärkein?
Isäni
Vierailija kirjoitti:
Lopuksi haluan vielä kirjoittaa jotain kaunista, kauriista joka pysähtyi paikoilleen tapittamaan lumoavilla silmillään kunnes loikki metsään ja kaikki oli hetkessä ohi, jäljellä oli vain muistijälki jossain aivojeni poimuissa.
Haluaisitko vielä jälleennäkemisen sen kauriin kanssa? Niin että hänen ei tarvitsisi juosta enää pakoon, vaan jäisi ihan lähelle pysyvästi? Sulla olisi siihen mahdollisuus, jos annat itsellesi luvan
Sehän on kohta vuosi täynnä kun viimeksi nähtiin.
Vierailija kirjoitti:
Oma mielipiteeni on ainoa millä on väliä
Vierailija kirjoitti:
Ihastun harvoin joten on kyllä sellainen josta läheisetkin tykkää.
Jaahas, terveiset poistuu, ei mun tunteet.
Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Helliä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Pieni ikäväkin on 💕
Ei ois mennyt pannukakuksi elämä enkä ois täälläkään nyt