Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa pois sieltä huvipuistoista ja eläintarhoista, varmasti löytyy rauhallisempikin paikka elellä..
Miksi??
🏝🏝🐘🏝🏝
No, näytti olevan monelle negatiivinen kokemus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko sä tänään tulet pois piilosta, niin että minäkin näen sinut?
Tällä kertaa olen useamman päivän piilossa.
Harmi
Vierailija kirjoitti:
millä mielin?
Murhellisin. Kaipaan yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Rankkaa olla vuoristoradassa viikosta toiseen.
Mulla lähti neljäs vuosi jo käyntiin tässä kuussa. Repikää siitä.
Haluan nähdä sinut, kauniit silmäsi ja hymysi. Mutta en näe, koska välissä on horisontti.
Menispä mullakin hyvin kuten sulla.
Silmät ei meinaa päivisin pysyä auki, vaikka öisin nukun. Mikään määrä unta ei tee virkeäksi.
Mistä saan elämäniloni takaisin? Kaivattu katkaisi yhteydet tuosta vaan ja en jaksa enää tätä kohtelua yhdeltäkään ihmiseltä.
En pysty enää luottamaan. Tuntuu, että olen aina sellainen josta ei kiinnostuta kuin harvoin ja sekin pelkästään huomionhakuisuudesta.
Minäkin olen tunteva ihminen ja tarvitsen toisia. Oma kiinnostukseni ei ole johtanut mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä sinut, kauniit silmäsi ja hymysi. Mutta en näe, koska välissä on horisontti.
Ruskeat silmät?
Vierailija kirjoitti:
Sinä! kirjoitti:
Sinä hurmaava fiksaaja ja innoittajani. Funtsin sua täs kahvil, on aika lämmin ja taustal soi Primavera...Hymyilyttää, ajatukset vievät aikaan, kun herätit mussa tunteita, joista en aiemmin tiennyt tuon taivaallista. Janoaisin tietää lisää. Mitä voin enää tehdä, että löydän sut uudestaan. Annan virran viedä, lennättää tuuleen toivon uudesta tapaamisesta, tällä vuosikymmenellä. Haluaisin tutustua suhun...
Mitä hän fiksaa?
Työnkuva on laaja. Hän on monipuolinen osaaja ja ammattilainen. Enempi avaamatta, auttoi pari kertaa keittiössä ja mm. kun uuninluukun sarana meni paikoiltaan...Tänä vuonna ei olla nähty, vaik pyörin huudeil välil.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä! kirjoitti:
Sinä hurmaava fiksaaja ja innoittajani. Funtsin sua täs kahvil, on aika lämmin ja taustal soi Primavera...Hymyilyttää, ajatukset vievät aikaan, kun herätit mussa tunteita, joista en aiemmin tiennyt tuon taivaallista. Janoaisin tietää lisää. Mitä voin enää tehdä, että löydän sut uudestaan. Annan virran viedä, lennättää tuuleen toivon uudesta tapaamisesta, tällä vuosikymmenellä. Haluaisin tutustua suhun...
Mitä hän fiksaa?
Työnkuva on laaja. Hän on monipuolinen osaaja ja ammattilainen. Enempi avaamatta, auttoi pari kertaa keittiössä ja mm. kun uuninluukun sarana meni paikoiltaan...Tänä vuonna ei olla nähty, vaik pyörin huudeil välil.
Hieno "nuorisokieli", pappara :D
Oranssipaidalle 😘 pinkkipaidalta
Jopas jäätiin silmistä kiinni ja kipinät vaan sinkoili. Hyvä, että moikan sai sanottua.
Tällä kertaa olen useamman päivän piilossa.