Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Sinä! kirjoitti:
Sinä hurmaava fiksaaja ja innoittajani. Funtsin sua täs kahvil, on aika lämmin ja taustal soi Primavera...Hymyilyttää, ajatukset vievät aikaan, kun herätit mussa tunteita, joista en aiemmin tiennyt tuon taivaallista. Janoaisin tietää lisää. Mitä voin enää tehdä, että löydän sut uudestaan. Annan virran viedä, lennättää tuuleen toivon uudesta tapaamisesta, tällä vuosikymmenellä. Haluaisin tutustua suhun...
Mitä hän fiksaa?
Vieläkin kipeä olo vaikka oon jo ollut töissä. Voikun eräs ihana Jmies tulisi viereen päikyille💙Voisi silittää minut uneen💙🧔🏼+👩🏻
Päiväterkut ihastukselleni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Retard
This sudden outburst of palsta retu was a progress of what we call retardation.
Se vain esitteli itsensä.
He surely did and at the same time made humongous progression in retardation.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän puuhastelet?
En mitään erikoista. Löhöän tyhjänpanttina ja mietiskelen. U?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän puuhastelet?
Teen töitä kotoa käsin. Entä sä?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän puuhastelet?
Pyykkipäivä täällä. Mitäpä itse?
Vielä kun päästäis katselemaan yhdessä pilviin. Voitais arvuutella muotoja ja levätä ihan vierekkäin toisissamme kiinni. Sun pehmeitä käsiä koskettaen.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän puuhastelet?
Tulin reissulta kotiin. Nyt taidan hetken hengähtää.
Kauhea olo. Ajattelen taas ihanaa työkaveria. Haluaisin usein jättää tämän työpaikan taakseni. Melkein yhtä usein haluaisin luopua tyttöystävästäni, jota en kykene rakastamaan täydestä sydämestäni, koska tuo nainen oli siellä jo ennen häntä. Elinvoima hiipuu. Miksi et tullut bussissa viereeni ja antanut minulle tilaisuutta puhua?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua L.
🥰 omin
(t. ei-Liisa, ei pikkuvaalea)
Sua mietin, niin kuin aina <3
Vierailija kirjoitti:
Mitähän puuhastelet?
Rasvailen ihoa.🕶
Joko sä tänään tulet pois piilosta, niin että minäkin näen sinut?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän puuhastelet?
Juon päiväkahvia, pikkuvaalea mielessäni 😍
-risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Kauhea olo. Ajattelen taas ihanaa työkaveria. Haluaisin usein jättää tämän työpaikan taakseni. Melkein yhtä usein haluaisin luopua tyttöystävästäni, jota en kykene rakastamaan täydestä sydämestäni, koska tuo nainen oli siellä jo ennen häntä. Elinvoima hiipuu. Miksi et tullut bussissa viereeni ja antanut minulle tilaisuutta puhua?
Jos rakastat edes vähän niin sekin riittää
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa pois sieltä huvipuistoista ja eläintarhoista, varmasti löytyy rauhallisempikin paikka elellä..
Miksi??
🏝🏝🐘🏝🏝
Hiekkalaatikko