Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Kun käyttäytyy kuten herrasmies niin on mukava tutustuakin.
Niinhän se olisi.
Rakas, näytit tänään taas niin syötävän hyvältä. Kauniita unia.
Hyvää yötä, ihastukseni. Söin saunan jälkeen jäätelöä ja mietin, että mistähän mausta mahdat pitää - edes noin triviaalia asiaa en sinusta tiedä. Luulen, että pidät suklaisista ja kinuskisista mauista. No, iltamusaksi tarjoan nyt mangoa. Veikkaanpa, että et ole tätä ennen kuullut. Vaikka ethän sä näitä kuuntele, mutta saahan sitä kuvitella. Sitä vartenhan tää palsta on.
Vierailija kirjoitti:
Armaani, olet tämän päivän paras nainen. 😚💗
Suukot. 💓😚
Vierailija kirjoitti:
:'(
surullinen ja yksinäinen olo
Täällä kohtalotoveri.
Se yks eilinen viesti jossa mainittiin nimesi, se oli joltain muulta, mä suojelen yksityisyyttäsi. Eilis iltana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vieressäsi tilaa tänä yönä T-mies?
On.
Jos sopii, niin tulen siihen kainaloosi. Pidä musta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kohtalotoveri.
Ja täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti huominen on sinulle aurinkoisempi. Mene ihmisten seuraan ja ulos, unohtuu paremmin suru ja pääset taas hieman eteenpäin.
sivusta lähetän myötätuntoa
Kiitos <3 Olen näennäisen sosiaalinen, mutta pohjimmiltani tosi yksinäinen. Joskus tuntuu, ettei jaksa
Kuinka kaipaankaan sinua. 💕
Tuntuu ikuisuudelta viime näkemästä.
Opin käyttämään poikkisahaus konetta tänään. Sahattiin semmosia isoja tuppeensahattuja lautoja sopivan mittaisiksi. Oli hyvin hauskaa ja kivaa hommaa. Mukavan fyysistä hommaa. 😌
Sain kuulla että minun isän isä oli rakentanut itse moottoriveneen silloin kun he asuivat rannikolla. Ja saan ne isoisän vanhat puusepän työkalut. 😬
Minun peffa on kipeä pyöräilystä kun se satula on vähän kapea. 😒
Voisinpa vaan suoraan sinulle kertoa näitä asioita.
Hyvän yön haleja ja pusuja ihana. 🤗😚
Viekkuusi tahtoisin ihan kiinni sinuun.
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas mister J-man.
Nukuhan hyvin. 🥰😘
Love M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Se yks eilinen viesti jossa mainittiin nimesi, se oli joltain muulta, mä suojelen yksityisyyttäsi. Eilis iltana.
Aivan. Keneltäköhän se oli?
Mä näin sellasta et olin kaverin kans Losissa ja se hylkäsi mut johonkin paikkaan joka oli sellainen satujen Japani ja punakultaisena hohtava, suuri aurinko roikkui melkein maassa asti sellaisen pumpulipilvineliön keskustasta ja kiepsahteli ympäri :D
Oli tosi hieno se taivas ja aurinko joka kosketti melkein maata.
Jostain syystä suutahdin silti kaverille joka oli minut sinne feidannut ja hakkasin sitä selleritikuilla ja joillain juureksilla joita en enää muista.