Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Hyvää yötä, ihastukseni. Tämä on ominta vuodenaikaani, mutta olen jo valmiiksi väsynyt. Vieläköhän tästä nousisi, vieläköhän jaksaisi alkaa edes yhden vuoden entistä touhua? Kesän aikana on kyllä alkanut kypsyä ajatus vaihtaa alaa. Tämä nykyinen on tappanut minusta kaiken ilon. Tai no, melkein, muttei kaikkea. ;)
Hyviä unia pikkuvaalealle🤗
Terv. risuleuka aika läheltä
Sleep well, sturgeon surgeon!
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mun toisia nimiä? Niitä on kaksi.
Tiiän. Ja syntymäajan. Sisarukset. Vanhemmat. Kaverit. Ja sinä et tiedä minusta pskaakaan. Kjäh.
Saatan siis muistaa jostain ihan pienistä jutuista, tulee mieleen jostain yhtäkkiä kun joku asia/jonkun sanoma tms tuo mieleen niitä juttuja.
Mutta en onneksi sellainen alhoissa menijä ole, nytkin kuuluu tässä samalla kirjoittaessa Pumped Up Kicksin viheltelykohta ja nytkyttelen päätä ja varpaita sen tahtiin, vedän röökiä ja olen ihan hyvällä tuulella. En vaan halua enää muistaa passskoja muistoja joista tulee vaan paha mieli!!!!!!!
Erikoinen vuosi takana, joskus on vain hyväksyttävä tosiasiat ja asioiden mahdottomuus. Hyvillä mielin kuitenki, toivottavasti sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Löytyyköhän täältä mun sydänystävä?
Hyvää yötä sydänystäväni.
Olet siellä tallessa.
Hyvää yötä. Nuku hyvin.
Huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Helliä halauksia ja monta suukkoa 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Vähän ikävä sua jo heti aamusta 💕
Huomenta. En mä vittuile. Mistä tällainen käsitys?
Vierailija kirjoitti:
Voi myös opiskella ja olla töissä yhtäaikaa
Kyllä ja yleensä niin tehdäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mun toisia nimiä? Niitä on kaksi.
En tiedä. Kerro rakas.
Iihahaa, hevonen hirnahtaa, sika röhkii ja lammas määkii, kaikki me kimpassa halutaan sulle huomenta toivottaa.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen vuosi takana, joskus on vain hyväksyttävä tosiasiat ja asioiden mahdottomuus. Hyvillä mielin kuitenki, toivottavasti sinäkin.
Muuten tasan sama tilanne ja fiilikset, mutta vuoden sijaan 2,5 vuotta sitä. Tai ehkei tuota jälkimmäistä puolta vuotta enää niinkään, se oli jo aika tasainen ja selkeä.
Pelkästään hyvillä mielin olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi myös opiskella ja olla töissä yhtäaikaa
Kyllä ja yleensä niin tehdäänkin.
Jep, lähes aina. Hyvin harva elää millään säästöillä tai sponssattuna opiskeluaikaansa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Mulle ne ei olleet ollenkaan mahdottomiaja olisin toivonut, että olisit kertonut kokevasi niin.
Aina sulla on ollut kiireitä tai tärkeämpiä asioita.
Toivottavasti voit rakas hyvin.