Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tiedän mikä homma oli J! Paremmin perillä kuin luuletkaan. 😂
Mikä ihmeen homma?
Piti vaan katsoa kuinka pitkälle oot valmis menemään..
Semmoinen playeri sieltä. Olet varmasti ylpeä itsestäsi?
Eiku just toisinpäin, mutta en viitsi tätä avata täällä enempää.
Ei tarvitse avata kun, on niin selvää ja oltu perillä koko ajan.
Ei ole multa tämä. Sivusta N
Mitä työtä kaivattusi tekee?
Oon niin kyllästyny mun päähän, että tänään join pullon cavaa, söin sipsiä, karkkia ja poltin ketjussa röökiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Onko ihastuksesi myös ihastunut sinuun?
Oliskin kiva tietää mitä pikkuvaalea tähän sanoisi.
-risuleukaLaitoitpa pahan. En ole varma , vaikka näin toivonkin. Sinähän sen tiedät. Kerrotko?
Terv. pikkuvaaleaMinähän olen aivan ihastunut sinuun, kuten olen yksityisemmillä viesteillä kertonutkin.
Terv. risuleuka
Aina on pieni väärinkäsityksen vaara olemassa. Kerrothan sitten syksymmällä livenä kun ja jos tulet sinne minne aiemminkin tulit.
Terv. pikkuvaalea. 🤗
.
Vierailija kirjoitti:
Mitä työtä kaivattusi tekee?
Kesän alussa vielä tiesin, enää en.
Vierailija kirjoitti:
Odotin tulevaa syyskuun yhteydenottoa, mutta nyt kun suunnitelmat muuttuivat, ei sitä varmaan tulekaan. Ehkä keksin jotain...
Kyllä sä varmaan keksit 😘
Vierailija kirjoitti:
Oon niin kyllästyny mun päähän, että tänään join pullon cavaa, söin sipsiä, karkkia ja poltin ketjussa röökiä.
Sellaista se on joskus.
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen keino on rakastuminen johonkin joka peittoaa vanhat surut.
Päätätkö itse sen? Omalla kohdallani en voi ajatellakaan hakevani rakkautta jos on vanhoja sydänsuruja. Hauskanpito on eri asia. Mitä ovat sydänsurut? Joku pettyi itseensä? Oliko sinisilmäinen? Oliko itse syyllinen? Älkää uskoko sokeasti kaikkea. Sydänsuruja ovat myös huolet ja murheet elämässä, aina ei ole myöskään kysymys rakkauselämään liittyvistä sydänsuruista. Elämä on suhteellisen monimuotoista. Auta itseäsi, autat myös toisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä millään pillerireseptillä mitään tee, ei ole mitään syytä miksi kukaan sellaista ehdottaisi.
Ei kyse ole siitä teetkö sinä vai et. Kyse on siitä että terapiaan ei pääse purkamaan paskaa (mitä se onkaan) Nykyään suomessa varsinkin naisille annetaan terapian sijasta pilleriresepti kouraan ja sanotaan, että näitä kun syöt niin kaikki paranee. Et ole enää traumojen piinaama. Et ole enää ahdistunut, seonnut tai mitään kun otat nämä. Olet vain iloinen ja kaikki on hyvin. Vaikka todellisuudessa ei ole.
Höpsis, mitä paskaa jauhat täällä. Itse pääsin ihan helposti terapeutille, vuoden verran kävin joka viikko puhumassa siellä. Yhtäkään lääkettä en syönyt eikä tarjottu. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Onko ihastuksesi myös ihastunut sinuun?
Oli joskus, ei ole enää. Mennyt eteenpäin.
En oo mennyt. Yhtä ihastunut ja sekasin edelleen.
Sä et tiedä akka mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätätkö itse sen? Omalla kohdallani en voi ajatellakaan hakevani rakkautta jos on vanhoja sydänsuruja. Hauskanpito on eri asia. Mitä ovat sydänsurut? Joku pettyi itseensä? Oliko sinisilmäinen? Oliko itse syyllinen? Älkää uskoko sokeasti kaikkea. Sydänsuruja ovat myös huolet ja murheet elämässä, aina ei ole myöskään kysymys rakkauselämään liittyvistä sydänsuruista. Elämä on suhteellisen monimuotoista. Auta itseäsi, autat myös toisia.
Niin no on mulla toisenlaisiakin sydänsuruja toki, mutta nyt puhuin niistä rakkauselämään liittyvistä.
Olen kyllä ollut jo pitkään valmis rakastumaan johonkin, totaalisen kyllästynyt muistamaan jotain iän vanhoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tiedän mikä homma oli J! Paremmin perillä kuin luuletkaan. 😂
Mikä ihmeen homma?
Piti vaan katsoa kuinka pitkälle oot valmis menemään..
Semmoinen playeri sieltä. Olet varmasti ylpeä itsestäsi?
Eiku just toisinpäin, mutta en viitsi tätä avata täällä enempää.
Ei tarvitse avata kun, on niin selvää ja oltu perillä koko ajan.
Ei ole multa tämä. Sivusta N
Eikä ollut multa tuo. Sivusta.
Tietäisitpå vaan. Kaiken keskellä kaipaan aina vain sinua.
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Pitkiä helliä halauksia ja paljon suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Pieni ikävä koko ajan 💕
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kaipausketju!
Kyllä on kaivattukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu vois tosiaan auttaa minua. Itse hän voisi ottaa sen ihan vaan hauskanpidon kannalta. Ei tästä mitään vuosisadan rakkaustarinaa tule kuitenkaan. sivu
Saippuakuplia puhaltelen :)