Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon... 

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics) 

"Jotenkin vaan elämä ajautuu

Koko ajan kauemmas

Ilman sua mä en tosiaan pärjää

Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
16101/25856 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Onko ihastuksesi myös ihastunut sinuun?

Oliskin kiva tietää mitä pikkuvaalea tähän sanoisi.

-risuleuka

Laitoitpa pahan. En ole varma , vaikka näin toivonkin. Sinähän sen tiedät. Kerrotko?

Terv. pikkuvaalea

Minähän olen aivan ihastunut sinuun, kuten olen yksityisemmillä viesteillä kertonutkin.

Terv. risuleuka

Vierailija
16102/25856 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä millään pillerireseptillä mitään tee, ei ole mitään syytä miksi kukaan sellaista ehdottaisi.

Ei kyse ole siitä teetkö sinä vai et. Kyse on siitä että terapiaan ei pääse purkamaan paskaa (mitä se onkaan) Nykyään suomessa varsinkin naisille annetaan terapian sijasta pilleriresepti kouraan ja sanotaan, että näitä kun syöt niin kaikki paranee. Et ole enää traumojen piinaama. Et ole enää ahdistunut, seonnut tai mitään kun otat nämä. Olet vain iloinen ja kaikki on hyvin. Vaikka todellisuudessa ei ole.

Niin no en tiedä miten siellä terapiassa sitten joka toinen ramppaa.

No älkää rampatko. Lääkkeitä määrätään, kokeile vaikkapa tuota. Jos ei auta, kokeillaan toista. Toivon mukaan saadaan rahaa ja pystyt tekemään työtäsi. Ei ne lääkkeet kuitenkaan psyykkistä sairautta poista eikä hoida velvollisuuksianne. Kyllä rahalla saa ja hevosella pääsee, välillä ihan näennäisesti. Piste.

Kyllä mä näkisin, että suurin ongelma tuossa olisi löytää hyvä (sopiva) terapeutti. Enkä jaksaisi kuitenkaan montaa kertaa käydä niin pitäisi jotenkin kompaktisti oksentaa.

Tilanne on aina henkilökohtainen. Tiedät itse mikä on sinulle parasta ja jos tuntuu niin osaavat lääkärissäkin auttaa. Sosiaalitoimestakin kannattaa kysäistä, heilläkin on tarjota erilaisia vaihtoehtoja avuksesi sekä tueksesi.

En tarvi lääkäriä, sopivan terapeutin kanssa joku hyvä sessio voisi toimia.

Tosin nyt kun sanoit, niin kyllä sosiaalitoimi ehkä auttaa kuitenkin parhaiten sydänsuruihin!

No mitäs v i t t u a se terapeutti niihin auttaa? Normaalisti ihmiset käsittelevät niitä kuule kuten ennenkin, itkevät ja surevat ja that's fu cking it. Kokeile! Been there and done that. 😌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16103/25856 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna

Hei Anna ! 👋

Tässä sinulle yllätyslahja: 😇

Kiitos :)

Mutta mikä se on? Renkula hymyilevän päässä? Onko se enkeli, pyhimys vai loboboitu tyyppi?

Hän on arkkityyppinen enkeli. Lierihattu on tiukassa, ei lähde kulumallakaan.

Liekö tuttu sinulle ennestään, nimeään hän ei tuo julkisuuteen pelkistä hyvistä ja henkilökohtaisista syistä. Saatannet arvata itse kyllä. Ollaan hiljaa yksityisasioista. On tärkeää suojella lähimmäisiä. Näin hän kertoo.

Ole hyvä!

Mitä muuten tarkoittaa loboboitu tyyppi? Täysin uusi tyyppi minulle.

Ihanaa, kiitos paljon! Olenkin kaivannut miekallista arkkityyppistä enkeliä. Lahja tulee tarpeeseen. :)

Lobotoitu tyyppi: tarkoitin tyyppiä, jolle tehty lobotomia. :)

Aha, ok!

Tässä sinulle lahja: 🍍

Vierailija
16104/25856 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän. Toivon niin ainakin.

Vierailija
16105/25856 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin nyt kun sanoit, niin kyllä sosiaalitoimi ehkä auttaa kuitenkin parhaiten sydänsuruihin!

Sosiaalitoimi ei muuta kuin vittuile. Sellainen suomi nykyään on. Hampaiden ja kukkaronnyörien kiristystä. Puhumattakaan sitten Te-toimesta yms. tai hallituksesta (kokoomus) siinä vasta pahimmat mafiosot. Kiristävät niin, että sitä joko taipuu tai ei taivu. Jos ei taivu niin sitten tietää ei taipuneensa.

Ok. Sellasta se sit on.

Vierailija
16106/25856 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä millään pillerireseptillä mitään tee, ei ole mitään syytä miksi kukaan sellaista ehdottaisi.

Ei kyse ole siitä teetkö sinä vai et. Kyse on siitä että terapiaan ei pääse purkamaan paskaa (mitä se onkaan) Nykyään suomessa varsinkin naisille annetaan terapian sijasta pilleriresepti kouraan ja sanotaan, että näitä kun syöt niin kaikki paranee. Et ole enää traumojen piinaama. Et ole enää ahdistunut, seonnut tai mitään kun otat nämä. Olet vain iloinen ja kaikki on hyvin. Vaikka todellisuudessa ei ole.

Niin no en tiedä miten siellä terapiassa sitten joka toinen ramppaa.

No älkää rampatko. Lääkkeitä määrätään, kokeile vaikkapa tuota. Jos ei auta, kokeillaan toista. Toivon mukaan saadaan rahaa ja pystyt tekemään työtäsi. Ei ne lääkkeet kuitenkaan psyykkistä sairautta poista eikä hoida velvollisuuksianne. Kyllä rahalla saa ja hevosella pääsee, välillä ihan näennäisesti. Piste.

Kyllä mä näkisin, että suurin ongelma tuossa olisi löytää hyvä (sopiva) terapeutti. Enkä jaksaisi kuitenkaan montaa kertaa käydä niin pitäisi jotenkin kompaktisti oksentaa.

Tilanne on aina henkilökohtainen. Tiedät itse mikä on sinulle parasta ja jos tuntuu niin osaavat lääkärissäkin auttaa. Sosiaalitoimestakin kannattaa kysäistä, heilläkin on tarjota erilaisia vaihtoehtoja avuksesi sekä tueksesi.

No mitäs v i t t u a se terapeutti niihin auttaa? Normaalisti ihmiset käsittelevät niitä kuule kuten ennenkin, itkevät ja surevat ja that's fu cking it. Kokeile! Been there and done that. 😌

Kyllä siihen voi terapeutti auttaa, jos vuosikaudet jumii samassa surussa. Ei ole oikein elämää sellainen.

Vierailija
16107/25856 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tiedän mikä homma oli J! Paremmin perillä kuin luuletkaan. 😂

Mikä ihmeen homma?

Piti vaan katsoa kuinka pitkälle oot valmis menemään..

Semmoinen playeri sieltä. Olet varmasti ylpeä itsestäsi?

Eiku just toisinpäin, mutta en viitsi tätä avata täällä enempää.

Ei tarvitse avata kun, on niin selvää ja oltu perillä koko ajan.

Vierailija
16108/25856 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanantain lapsi on omalaatuinen piltti

Tiistainkaan lapsi ei ole kovin kiltti

Keskiviikon lapsi toiselle kuoppaa kaivaa

Torstain lapsesta on myös muille kovasti vaivaa.

Perjantain lapsi kulkee pesuveden mukana

Lauantain lapsi puhaltelee saippuakuplia saunassa

Ja se joka syntyy sunnuntaina, on kaikista oudoin ja hulluin aina!

-HaiKu

Kuka sinä olet näistä? Minä viikonpäivänä runoilijamme on syntynyt?

Vierailija
16109/25856 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tiedän mikä homma oli J! Paremmin perillä kuin luuletkaan. 😂

Mikä ihmeen homma?

Piti vaan katsoa kuinka pitkälle oot valmis menemään..

Semmoinen playeri sieltä. Olet varmasti ylpeä itsestäsi?

Eiku just toisinpäin, mutta en viitsi tätä avata täällä enempää.

Ei tarvitse avata kun, on niin selvää ja oltu perillä koko ajan.

Oikea jos lukee niin tietää kyllä.

Vierailija
16110/25856 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset silmänilolleni😊. Minua ei tarvitse vältellä. Olen oman elämäni prinsessa, jolla on homma hanskassa. Oikeasti en teihin miehiin käytä energiaani. Teen kaikkea muuta kivaa.

Vierailija
16111/25856 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin tulevaa syyskuun yhteydenottoa, mutta nyt kun suunnitelmat muuttuivat, ei sitä varmaan tulekaan. Ehkä keksin jotain...

Vierailija
16112/25856 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisillä on vaikeuksia sietää ahdistunutta ihmistä? Miksi ei saa luvan kanssa olla ahdistunut, vaan se yritetään lakaista jonnekin pois näkymästä ja kuulumasta? Miksi sitä pitää ikään kuin pakkohoitaa, jos ei edes itse ole valmis yrittämään hoitaa sitä? Jos haluaisi joskus vain levähtää siinä tunteessa, että joku maailmassa ymmärtää ja hyväksyy juuri sellaisena kuin on, vaikka sitten olisikin ahdistunut. Ettei joka ainoa ihminen näkisi vain muokattavaa siinä, mihin suuntaan minua pitäisi muuttaa. Tai olisi vain roolin puolesta tukemassa. Ehkä sitten se ahdistuskin voisi loitontua. 

Sivusta, ahdistunut

Vierailija
16113/25856 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen keino on rakastuminen johonkin joka peittoaa vanhat surut.

Vierailija
16114/25856 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

saippuakupla ilman kantama

en rusenna

katsot minua

näet puun näet tiilimuurin

Vierailija
16115/25856 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌬 syyskuu puhaltaa mutta minne minä nyt sitten menen? kotiini. suljen oveni ja salvankin turvakseni laitan. ei nähdä vielä syyskuussa - tuli aivan muuta. kaikki on hyvin. kaikki on hyvin. hyvää syksyä! 🌬

Vierailija
16116/25856 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikin kaipaaja?

Noinko paljon vieläkin kirvelee, ettet kelvannut T?

Vierailija
16117/25856 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

i love you💕

Vierailija
16118/25856 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli joskus, ei ole enää. Mennyt eteenpäin.

Vierailija
16119/25856 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin tulevaa syyskuun yhteydenottoa, mutta nyt kun suunnitelmat muuttuivat, ei sitä varmaan tulekaan. Ehkä keksin jotain...

Harmin paikka...

Vierailija
16120/25856 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisillä on vaikeuksia sietää ahdistunutta ihmistä? Miksi ei saa luvan kanssa olla ahdistunut, vaan se yritetään lakaista jonnekin pois näkymästä ja kuulumasta? Miksi sitä pitää ikään kuin pakkohoitaa, jos ei edes itse ole valmis yrittämään hoitaa sitä? Jos haluaisi joskus vain levähtää siinä tunteessa, että joku maailmassa ymmärtää ja hyväksyy juuri sellaisena kuin on, vaikka sitten olisikin ahdistunut. Ettei joka ainoa ihminen näkisi vain muokattavaa siinä, mihin suuntaan minua pitäisi muuttaa. Tai olisi vain roolin puolesta tukemassa. Ehkä sitten se ahdistuskin voisi loitontua. 

Sivusta, ahdistunut

Ahdistushan on tunne joka tuntuu kehossa. Se tunnetaan eli hoidetaan potemalla sekin tunne. Jos se aiheuttaa fyysisiä tai psyykkisiä ongelmia on syytä suunnata lääkäriin hakemaan apua. Hätätilanteissa soita 112. Ahdistus ei ole kaikilla samoista syistä johtuva eikä kaikilla meistä ole psyykkisiä ongelmia tai sairauksia.

Meistä helvetin jokainen on ensisijaisesti vastuussa itsestänsä. Ota vastuusi ja ole itsesi paras ystävä.

Ketju on lukittu.