Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Pelleä lainaten: sä olet mulle unelmaa, mutta maailma on totta.
Jetsulleen näin!
Tiedän, sydämesi kuuluu toiselle. En tiedä oletko hänen kanssaan enää, mutta sen kyllä näkee, että hän on sinun rakkautesi. Ne eleet, mitkä teet siellä, viittaavat jotenkin aina siihen naiseen. Ja katsot minua, kun teet niin. Varmaan vihjeeksi, että älä kuvittele mitään. No en ole kuvitellut enää aikoihin.
Hyvää yötä ja kauniita unia suloiselle unelmieni naiselle 💕
Pitkiä lämpimiä halauksia ja paljon suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Ajattelen sua koko ajan 💕
Jos joskus oon ketään jeesannut, tuttua tai tuntematonta, niin nyt kaipaisin, ei tarvitsisin edes virtuaalitukea että pystyin selvittämään käsillä olevan tilanteen. Eli tsemppienegiaa otetaan kiitollisuudella vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, sydämesi kuuluu toiselle. En tiedä oletko hänen kanssaan enää, mutta sen kyllä näkee, että hän on sinun rakkautesi. Ne eleet, mitkä teet siellä, viittaavat jotenkin aina siihen naiseen. Ja katsot minua, kun teet niin. Varmaan vihjeeksi, että älä kuvittele mitään. No en ole kuvitellut enää aikoihin.
Mulla kyllä kaikki ovet tällä hetkellä auki. Kukaan ei ole yhtään sen pidemmällä kuin toinenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus oon ketään jeesannut, tuttua tai tuntematonta, niin nyt kaipaisin, ei tarvitsisin edes virtuaalitukea että pystyin selvittämään käsillä olevan tilanteen. Eli tsemppienegiaa otetaan kiitollisuudella vastaan.
Virtuaaliset tuet ja tsempit sinne! Sä pystyt mihin vain!
Vierailija kirjoitti:
Tai siis pystyisin. Ennenkin kulkenut tän tien, mutta nyt olosuhteet huonoimmat mahdolliset.
Vierailija kirjoitti:
On se nyt jumalauta, kun meitä sinkkujakin olisi markkinoilla, mutta täytyy niitten varattujen perään haikailla.
😅
Vierailija kirjoitti:
Pää pilviin, taas mennään unien äärelle. Ainut paikka, missä pääsen koskettamaan sua.
Kauniimpia unia vain.
Minulla on pää pilvissä ihan jo hereillä ollessanikin. Vieläkin.
Ei pitäisi ajatella sinua niin paljon. Vaarallista!
Kompastelen omiin jalkoihin.
Törmäilen oviin, seiniin, vastaantulijoihin ja vaikka mihin. En muista minne mun piti mennä, mut ei haittaa.
Muistan kuitenkin ne kauneimmat unet, joissa ei ole ketään muita kuin vain sinä ja minä.
Tulen kohta perässä uniesi äärelle. Sitten mennään taas pilviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtuaaliset tuet ja tsempit sinne! Sä pystyt mihin vain!
Kiitos! Usko tai älä, jopa anonyymimyötätunto helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä vuan. 🤗
🤗 Siepäs.
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö vielä syksyllä? Huhtikuussa näin viimeksi silmäsi, muutama viikko sitten selkäsi.
Missäköhän nähtäisiin? 🤔 Mikset tullut nykäisemään hihasta kun näit minut? 😉
Pelleä lainaten: sä olet mulle unelmaa, mutta maailma on totta.