Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun liekki sammuu, jos mies poistuu näköetäisyydeltä liian pitkäksi ajaksi.
Unohdan hänet😊Sama itsellä naisten kanssa. Paitsi yhden kanssa roihahtaa uudestaan aina, jos nähdään uudestaan.
👀
Aika kova puheensorina, hyvä kun sekaan mahdutaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Kulta, onko roihu ohi kolmen vuoden jälkeen?
Ei laisinkaan. Vuosi vuodelta vain kasvaa kasvamistaan.
Vierailija kirjoitti:
Halleluja! Tee toisille niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän, totisesti, amen.
Niin olen tehnytkin. Olen ollut avoin. Kaikille olen aina vastannut. Mutta on monia ihmisiä, jotka itse salailevat, puhuvat epätosia, vastaavat "mitääh?", jos heiltä kahdenkeskenkin kysyy mutta jotka silti olettavat saavansa vastineeksi juuri sellaista kunnioittavaa käytöstä kuin mitä itse toivovat. Ei se niin toimi. Vastavuoroisuuden periaatteet kuuluvat hyviin tapoihin.
Vierailija kirjoitti:
Halleluja! Tee toisille niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän, totisesti, amen.
Pakko kiittää sua, kun laitoit tämän. Rauhallisia unia ja mielenrauhaa.
Kuulkaahan ihanat, pistin parastani ja muokkasin erään kappaleen sanoitusta soveltumaan itselleni ja kertomaan omasta elämästäni. Pistän kohta tulille pähkäiltäväksi teille keitä kiinnostaa!
Kivaa iltaa muruset. 😌
💘
Jarmolle rakkaita terveisiä😘, syyskuussa nähdään😍
Olisipa jännä nähdä pitkästä aikaa, näkisi miten reagoisin sinuun mies. Tulisiko 💋💋💋 tunne vai 😳😳😳. Luultavasti puhuttaisiin vaan sillai hyvänpäivän tuttujuttuja😃
Vierailija kirjoitti:
Hurmaava Tmies :)
Tunnen sen myös. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kulta, onko roihu ohi kolmen vuoden jälkeen?
Kylläpä taitaa nyt olla meidän osalta. Irl moni saa hehkutettua sitä uusiin mittasuhteisiin, meidän välillä hyvin väljähtänyt. Sen siitä saa kun ei ole irl yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa jännä nähdä pitkästä aikaa, näkisi miten reagoisin sinuun mies. Tulisiko 💋💋💋 tunne vai 😳😳😳. Luultavasti puhuttaisiin vaan sillai hyvänpäivän tuttujuttuja😃
Ehkä ensi kuussa nähdään. Panohommiksihan se varmaan menee.
Toiset jatkaa elämäänsä eteenpäin energisinä ja toiset jää kiinni menneisyyden vähäpätöisiin kohtaamisiin.
Vierailija kirjoitti:
Moi. Hyvä meno.
Vähän niiku tulis hääjuhliin myöhässä ja jengi olis jo tyhjentänyt baarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä tuntee itsensä niin idiootiksi välillä, kun roikkuu jossain parissa katseessa ja kuvittelee kaikenlaista. Miks pitää olla tällanen? Eikö jo voisi antaa olla ja tunnustaa itselleen, ettei oikeasti mitään ole. On sitä ihminen tyhmä.
Minulla johtuu ehkä siitä, etten itsekään osaa oikeastaan antaa muuta kuin pari katsetta, vaikka hullusti tykkäänkin. Tietysti aivot on helppo saada uskottelemaan, että on hän ihan samanlainen.
Täällä sama Nyt olen kyllä ihan pyrkinyt seuraamaan, miten hän katsoo niitä muita siellä. Taitaa siis olla ihan oman pään sisällä kuvitelma, että katsoisi minua, koska on kiinnostunut. No eipä taida olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi. Hyvä meno.
Vähän niiku tulis hääjuhliin myöhässä ja jengi olis jo tyhjentänyt baarin.
Jep. Niinkin. Oletin kyllä juttujen perusteella aavistuksen leuhkempaa keskustelua mutta aina saa saatana pettyä. Onneksi tulin. Katotaan myöhemmin, kivaa iltaa sinullekin ihana!
Gallupintynkää?
🔺 no mikä ettei
🔻 ei herranen aika sentään
Ilta tummenee, iltahalaukset ja hyvän yön suukot kaivatulle - tulen viereesi ihan lähelle kun ilta viilenee 🎨
Moi. Hyvä meno.