Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Kiitos. Ole hyvä. Anteeksi. Pahoittelen. Heippa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko sä mies luovutit? Kyselee nainen tästä sun läheltä
Ai Mari?
Ei. Nimi alkaa N kirjaimella
Entä sukunimi?
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Mari?
Nari
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltaa kaikki keijukaiset ja usvametsän menninkäiset. Kaikki tallessa, tuuli ei kuljettanut ketään muille mantereille?
Kaunista iltaa! Kotona hyvä olla, keijujen ja menninkäisten. Ei pysty tuuli meitä viemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Millä alalla kaivattusi työskentelee, millä itse?
Me molemmat opetusalalla.
Niimmekin. Kuinkahan moni muu?
Jäikö hän vahingossa oven pieleen kuuntelemaan vai oliko sattumaa? Jäi vaivaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Mari?
Entä sukunimi?
Sivusta.
Sitä en paljasta, mutta oli tarkoitettu miehelle, jonka nimi alkaa V kirjaimella
When the cow rides the bull; priest, watch your skull.
Vierailija kirjoitti:
Joulumaassa asuu ilkeä noita-akka. 👁
En tiedä muuta kuin että siinä lähellä asuu yksi namu.
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan ihmistä joka ymmärtää mua, ihmistä joka rakastaa mua joka tapauksessa, ei hylkää ja on kiinnostunut mun luonteesta enemmän, ku ulkonäöstä. Ei sellaisia ole.
Sama juttu. Niitä on harvassa.
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku on laittanut täällä terveisiä "Akselille", mutta en ole oikein saanut kiinni, että tykkääkö hän vai inhoaa. Vaikeaa tulkita, kun ei kuule äänen sävyjä ja vivahteita, näe mikroilmeitä ja eleitä jne. Toki terkut voivat olla joltain jäbältä tulleita trollausviestejä, mut jos ne ovat siltä keneltä luulen, niin kyl mä olen aina pitänyt häntä ihan kuumana pakkauksena. Hyvät bosat ja sopivasti temperamenttia.
Tulisia tunteita varmaan ainakin oli mitä oli.
Eos kun en ole tänään ollut täällä. Kahvitauolla ehdin nähdä yhden viestin ja sen jälkeen kommentoinkin, mutta ne molemmat viestit näkyvät poistetun. Kiva ajatus kuvitella, että upearintainen asenneleidi olis laittanut mulle terkkuja, vaikkei kaivattuni olekaan. Olen ajatellut hänen olevan pois markkinoilta. Mutta eihän sitä toisten tilanteista voi oikein tietää. Ei olla sillä tavalla läheisiä, että oltais puhuttu mitään kovin henkilökohtaisia juttuja. Joskus näin hänet yöllä onlinena mesessä, kun katsoin striimattua änäripeliä. Ajattelin sitten tervehtiä erätauolla ja chatata siinä vähän ajan kuluksi, mutta ei ihän vastannut edes aloitukseeni mitään, joten tuskinpa hän minua kaipailee. "Akselille" kirjoittavan tyyli vaan tuo hänet heti mieleen.
Missä mun samettisilmäni eli sulosilmäni?
Naantalilainen... pusuja sulle.
En ole tapailemisen arvoinen, mutta paljon enemmän arvoinen kyllä.