Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: haluaisitko kaivattusi kanssa minilomalle Pariisiin?
Olisihan se ihana ajatus. Kunhan nyt ensin pääsisi edes keskustelemaan kahden kesken jonnekin.
Näettekö usein? Vedät vaan hihasta ja sanot että nyt puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Se ei lisää kenenkään kiinnostusta, jos toteat mielitietyllesi, että sinulla olisi noita ottajia.
Minusta ei näy, kun peräpuoli tuollasen käytöksen jälkeen.
Ei ole ikinä kiinnostaneet saamattomat miehet. Ja ilman saamista tuolla menolla jäävätkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ettei, onhan se rakkauden kaupunki.
Roikun täällä ihan turhaan,, mulle ei ole näissä langoissa enää mitään kertoi järjen ääni. Voikaa hyvin ja pelastakaa maailma. Se on aina kaunis ja arvokas. Lupaan samalla lopettaa luokattoman runosiirapin suoltamisen nettiin ainakin viideksi vuodeksi.
Tällaisena iltana tekisin olosi mukavaksi. Saisin sinut muistamaan haaveet, jotka olit jo ehtinyt siirtää syrjään.
Lähetän terveiset kaipaamalleni henkilölle ja toivotan onnea parisuhteeseen <3
Vierailija kirjoitti:
Roikun täällä ihan turhaan,, mulle ei ole näissä langoissa enää mitään kertoi järjen ääni. Voikaa hyvin ja pelastakaa maailma. Se on aina kaunis ja arvokas. Lupaan samalla lopettaa luokattoman runosiirapin suoltamisen nettiin ainakin viideksi vuodeksi.
Runosiirapillakin on kaipaajansa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kaikki vastustaa. Kun saan yhden asian johonkin aisoihin, seuraava jo odottaa. En juurikaan nukkunut viime yönä.
Joskus pelkään, että kaipaat vain mielikuvaa minusta, niinkuin joku aiemmin sanoi. Et todellista minua. En minä niin kummoinen ole.
Joka päivä on asioita, joita haluaisin tehdä tai nähdä just sun kanssa. Osan jätän sitten kokonaan tekemättä. Tosi ristiriitainen fiilis. En tiedä mitä uskoa. Mieleen nousee niitä hetkiä, jolloin olet minut kieltänyt. Niitä on aika monta. Jos puhtaasti sanoja katsotaan, se kuppi on paöjon painavampi. Toisessa kupissa on sitten muuta. Aika paljon sitäkin.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Jos hän on sinua kaivannut tai kaipaa, niin silloin sä olet hänen mielestään jotain aivan erityistä ja upeaa. Älä siis vähättele itseäsi! Jos hän sinusta tykkää, niin miksipä et tykkäisi myös itse itsestäsi? Myös itseään pitää oppia rakastamaan oikealla tavalla.
Ja mitä noihin vaakakuppien sanoihin tulee, niin ainakin omassa kaipauksessani on välillä myös koomisia aallonpohjien ja -huippujen vaihtelua. Sitä vaan on välillä niiin turhautunut tilanteeseen, jossa välit ovat jäissä juuri siihen yhteen ihmiseen, jonka kanssa haluaisi niiden olevan kaikkein läheisimmät. Niiden turhautumisten hetkellä saattaa tuutata ilmoille sellaisiakin kommentteja, jotka eivät ole totta. Siinä tarvitaan erottamisen lahjaa, että osaa arvioida, mikä on vain tukahdutetuista tunteista johtuvaa turhautumisen oireilua tai purkausta, mikä todellista antipatiaa. Jos niitä kauniin kaipaamisen hetkiä kuitenkin on, niin silloin on todennäköistä, että kyseessä ei ole oikea antipatia, vaan tilanteen haastavuudesta nouseva epätoivoinen ryöpsähdys. Sellaisiin pitää suhtautua suurpiirteisesti.
Ihmisen sisällä on sanojen tehdas. Niihin vaakakuppeihin voi kyllä tehtailla lisää kauniita sanoja, jos tuntuu, että kupit eivät ole kallistuneet riittävästi oikeaan suuntaan.
T-mies sivusta.
Making love in the afternoon with Cecilia
Up in my bedroom
I got up to wash my face
When I come back to bed
Someone's taken my place
[Chorus]
'Cilia, you're breaking my heart
You're shaking my confidence daily
Oh, Cecilia, I'm down on my knees
I'm begging you please to come home
Come on home
Vierailija kirjoitti:
En pidä matkustamisesta. Joten en lähde.
Nyt ehtii vielä vähän ulkoilla. Tunnin päästä perinteiset.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P miehelle kauniita unia😊
Tämä on niin itkettävä kappale. 😿
Elvis oli kyllä kuningas, ihan huippu. Hänellä alkuaikoina taisi homma perustua lantionheilutukseen koska lyriikoiltaan ihan kökköä oli mutta sitten kun ikää tuli niin rupesi kappaleistakin löytymään sanomaa ja hyvää tulkintaa :)
No hyi, pelkkää pedon ulinaa. Eri
Eikö kannattaisi edesmenneiden sijaan keskittyä eläviin mikäli noi asiat kiinnostaa??? Johan täältä kotimaastakin löytyy vaikka mitä ja eikö kannattaisi keskittyä heihin jotta eivät pääsisi omia mielihalujaan toteuttamaan? Lue vaikka lööppejä, siellähän on viimeaikoina ollut yksi poliitikko, tosin muista syistä nyt. Jotenkin tuntuu että sinunkin kantsis tarmo keskittää hänen tuomitsemiseen eikä Elviksen joka muistaakseni 1977 kuoli. Saattaisi olla enemmän merkitystä.
Keskittykää nyt mielummin vaikka siihen miksi ette saa itse ketään ikinä. Turhaa ulista ja osoitella sormilla aina muita. Onko toi jotakin elämää? Olen huomannut että kyllä löytyy arvostelijoita mutta millaisias ansioita teiltä löytyy? Ei tunnu löytyvän hevon paskaakaan.
Itselläni ainakin on ihan itsestä kiinni ettei ketään saa😀
Just Tinderin selasin ja ruksit kehään heitin, yhdellä oli kissa eli X, yksi irvisti teennäisesti, eli X, Ei muista kuin maisemakuvia, ruksia taas. Ei profiilitekstiä eikä edes emojia joten X. Ehdollistavaa kommenttia tekstissä, taas X, jne...
Eli kyllä se on ihan itsestä kii että ei ole mielitiettyä vaan teidän harmina täällä pyörin 😀
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kaipaan apua, siunauksia, voimaa. Rahakaan ei haitaksi.
Haluaisin lennähtää sun kanssa Turusta Puolaan. Siellä on kaikki kohdillaan ja mallillaan. Käyn siellä alvariinsa.
Jos olis virta ja virran yli silta
Kävisin sun luonasi ihan joka ilta
-muistovihkon sivuilta
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan apua, siunauksia, voimaa. Rahakaan ei haitaksi.
Lähetän näitä joka ilta yhdelle henkilölle.
Rahaa en anna hänelle.
Sä et muistanut edes mua. Se siitä.