Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Millainen oli tilanne, jolloin tajusit ihastuneesi kaivattuusi?
Fyysisistä oireista, mitkä tulivat erään kohtaamisen jälkeen.
Kerro lisää!
Olen kertonut jo useamman kerran😉<3
No en mää muista nuita.
Vierailija kirjoitti:
Haluan olla sellaisen ihmisen kansnsa, joka todella haluaa omla mun kanssa.
-vinttis
Haluan olla sun kanssa.
T
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan että sekin rakastamista kun päästää toisesta irti. Katso kuinka tunnen sinua kohtaan, koska annan olla. En hiljentynyt kokonaan, mutta olen nykyään sitten vaimennettu versio itsestäni. Se varmasti riittänee.
Minä en ole pyytänyt olemaan hiljaa enkä vaimennettu.
Ei nukuta, vaan kukuttaa, joten nyt vois lähteä ilta- tai yökävelylle. Just sopiva ilmakin.
Voi kun sä oisit sä. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tänään että ois jännä olla siellä. Ehkä tulis viimeinkin juteltua. Mutta realistisesti en kehtais tulla juuri siihen rakennukseen ja jos kehtaisin, niin istuttais kuitenkin eri huoneissa eikä nähtäis. Jos nähtäis niin korkeintaan pikaisesti moikattais. Parempi siis pysyä vain täällä, kuitenkin joutuisin tulemaan vielä kohta takaisin.
Miksi et kehtaa? Ylitittekö jonkin rajan? Nolasitko itsesi tunnustamalla tunteesi? Vastaa muualle, jos et tähän ehdi.
Kun katson sinua, tunnut niin tutulta. Jokin ihme tunne herää aina kun näemme. Ja janoan noita näkemisiä aina vain lisää. Vaikka mitään ei tapahdu koskaan. Miten voisikaan? Varsinkaan siellä missä näemme. Miehelle.
Hyvää yötä elosalle elämäin ihmenaiselle mieheltä mitättömältä halein suukoin 30km ja kuntarajain takaa. Huomiseen rakas. Hyvää yötä kaipaajille.
G: ammateista. Kaipaan huoltomiestä. Itse toisella alalla, toimistotyössä. Ammatilla ei ole väliä.
Rakkaus, hellyys, lämpö ja läheisyys. Osana arkea, toinen huomioiden. Teot ja sanat. Ne on tärkeimmät.
Tykätään molemmat työstä, mitä tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä säkin pidät mm. norsuista ja olet sopivasti lapsenmielinen. Silleen uskottelen ja leikin, että soitat ihan kohta ääni täynnä peiteltyä iloa.
Pidän delfiineistä, riikinkukoista, kaloista ja linnuista. En soita, mutta laitan viestiä jos joskus huomaan estojen poistuneen. Ei enää vanhojen vatvomisia.
Et laita kuitenkaan.
Laitan!!
Meillä on erityinen tunneside kaivattuni kanssa.
Otan sinua kohta kädestä kiinni. Tunnet sen.
Nukkumaan menon aika.
Hyvää yötä. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Muista mitä lupasit. T. Eero
Huijarille .
Hyvää huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Helliä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Pikkuisen ikävä heti aamusta 💕
Haluan olla sellaisen ihmisen kansnsa, joka todella haluaa omla mun kanssa.
-vinttis