Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ota yhteyttä, vaan uikutat täällä?
Jaa mä vai? No ehkä tämä on eräänlaista uikuttamista joo... Ottaisin yhteyttä, mutta hän on estänyt. Siksi vaan täällä hulluna huokailen. ;)
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, että A tykkää B:stä. Se on ilmiselvää. Mutta tykkääkö B A:sta? Ja jos tykkää, niin millä mielellä?
Jaa-a? Tiedän tapauksen, jossa A tykkäs B:stä, B C:stä, ja sitten asiaan liittyi vielä D ja E, jotka myös molemmat tykästyi B:hen. Siitä C:stä en ole ihan varma kenestä tykkäs, mutta sekä B että C oli vielä tämän kuvion ulkopuolella varattuja.
Itse haluan koskettaa hellästi naisten
Vierailija kirjoitti:
Eihän se syyskuuta ollut. Kevättä oli rinnassa silloin.
Niin oli. Maaliskuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, että A tykkää B:stä. Se on ilmiselvää. Mutta tykkääkö B A:sta? Ja jos tykkää, niin millä mielellä?
Jaa-a? Tiedän tapauksen, jossa A tykkäs B:stä, B C:stä, ja sitten asiaan liittyi vielä D ja E, jotka myös molemmat tykästyi B:hen. Siitä C:stä en ole ihan varma kenestä tykkäs, mutta sekä B että C oli vielä tämän kuvion ulkopuolella varattuja.
Mä oon tuossa yhtälössä A tai D, riippuu vähän miten kuviota katsoo. En tosin ole varma, että tykkääkö B enää C:stä, vai onko hänen ihastuksensa F.
Haluaisin lähteä kanssasi pienelle kaupunkilomalle vaikka kotimaassa. Nauttisin hyvästä seurastasi ja oppisin sinusta yhtä ja toista. Toteutetaanko?
Oliko se romanttinen miniloma nyt viikonloppuna? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lähteä kanssasi pienelle kaupunkilomalle vaikka kotimaassa. Nauttisin hyvästä seurastasi ja oppisin sinusta yhtä ja toista. Toteutetaanko?
Kelpais.
Kiihottaa vaan enemmän kun oot todistetusti hedelmällinen.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään, mutta en suhdemielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vatut, lähetään pariisiin, viikon lomalle, matkan jälkeen huomaisit rakastavasi mua.
Olis haluja astua sun ansalankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään, mutta en suhdemielessä.
Joo, tosi kiva tyyppihän se on.
Kuka on tämä Ei ole tai on haluja -tyyppi? Sinäkö, kaivattuni?
Oispa ihanaa lähteä lomalle sun kanssa! Vaikka Pariisiin, mutta tällä hetkellä mikä vaan missä sais olla kahdestaan kävis.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö jo? 🤔💕
Vierailija kirjoitti:
Rita, Ansa vai Paula?
Hyvin oivallettu.