Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: sujuuko hyvin kaivattusi kanssa?
Kyllä. Tullaan toimeen ja osataan keskustella. Mitään sen syvempää yhteyttä emme löydä, keskinäiset kemiat ja suuret klikkaukset puuttuvat täysin, mutta vuorovaikutus sujuu erinomaisesti niiltä osin kuin kuuluukin.
Meillä oli kaikki, ei enää.
Tänään se sanomasi lause kiteytti hyvin sen, mitä tämä on ja tulee aina olemaan. Mitään lähentymistä ei tule. Taisi olla suoraan minulle tarkoitettu se. Ymmärsin kyllä. Jää vain sille tasolle,mitä on aina ollutkin.
Vierailija kirjoitti:
Miten haluat rakkaudentunnustukseni? Viestillä, päin naamaa kasvotusten vai vanhanaikaisesti kirjeellä?
En mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan sama mitä tunnen... Meistä ei tule ikinä meitä ja se ei ole mun päätettävissä...
Samat tunnelmat täällä ja varsinkin taas tämän iltaisen kohtaamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tullaan toimeen ja osataan keskustella. Mitään sen syvempää yhteyttä emme löydä, keskinäiset kemiat ja suuret klikkaukset puuttuvat täysin, mutta vuorovaikutus sujuu erinomaisesti niiltä osin kuin kuuluukin.
Puhut nyt omasta puolestasi ilmeisesti kuitenkin
Sivusta
Kirjoitteletko itse jonkun toisen puolesta täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osanottoni sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuitenkin miellät kaivatuksi? En ymmärrä logiikkaa. Sivusta
Eihän tunteissa mitään logiikkaa olekaan. Karismaattinen henkilö.
No mutta hei, sain viikonloppuna seksiä pitkän kaavan mukaan niin kaikki ongelmat on sillä kuitattu. Siis oikeaa seksiä, ihan oikeasti toisen ihmisen kanssa.
- mies sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osanottoni sinulle.
Kiitos. Ei lohduta.
Kaivatulle lämmin iltahalaus ja yön suukot - tulen viereesi ihan liki, on jo ikävä.
Vierailija kirjoitti:
No mutta hei, sain viikonloppuna seksiä pitkän kaavan mukaan niin kaikki ongelmat on sillä kuitattu. Siis oikeaa seksiä, ihan oikeasti toisen ihmisen kanssa.
- mies sivusta
Hienoa, mutta jos oot taas täällä niin jokin ei nyt ihan mennyt putkeen.
Tämä on sinulle entisen kinon prinssini.
Kuulin sen ruohoa leikatessa ja saavuit mieleeni.
Mulla on sydän rikki. Kaikki kaunis ja lämmin on poljettu lokaan.
Jään henkiin kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Tunne vieläkin mun sormissa sun olkapään pehmeyden. Tunnetkohan sä vielä mun kosketuksen?
Tunnen silityksesi. 💘
Vierailija kirjoitti:
Miten haluat rakkaudentunnustukseni? Viestillä, päin naamaa kasvotusten vai vanhanaikaisesti kirjeellä?
Tyyli vapaa, mutta pakollinen.
Vierailija kirjoitti:
Terveiset miehelle
Como esta , flicka
Ei ole ihan sama.