Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Haluatko vielä tulla isäksi?
Vielä uudelleenkin?
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että minusta kiinnostuvat eniten tietyn maan kansalaiset.
Suomalaiset? Jos asut Suomessa niin varsin loogista😉
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan semmoset terkut, kun somessa aina joutuu epäilee kunkin todenperäisyyttä niin kaksi on jo osoittanut olevansa ne joita olen mm. epäillyt. Tän toisen tietänetkin kun kerroin, että kaappasit tilini ja jostakin syystä tapanani oli mennä aina hänen tilin kautta omalleni. Alkoi seuraamaan ja lähetti viestin, jololin tapani mukaan kerroin epäilykseni. Osasi kysyä, miksi vierailen usein hänen virallisella tilillään. Vai olitko sittenkin sinä, koska tiesit tästä asiasta?? 🤔
No toinen oli, jota myös epäilin todellisuudestaan ja sanoin uskovani vasta kun lähettää kutsun liveensä. Kutsu tuli tänään ja näin ollen todisti itsensä. Yks on vielä, jonka odotan todistavan itsensä. Koskaan ei voi olla enempää varma.
Mä en tajunnu tästä viestistä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko vielä tulla isäksi?
Vielä uudelleenkin?
Onkohan mulla lapsia? Kuka tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ave Maria 😇
Eva
Airam Eva? Onks nää ne kadonneet valo ja ilo? Eri
Hyvänen aika. Ei nyt sentään.
Se oli vitsi. Airam, se lamppumerkki, tiedäks.
Ikävä. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Voi bärse, voitko tulla hoitaan mua unofficial? Lähin nopeesti Krakovaan, oon nyt ihan tohjona ja ens viikolla pitäis mennä töi.
Haluan ajaa kanssasi kesäyöhön tämä biisi taustalla:
Ilman päämäärää.
Naikkonen kaipaa miekkosta. Iltasatua lukemaan. Pika.
Voisin olla sulle vähän vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kuvittelevat yltävänsä täydellisyyteen rakkauden ja seksuaalisuuden saralla, vaikka kaikissa muissa asioissa sallivat itselleen epätäydellisyyttä joka päivä. Keinot, jotka tepsivät pieniin ohimeneviin kiusauksiin (välttely, kommunikoinnin lopettaminen, etäisyyden ottaminen ym.), eivät toimi samalla tavalla vuosia kestäneisiin kiusauksiin, jotka ovat vieneet mielenrauhan ja keskittymiskyvyn. Ihmiset jotka yleensä tahtovat vilpittömästi toimia oikein, ajautuvat kaikkein pahimmin jumiin ja umpikujaan, koska itsepintaisesti vaativat itseltään täydellisyyttä, johon ei ole todellisia edellytyksiä. He luulevat tekevänsä oikein, luulevat itseaiheutetun kärsimyksen puhdistavan. Todellisuudessa se vie heidän elämästään ilon, katkeroittaa heidät, tekee tilanteista väärällä tavalla jännityneitä, saattaa heidät mustasukkaisiksi - ja kuten sanottua, vie mielenrauhan ja keskittymiskyvyn. Ratkaisu ei ole nauttia entistä enemmän ja pidempään samaa lääkettä, joka on vain pahentanut tilannetta. Ratkaisu pois "loopista" on se, että sallii itselleen sen epätäydellisyyden, edes väliaikaisesti. Monesti se "kaipauslooppi" näet synnyttää haavekuvan, joka ei edes ole totta; se tunteiden kohde ei välttämättä ole ollenkaan niin täydellinen kuin unelmissa kuvittelee. Siksi joissain tapauksissa voi olla hyväksi, että täydellisen kieltäymyksen sijaan sallii itselleen todeta asia käytännön kautta. Silloin siitä haaveiden kohteestakin paljastuu lihaa ja verta oleva, kuorsaava ja piereskelevä, hikoileva persoona, joka voi vaikkapa nukahtaa kesken kaiken tai selkä krampata. Tie ulos loopista on se, että rikkoo tapojensa orjuuden, toimii toisella tavalla - antaa itselleen luvan siihen.
👍
Vierailija kirjoitti:
No, ihan luonnollista siinä mielessä että sinussa on jotain joka vetoaa heihin jokin piirre. Itse saan intialaisilta paljon huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Kyllikki ( nimi muutettu ) haluan sut lopuksi elämää kumppanikseni. Olisit kaikkeni ja saisit sen myös tuntea. Terveisin Johannes ( nimi muutettu ).
Kerro tämä irl💕
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla sulle vähän vihainen.
Kerro miksi
Vierailija kirjoitti:
Typerykset, eikö teillä ole parempaa tekemistä kuin kirjoitella pehmoisia täällä?
Ois kyllä, mut täällä ollaan, sad
Olenko oikeasti kehitellyt kaiken itse?