Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Tietääkö kaivattusi että olet kiinnostunut?
Eiköhän hän on huomannut. Vai mitä, T?
Olen ja varmasti sinäkin olet. Tämähän on kiistatta yksi yhteen -suhde tässä meillä. Kun kaksi kiinnostunutta on jotka jakaa saman asian niin...
Haluaisin olla se, joka saa sinut tuntemaan itsesi tosi naiseksi. Seksikkääksi, halutuksi, rakastetuksi, naiselliseksi naiseksi. Minulle sitä olet.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla se, joka saa sinut tuntemaan itsesi tosi naiseksi. Seksikkääksi, halutuksi, rakastetuksi, naiselliseksi naiseksi. Minulle sitä olet.
Oletkin mitä suurimmissa määrin. Tämä on yksi iso juttu tässä.
Vierailija kirjoitti:
💓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The end.
Taas?
Finally 😍
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Tarinat jatkuvat.
Miten jatkuu sinun tarinasi?
Älä kerro valheellista totuutta - kerro tarina omalla tavallasi.
Uusi tarina kuin taulu:
Uudet värit - ennen täysikuuta
Ei veitsellä leikaten
Vaan liukuvärjäten
Jotain uutta, jotain vanhaa
Aika näyttää,
Mitä värejä ei enää käytetä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välitän sinusta liian paljon siihen nähden, että meitä ei tule.
Surullista. Sait kyyneleet silmiini, koska näinhän se varmaan on ja onkin.
Kaivata voi silti ja välittää.
Niin teen ja tulen tekemään.
Kauniisti. Sinua.Voi rakkain! Puhut aina niin kauniisti, et koskaan mitään ikävää.
Toivon sinua silti.[/quote
Kiitos, niin sinäkin.
Nyt sanon sinulle jotain ikävää. Minulla on sua usein ikävä! Kestettävä vain on.
Toivo se silti jatkaa elämistä minunkin elämässäni.
Sinä olet kaikkea, mitä nainen (minä) voi toivoa: omilla aivoillaan ajatteleva, sosiaalisesti taitava, nokkela, urheilullinen, miehekäs ja puoleensavetävä kaikin puolin. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka näkijä ketjussa on ollut paikalla? Näkijöitä on aika vähän luotettavia. Ilmiantakaa, minua kiinnostaa tämäkin asia.
Ei ole, vaan joku feikkasi.
Täällä, näkijä. Henkimaailma ja muutakin.
Näistä ei juurikaan puhuta. Olen joitain kirjoja lukenut ja muistelen, että on ketjuja, missä näistä voi lukea. Kaipaan hurmaavaa hymyilijää, (joka on elossa). Mukavaa päivän jatkoa!
Teetkö työksesi vaiko olet ainoastaan näkijä itseksesi? Minäkin nimittäin olen näkijä. Kiva kohdata juuri täällä muitakin näkijöitä. Miten käsität termin henkimaailma? Kerro vapaasti lisempää. Kiva kuulla ja keskustella.
Miksi kyselet, eikö selvänäkijän pitäis nähdä vastaukset muutenkin?
Hän haluaa keskutella,jos et ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet kaikkea, mitä nainen (minä) voi toivoa: omilla aivoillaan ajatteleva, sosiaalisesti taitava, nokkela, urheilullinen, miehekäs ja puoleensavetävä kaikin puolin. 😍
Nyt nimikirjainta kehiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välitän sinusta liian paljon siihen nähden, että meitä ei tule.
Surullista. Sait kyyneleet silmiini, koska näinhän se varmaan on ja onkin.
Kaivata voi silti ja välittää.
Niin teen ja tulen tekemään.
Kauniisti. Sinua.Voi rakkain! Puhut aina niin kauniisti, et koskaan mitään ikävää.
Toivon sinua silti.[/quote
Kiitos, niin sinäkin.
Nyt sanon sinulle jotain ikävää. Minulla on sua usein ikävä! Kestettävä vain on.
Toivo se silti jatkaa elämistä minunkin elämässäni.Mukava kuulla, vaikka onkin ikävää. Toivotaan yhdessä. 👫
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Tietääkö kaivattusi että olet kiinnostunut?
Ei, eikä tule tietämäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivän helliä halauksia ja suukkoja mun unelmieni naiselle 🤗🤗🤗😘😘😘
Ajatuksissani koko ajan 💕Kiitos. 💕Lämpöiset halaukset ja suukkoset myös sun iltapäivään. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Vähän samaa vikaa ajatuksissa...aina vaan. 💕
Kiitos. Olipa kiva nähdä tää viesti heti lenkin jälkeen. 🤗🤗😘😘
Oot suloinen 💕
22.3.21, sinä hurmaava! Pääsin juttelemaan kanssasi. Olit oma itsesi ja ihastuin. Nyt tiellä rakkauden...😊 Kaipaan sinua. P.S. Siitä puretusta talosta on video, onhan se paikka, jossa kolahti kovaa. Sinä 💘
Minun töllini vain on kovin ankea, puhtaampi kylläkin mutta kovin rakkaudeton. Mikä sinun on?
Ei ole jäänyt epäselväksi