Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mulle edes täällä, että haluat. Kerro mulle täällä kaikki, mitä et koskaan voi mulle oikeasti sanoa.
Kertoisin J-miehelle kasvotusten, jos pystyisi.
Mikä sun tekosyy pystymättömyydelle on?
Mulla on että hän ei halua olla tekemisissä vaikka kasvotusten sanoikin haluavansa.
Epävarmuus, pelko ja se, että tunne ei ole molemminpuolista tai sitten jos onkin. Siinä on mun syyt.
Vierailija kirjoitti:
Kerro mulle edes täällä, että haluat. Kerro mulle täällä kaikki, mitä et koskaan voi mulle oikeasti sanoa.
Miksei voi oikeasti? Eikö puolisot ole kannustavia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsäpalovaroituksia, ja jätkä sytyttää tällaisen roihun. Millä luvalla operoitte, herraseni?
Yksinkertaista, kulotuslupa.
Itse kirjoitetut ei kelpaa.
Sanonko sen tolle kuuselle joka on ilmiliekeissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin J-miehelle kasvotusten, jos pystyisi.
Mä en ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta, siis. Pidän susta. En mä sille mitään voi. Ja säkin taidat pitää musta. Eikä kummallakaan ole mitään aikeita tehdä asialle mitään. Elämässä nyt vain kävi näin.
No, mulla on ollut niitä aikeita.
Kerro lisää
Ai tollasen lausunnon jälkeen? Miksi ihmeessä kertoisin?
Vierailija kirjoitti:
Aloita sinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hänen puolisonsa kannustava mutta ehkä ei tällaiseen toimintaan kannustaisi.
M saa terveiseni. Olen pahoillani, että puhuin puuta heinää. Tykkäsin liikaa, pelkäsin torjuntaa liikaa. Ja lopulta kaipasin aivan liikaa. a
Vierailija kirjoitti:
Voisin sanoa, jos sä olisit halunnut kuulla. Olisin jo sanonutkin. Miksi sanoisin täälläkään, jos toinen ei halua kuulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä vähän yritinkin sanoa, etteivät varmaan ole tossa asiassa kovin kannustavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloita sinä!
Voisin helposti rakastua häneen mutta miksi ehdoin tahdoin haluaisin särkeä sydämeni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä vähän yritinkin sanoa, etteivät varmaan ole tossa asiassa kovin kannustavia.
Tässä kuviossa vain toisella on puoliso.
Mä en tiedä miltä kosketus tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kuviossa vain toisella on puoliso.
Ok, no sithän se on melkein ok. 🙄
Mä luulen, että teen alitajuisesti kiusaa itselleni ihastumalla miehiin, jotka ei edes tosissaan ole kiinnostuneita 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että teen alitajuisesti kiusaa itselleni ihastumalla miehiin, jotka ei edes tosissaan ole kiinnostuneita 🤔
Laske tasoa.
Emmä ole ennen ikinä kiinnittänyt mitään huomioita joihinkin vaatteiden materiaaleihin.
Kun mä katselen sua...miten silkkipusero myötäilee sun ääriviivoja ja laskeutuu varjostaen, miten aurinko heijastuu silkistä, sun hiuksista ja silmistä.
Miten kulunut puuvilla on kuin tehty sulle, toinen iho, mukana liikkeessä, keräämässä kosteuden auringon lämmöstä.
Niin paljon materiaaleja, niin paljon sua.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ja mulla loppuu heti kiinnostus jos joku mies on oikeasti saatavilla. Olen liian traumatisoitunut parisuhteeseen.
Pysäyttäkää sunnuntai!!!!!!!!!
Itse kirjoitetut ei kelpaa.