Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juudakseni, olet saamaton.
Olen Mikael, Chief Prince
Mikael on arkkienkelin ja oman rakastettuni nimi.
Mikael on nimi sille, joka on eniten Jumalan kaltainen.
The name Michael is of Hebrew origin and means “who is like God?” or “gift from God.” It is found in the Old Testament, notably in the Book of Daniel.
Sanoin ääneen eivvvv ja repesin hytkyvään nauruun kun luin tämän, hyvin boostaatte
Eri
Onkos Mikael Kalamies? Taidan olla hidasälyinen.
En tiedä, ei kai Kalamies mitenkään jumalharhainen ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juudakseni, olet saamaton.
Olen Mikael, Chief Prince
Mikael on arkkienkelin ja oman rakastettuni nimi.
Mikael on nimi sille, joka on eniten Jumalan kaltainen.
The name Michael is of Hebrew origin and means “who is like God?” or “gift from God.” It is found in the Old Testament, notably in the Book of Daniel.
Sanoin ääneen eivvvv ja repesin hytkyvään nauruun kun luin tämän, hyvin boostaatte
Eri
Onkos Mikael Kalamies? Taidan olla hidasälyinen.
En tiedä, ei kai Kalamies mitenkään jumalharhainen ole?
17-vuoden ikäero täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on uskomaton kyky vetää minut vaikeina hetkinä rantaan. Kiitos<3
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peseekö miehet lavuaarissa kulkusensa
Kyllä mä ainakin pesen dikin silloin tällöin lavuaarissa. Housut vaan alas ja peli laidan yli ja eikun pesemään.
Yleensä miehet käyttävät pyyhettä kolmisektorisesti: kun pyyhe roikkuu naulassa, niin alinta kolmasosaa käytetään kullin kuivaamiseen, keskellä olevaa kolmasosaa käytetään käsien kuivaamiseen, ja ylintä kolmasosaa käytetään kasvojen kuivaamiseen. Jos siis joudut käyttämään joskus miehen pyyhettä, niin ota tämä huomioon.
En koskaan kuivaisi miehen pyyhkeeseen. Mitään takeita ei ole, etteikö käyttäisi samaa puolta ahteriin, värkkiin ja nassuun. Monet miehet ei ole niin tarkkoja tällaisista, ovat paljon tarkempia siitä, millä autoaan pyyhkivät.
Sivuhuomiona totean että pyyhkeeseen pesun jälkeen kuivataan puhtaita kehonosia. Itse ainakin käytän yhtä ja samaa pyyhettä naamaan, hiuksiin, taka- ja etupuoliin, jalkoihin jne. Monellako erillisruumiinosapyyhkeellä mielestäsi naiset sitten kuivaavat itsensä? Jos pyyhe jotenkin saastuu, silloin ei osaa peseytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis tarjolla puikula perunaa ja valittavissa joko wienerleikettä, entrecote pihviä, grillattua paahtokylkeä tai grillattua broileria. Lisukkeena parsaa ja salaattia. Tervetuloa..
Ei kiitti, wolttasin just pizzan.
Mun ruonalaitto sivullisena typistyi raejuuston syömiseen ja vs- patonkiin, jota ryyditin pestolla ja palermon meetvurstilla. Vedellä kaikki alas. Ja salmiakkia päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peseekö miehet lavuaarissa kulkusensa
Kyllä mä ainakin pesen dikin silloin tällöin lavuaarissa. Housut vaan alas ja peli laidan yli ja eikun pesemään.
Yleensä miehet käyttävät pyyhettä kolmisektorisesti: kun pyyhe roikkuu naulassa, niin alinta kolmasosaa käytetään kullin kuivaamiseen, keskellä olevaa kolmasosaa käytetään käsien kuivaamiseen, ja ylintä kolmasosaa käytetään kasvojen kuivaamiseen. Jos siis joudut käyttämään joskus miehen pyyhettä, niin ota tämä huomioon.
En koskaan kuivaisi miehen pyyhkeeseen. Mitään takeita ei ole, etteikö käyttäisi samaa puolta ahteriin, värkkiin ja nassuun. Monet miehet ei ole niin tarkkoja tällaisista, ovat paljon tarkempia siitä, millä autoaan pyyhkivät.
No tuokin taas lähinnä kasvatuksesta kiinni. En tajua miksi kasvattaa lapsesta possukka, kun samalla vaivalla saa kasvatettua paremmankin. Joka tapauksessa joutuu kasvattaan niin sama tehdä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis tarjolla puikula perunaa ja valittavissa joko wienerleikettä, entrecote pihviä, grillattua paahtokylkeä tai grillattua broileria. Lisukkeena parsaa ja salaattia. Tervetuloa..
Ei kiitti, wolttasin just pizzan.
Mun ruonalaitto sivullisena typistyi raejuuston syömiseen ja vs- patonkiin, jota ryyditin pestolla ja palermon meetvurstilla. Vedellä kaikki alas. Ja salmiakkia päälle.
Salmiakki on muuten hyvää! Sivusta.
Sori kirjoitteluni tänään. Joskus täytyy vain avautua anonyymisti kun ei muuhun pysty.
Kaivattuni on charmantti hopeaparta, mies joka asuu liian lähellä mutta silti täysin täysin minun tavoittamattomissa.
En voi uskoa että olen muutamia vuosia jo ajatellut häntä aamuin, illoin. Jopa päivällä usein hän putkahtelee mieleeni.
En ole eläissäni tavannut yhtä lumoavaa, aitoa ja hyviä energioita tuottavaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on uskomaton kyky vetää minut vaikeina hetkinä rantaan. Kiitos<3
Kerro enemmän
sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä luuraat?
Sivulle 14. Jos kyse tämän kuun lehdestä.
t. Jallu
Iski mun huumorintajuun tämä.
Oma apu paras apu.
Ei pitäisi ajatella vielä, mutta tulipa mieleen, että syksyllä voi ottaa koville, kun ei ole mitä odottaa. Sinun näkemistä nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
Arvaapa miksi en laittanut sulle enää viestiä kun poistit eston wa:ssa?
Mieti niitä syitä peiliisi katsomalla.
En ole poistanut. Esto jäi päälle, kyseinen numero ei ole enää käytössä. Estetyksi tulleen on tajuttava, että omassa käytöksessä on jokin pahasti vialla jos tulee estetyksi. Ei fiksut, hyväkäytöksiset saa estoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä luuraat?
Sivulle 14. Jos kyse tämän kuun lehdestä.
t. Jallu
Iski mun huumorintajuun tämä.
Oma apu paras apu.
Perheitä on kahdenlaisia: on kunnollisia porvariskoteja, joissa on aina tilattu Apu-lehteä. Sitten ovat epäilyttävät vassariperheet, joihin tilataan Seuraa.
Itse tosin luen nykyään Avusta vain vitsit ja horoskoopin.
Kannattaa hankkia astma, ei tuu enää retkahdeltua. Itse tosin "vain" bilepolttelin.