Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Minä irvailen
Sinä irvailet
Hän irvaileeMe irvailemme
Te irvailette
He irvailevatTämä irvailee
Tuo irvailee
Se irvaileeNämä irvailevat/irvailee
Nuo irvailevat/irvailee
Ne irvailevat/irvailee
Kiusaako sua joku?
Kiva kuulla, että joillain on superhyvä olo. Olispa vielä joskus. Tai ees näkymiä siihen. Tosi paha mieli on ollut. En saa oikein nukuttua ja kun saan, uni on ahdistavaa. Vähän koko elämä tahii. Häntä ei nähtävästi mulle oo, eikä tuu. Jos ei oo kiinnostusta edes aidosti kohdata, on vähän huonot eväät eea ystävyydelle.
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa loistava fiilis päivän päätteeksi. Päivän kruunaisi kun kuulisin vielä ihanan kaivattuni äänen, tai edes jotain merkkejä hänestä.
Kivaa iltaa kaikille, ja erityisesti ihanalle.
Kaipaan.
Kalle
Onko sun ihana yleensä täällä ketjussa pyörimässä? MIstä tunnistat hänet täällä?
Vierailija kirjoitti:
Raikas ilma vaikka sataakin.
Niinpä, sadekelissäkin on oma viehätyksensä ja itse pidän muutenkin syksystä. Ulkoilin tänään kahteen kertaan vaikka satoi. Metsässä samoillessa kovakaan sade ei tuntunut pahalta ja kun on säähän sopivat vaatteet niin ei huomaakaan, että on ollut useamman tunnin ulkosalla. Samalla tuli kerättyä taas iso satsi sieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa loistava fiilis päivän päätteeksi. Päivän kruunaisi kun kuulisin vielä ihanan kaivattuni äänen, tai edes jotain merkkejä hänestä.
Kaipaan.
KalleOnko sun ihana yleensä täällä ketjussa pyörimässä? MIstä tunnistat hänet täällä?
"pliiis anna tunniste, niin voin yrittää jatkaa trollaamista jonka sokeakin näkee trollaukseksi"
sivu
Jokainen ihminen haluaa olla jollekin erityinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan.
KalleOnko sun ihana yleensä täällä ketjussa pyörimässä? MIstä tunnistat hänet täällä?
Ei kai kukaan oo niin hullu, että tunnisteensa kertois. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Tänään olo on ollut super!
Aivan paska päivä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan.
Tämä on hankala kysymys luettavaksi vaaleanpunaisten lasien läpi, mitta helppo vastata kun ottaa lasit pois.
Tottakai haluan uskoa että hän täällä käy, ja jotkut kirjoitukset saavat palstaharhat kipittämään, mutta järjellä kun miettii että hän on liian rationaalinen ollakseen täällä.
Ei täällä kirjoittele kuin lemmensairaat, ja itselläni on sen taudin osalta 39 kuumetta, ja vatsakipeä.😂
Kalle
Olen pahoillani. Tätä se on kun ei voi jutella kasvotusten tai edes puhelimessa vaan on tämän palstan varassa. Epäilen kaikkea
Aamulla koetin ahmia silmilläni sua varastoon mahdollisimman paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minä irvailen
Sinä irvailet
Hän irvaileeMe irvailemme
Te irvailette
He irvailevatTämä irvailee
Tuo irvailee
Se irvaileeNämä irvailevat/irvailee
Nuo irvailevat/irvailee
Ne irvailevat/irvailee
Kerro
Vierailija kirjoitti:
Ei se siltä vaikuttanut 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raikas ilma vaikka sataakin.
Niinpä, sadekelissäkin on oma viehätyksensä ja itse pidän muutenkin syksystä. Ulkoilin tänään kahteen kertaan vaikka satoi. Metsässä samoillessa kovakaan sade ei tuntunut pahalta ja kun on säähän sopivat vaatteet niin ei huomaakaan, että on ollut useamman tunnin ulkosalla. Samalla tuli kerättyä taas iso satsi sieniä.
Hmm... tatti kourassa metsässä? Sopis mullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koetan tehdä sen salaa.
Lähetän sinulle oikein paljon haleja ja pusuja. 🤗😚
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koetan tehdä sen salaa.
No se oli sit tosi salaista, kun en huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. Tätä se on kun ei voi jutella kasvotusten tai edes puhelimessa vaan on tämän palstan varassa. Epäilen kaikkea
Yhtä sekoilua. Voimat loppu.
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Täällä 👍🤣