Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miss you bae. Vitsi vitsi. En todellakaan kaipaa ikinä.
Archie siellä? Kuka se muuten on, ikinä kuullutkaan. Kultamekkotyttö on tuttu mutta tuo toinen ei
Suomen eturivin julkimoita. 🤩
Heti iskee ikävä kun ei muutamaan tuntiin kuule, on tää kumma juttu..
Vierailija kirjoitti:
Naisen mieli on ailahtelevainen. Ei kahta sanaa.
Joo ei siellä taas pystynyt katselemaan ja hymyilemään sinulle. Liikaa tarkkoja silmäpareja. Ja sitten ärsyttää, että miksi minä niistä välitän. Toisaalta en ota sinustakaan selvää. Välillä tuntuu että sinäkin karttelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miss you bae. Vitsi vitsi. En todellakaan kaipaa ikinä.
Archie siellä? Kuka se muuten on, ikinä kuullutkaan. Kultamekkotyttö on tuttu mutta tuo toinen ei
Suomen eturivin julkimoita. 🤩
No siis tuo mies on joku nobody. En ole ikinä missään nähnyt ja seurailen kyllä kaikkia hyviä bändejäkin. Joku muusikko jossain? Ikinä kuullutkaan oikeasti. En katso vainelämiä ja hömppää enkä lue seiskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan soittaa sun kylkiluita.
Ensirakkauden kanssa kun tavattiin oltiin niin laihoja et luut osui kipeästi yhteen jos makoili päällekkäin, piti korjata asentoa niin ettei ne osu :D
Siis lantioluut ja kylkiluutHänen laihuus ei haittaa, mä olen pehmeä.
Eihän laihuus voikaan haitata ellei sairaalloista ole :)
Ei tuo negatiivinen muisto ollut
Vierailija kirjoitti:
Saat mut tykkäämään susta.
Tiedän, että rakastat mua. Tuo on tähtiin kirjoitettu, halusit sitä tai et.
Haluaisin unohtaa tämän kaipuun ja rimpuilun, mutten sua. Eikö näitä vois jotenkin irrottaa toisistaan? No ei tietenkään. Ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Päivän ajatelma:
Ihminen ei valaistu valon hahmoja kuvitellen,
vaan tekemällä pimeydestä tietoisen asian.- C. G. Jung
Hallihen kaaosta rituaaleilla.
Ajatus sinusta ja pitkästä halauksesta kanssasi. Voin niin tuntea sen tunteen. Helliä suudelmia ja halauksia sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei siellä taas pystynyt katselemaan ja hymyilemään sinulle. Liikaa tarkkoja silmäpareja. Ja sitten ärsyttää, että miksi minä niistä välitän. Toisaalta en ota sinustakaan selvää. Välillä tuntuu että sinäkin karttelet.
Karttelen koska rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukutteko jo kaikki? 😴
En ja valvon varmaan taas läpi yön. Vapaata kun on ja niin se kaivattu kanssa. Menen sitten nukkumaan aamulla. Ja arvaa, haluaisinko että nämä asiat on näin. En. Muuta kuin kaivatun osalta. Olisipa se kaivattu vaan tässä. Se voisi olla kanssa se muutos. Ei tarttisi valvoa.
Eihän se siis valvota sua? Miksi valvot sitten?
Siis valvottaa... tai siis. Ääh...ainakin ananastölkit ovat rehellisiä aikomuksistaan aiheuttaa vihamielisyyttä ruoansulatuskanavillemme tietyn ajan kuluttua. Ne kantavat ylpeänä vanhenemispäivämääräänsä kehossaan ja hälventävät kaikki epävarmuutemme. Ihmiset sen sijaan ovat harvoin yhtä selkeitä. No, siis yritän sanoa että minä valvotan itseäni kun kaivattuni on muualla ja kaipaisin häntä tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus saa nyt luvan olla ohi. Huomenna aloitan muiden tapaamisen enkä enää haaveile jostain mitä ei tule ikinä olemaan.
Muista taputella itseäsi olkapäille siitä, että varmasti annoit kaikkesi sen sijasta että annoit mielesi tehdä myyräntyötä.
En ole tuo ap, mutta tänään taas siellä missä hänen kohtasin, tajusin, että minunkin on luovutettava. Hänen mikroeleensä siinä minun poislähtiessä kertoi karua kieltä siitä, että häntä ei kiinnosta. Jos kääntää katseensa pois, kun hänelle puhuu niin se on jo aika selkeä merkki siitä, että turha kuvitella mitään.
Loukkaantunut ihminen voi kääntää katseensa pois, ei välttämättä tarkoita kiinnostuksen puutetta.
Hyvää yötä, ihastukseni. En keksi mitään sanottavaa. Kaipaus on mykistänyt minut. Nobody knows, glory hallelujah - siinä kaikki mitä osaan sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys, mutta nyt taisi mennä huti.
Ok, have fun! Saat bilettää myös, kunhan kysyin vain. 🤭