Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Hei,ketkä kommunikoi nyt keskenään?🤯
Trolli yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ainut syy miksi oon edelleen täällä..
Ai mää vai?
Jep
Ooooh! 😍
Ikävä sua. Voi kun nähtäis pian. Yritän olla toivomatta liikoja tai siis mitään.
Vierailija kirjoitti:
So hot right now. 🥵
Voin viedä sut suihkuun
Mä tein pasta carbonaraa, heitin sekaan paistettuja kantarelleja.
En voi käyttää täällä kaivatun etunimeä. Se on liian kiusallista, koska pitkäaikaisella kaivatulla on sama nimi kuin eräällä itseään täynnä olevalla työkaverilla, joka varmaan tunnistaa mun kirjoitukset täältä ja luulee että kaipaan palavasti häntä
Gallup: montako samaa kirjainta sun ja kaivatun etunimessä? Rohkelikot, luetelkaa ne kirjaimet!
Vierailija kirjoitti:
Minä en laita tänne sitten enää mitään 😢
Höpsis rakas, mikä hätänä? Älä sure, tykkään sinusta🧡
Vierailija kirjoitti:
Gallup: montako samaa kirjainta sun ja kaivatun etunimessä? Rohkelikot, luetelkaa ne kirjaimet!
Yksi kirjain ja se on i.
Hei,ketkä kommunikoi nyt keskenään?🤯