Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo syönyt yli 3kg konvehteja, 20 joulutorttua, rasian vihreitä kuulia, noin 30 piparia ja yhden suklaalevy viikon aikana

Vierailija
30.12.2022 |

Onko liikaa?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan kehopositiivinen ja tutuilleen ihmettelee miksi ei laihdu ja tammikuussa aloittaa heti dieetin, joka repsahtaa jatkuvasti; eihän iltaisin/pimeässä syömisistä lasketa kaloreita?

Tietenkään ei liiku paljoakaan; aina on sade, kylmä, kuuma tai jotain muuta.

Käy vähän kattelemassa ulkomaan naista; saat normaaliruokaisen.

Vierailija
42/56 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielikuvitusmies syö joka päivä 5 kilon kinkun, 2 kiloa ranskanpottuja ja ison ruisleivän. Uuni on päällä joka päivä ja pitkään. Onneksi tämä jouluaika loppuu jo ensi viikon perjantaina loppiaiseen. Tykkään kyllä miehekkään kokoisesta miehestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noin 400 g konvehteja, 3 torttua, 4 piparia ja kolme vihreää kuulaa plus muutama pala suklaata päälle.

Miinus ne mitä itse huomaamattasi verotit :D

Jotkut mohnii ihan arkenakin enemmän kaikenmaailman sipsejä, kaljaa ja limukoita.

Anna toisen nauttia äläkä kyttää. Eiköhän suklaa jo kyllästytäkin ja maistuu enemmän vaikka tomaatit ja porkkanat. Lasketko nekin?

Vierailija
44/56 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, minä en ole syönyt ihan noin paljoa konvehteja mutta muuten ei kauhean kauas heitä. Ja painan 53kg, en ole lihonut tai laihtunut juurikaan sitten teini-iän, jos ei raskaus- ja imetysaikoja lasketa. Syön muuten terveellisesti niin joku jouluherkuttelu ei vaikuta mihinkään.

Mä painan suunnilleen saman verran ja oon syönyt ehkä 10-15 piparia ja pari riviä suklaata. Aina voi vähän herkutella, mutta ei tulisi mieleenkään syödä noin paljon makeaa.

Makea on mun pahe, toisaalta en tykkää joulukinkusta tms rasvaisesta liharuuasta, vaan joulupöydästä valkkaan ne kevyemmät ja kasvisvaihtoehdot, enkä juo juurikaan alkoholia. En usko että mun suklaanmussutus on paljon sen huonompi kuin joittenkin kinkkuöverit :)

Vierailija
45/56 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimosi ns. kehopositiivinen?

Vierailija
46/56 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulu on kerran vuodessa vaan kirjoitti:

Siis noin 400 g konvehteja, 3 torttua, 4 piparia ja kolme vihreää kuulaa plus muutama pala suklaata päälle.

Miinus ne mitä itse huomaamattasi verotit :D

Jotkut mohnii ihan arkenakin enemmän kaikenmaailman sipsejä, kaljaa ja limukoita.

Anna toisen nauttia äläkä kyttää. Eiköhän suklaa jo kyllästytäkin ja maistuu enemmän vaikka tomaatit ja porkkanat. Lasketko nekin?

Mä söin kyllä kevyesti kolminkertaisen määrän kaikkea listaamaasi kolmen päivän aikana ja olen normaalipainoinen.

Vierailija
47/56 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen oire miehen impotenssista.

Kun on huono rakastaja seksin kaipuuseen syödään suklaata.

Se on kylläkin tasavertaisesti molempien tehtävä saada suoritus aikaan. Jos ei miehellä viisari värähdä niin selvästi nykyinen määrä vaivannäköä ei olekaan riittävästi. Kannattaa katsoa peiliin, jos sieltä tuijottaa takaisin tympeä lahna niin ehkä syypää selvisikin. Ei se miehen jalkoväli mikään valokatkaisija ole, siihen vaikuttaa vahvasti mielenkiinto ja stressi ja energia. Jos on niin ettei mikään kiihota enää niin kyseessä voi olla jokin isompi terveysongelma, kuten masennus.

Vierailija
48/56 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos sakset vielä aukeaa.

Vierailija
49/56 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkasti olet laskenut vaimon syömiset.

Vierailija
50/56 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu naisen elämään.

Suomalaisen naisen, tarkennus.

Vierailija
51/56 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulis 10 rasiaa pandan juhlapöydän konvehteja (300g rasia)!

Vierailija
52/56 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen oire miehen impotenssista.

Kun on huono rakastaja seksin kaipuuseen syödään suklaata.

Tämä! Myös emotionaalinen yksinäisyys voi olla taustalla. Kun mies ei tyydytä millään tasolla, lohtua ja virkistystä haetaan ruuasta. 

Vierailija
53/56 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa Mutta auta armias, jos se vaimo olis syönnyt sen lapsen ainoan vanukkaan, jolla maanantaiaamu käynnistyy!

Vierailija
54/56 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu naisen elämään.

Suomalaisen naisen, tarkennus.

Ranskalainen kävisi välissä aina oksentamassa.

Vierailija
55/56 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuraaksi.

Vierailija
56/56 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole kovin ylipainoinen, niin mitäpä se haittaa..

Eipä sillä hirveesti ole painoa, noin 98kg.

Ja pituutta alle 140 cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän