Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te miehet, jotka valitatte, että ette saa mätchejä Tinderissä

Vierailija
30.12.2022 |

En oikeasti yhtään ihmettele miksi jotkut eivät saa matcheja. Valokuvat ovat oikeasti aivan mitä sattuu, hirveitä kuvakulmia, huono valaistus, aurinkolaseja peittämässä silmät, liian läheltä otettuja kuvia, liian kaukaa otettuja kuvia, silmät puoliummessa kuvassa, vihainen ilme jne. jne. Opettelemalla valokuvauksen alkeet ihan varmasti parantaisitte mahdollisuuksianne saada naisen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh eikö naisia kiinnostanutkaan se profiiliteksti toisin kuin pinnallisia miehiä?

Vierailija
2/9 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut kuvat kahdella eri valokuvaajalla ja kummallakaan kuvasetillä ei ole tullut tulosta. Myös profiiliteksti on hiottu ja suunniteltu naispuolisten kavereiden avustuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh eikö naisia kiinnostanutkaan se profiiliteksti toisin kuin pinnallisia miehiä?

Itä-Euroopan nainen ei ymmärrä suomea. Kirjoita englanniksi ja hakeudu kyseisiin maihin joissa on kotirouva kulttuuria.

Vierailija
4/9 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molempi parempi, täytyyhän sitä fyysistä vetovoimaankin olla. Profiiliteksti on tietysti toinen mihin kannattaa panostaa, moni mies ei kirjoita mitään tai sitten siinä lukee jotain "Mitä tähänkin nyt sitten kirjoittais?" 

Vierailija
5/9 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut kuvat kahdella eri valokuvaajalla ja kummallakaan kuvasetillä ei ole tullut tulosta. Myös profiiliteksti on hiottu ja suunniteltu naispuolisten kavereiden avustuksella.

Vähän vaikea sanoa, missä mättää näkemättä profiilisi, tinderöitkö suuressa kaupungissa vai jossain syrjäseudulla? 

Vierailija
6/9 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä maailma oudoksi mennyt. Ennen mentiin pubiin tai baariin tms. ja haettiin seura sieltä. 

Olen jo keski-ikäinen heterosetä, 51 v., ja saan naisseuraa kun jaksan vähän kävellä lähimpiin pubeihin tai baareihin. 

En ymmärrä mihin Tindereitä edes ihminen tarvitsee. 

Vierailija
7/9 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaikea sanoa, missä mättää näkemättä profiilisi, tinderöitkö suuressa kaupungissa vai jossain syrjäseudulla? 

Helsingissä. 

Vierailija
8/9 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä maailma oudoksi mennyt. Ennen mentiin pubiin tai baariin tms. ja haettiin seura sieltä. 

Olen jo keski-ikäinen heterosetä, 51 v., ja saan naisseuraa kun jaksan vähän kävellä lähimpiin pubeihin tai baareihin. 

En ymmärrä mihin Tindereitä edes ihminen tarvitsee. 

HomoSetä sinä olet.

Vierailija
9/9 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten Chad (tai nainen) ottaa kuvan paskalla istuen ja saa 100 tykkäystä päivässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän