Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämän suunta hukassa

Vierailija
30.12.2022 |

Uusi tuleva vuosi tuo itselleni enemmän ahdistusta kuin onnea ja uuden odotusta.

Olen saanut viettää ihania hoitovapaavuosia ja tiedän, että tämäkin loppuu aikanaan, eikä kotiin voi jäädä ikuisesti.

Vanha työni (hoitoala) ei kiinnosta lainkaan, haluaisin jotakin ihan muuta, mutta en vain pääse kärryille mitä se olisi. Pidän lapsista, rakastan kädentaitoja, viihdyn sekä ryhmässä, että yksin.

Olen haaveillut vuosia luokanopettajan työstä, mutta en pääse asiassa alkuun. Kokeilisinko avointa yliopistoa vai hakisinko sisään? Mitä jos sekään ei ole juttuni.

Tuntuu, että olen saanut elämässäni kaiken sen mitä haluan, paitsi mieleistä työtä/koulutusta.

Välillä tekisi mieli vain uusi lapsi pyöräyttää, että voisin olla kotona, mutta tiedän, etten oikeasti halua enää lapsia, vaan muutosta. Lapsen tekeminen toisi lisäaikaa pohdinnoille, mutta ei poistaisi ongelmaa tulevaisuudessa.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasyntynyt vauva otetaan hätääntyneeltä äidiltään ja heitetään teuraaksi, jotta ihmiset joita ei ole liikaa voivat lutkuttaa sille tarkoitetun maidon.

Vielä on olemassa biomassaa jota ei ole muutettu ihmisiksi.

Vierailija
22/64 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja on Suomessa yleisin ammatti äideillä, ei mikään ydinvoimaloiden suunnittelija. Myös muualla maailmassa tehokkaimmin sikiävät vähänkoulutetut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Afrikkaan? Siellä tehdään 4 lasta ja löydät samiksii.

Vierailija
24/64 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasyntynyt vauva otetaan hätääntyneeltä äidiltään ja heitetään teuraaksi, jotta ihmiset joita ei ole liikaa voivat lutkuttaa sille tarkoitetun maidon.

Vielä on olemassa biomassaa jota ei ole muutettu ihmisiksi.

Aina tää menee tähän

Vierailija
25/64 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitaja on Suomessa yleisin ammatti äideillä, ei mikään ydinvoimaloiden suunnittelija. Myös muualla maailmassa tehokkaimmin sikiävät vähänkoulutetut.

Aijaa. Mä oon luullut, että rikkailla on keskimäärin 3-4 lasta ja köyhillä vähemmän

Vierailija
26/64 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Mä oon luullut, että rikkailla on keskimäärin 3-4 lasta ja köyhillä vähemmän

Googlettamalla luulisi tyhmemmänkin löytävän.

Vierailija
27/64 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlettamalla luulisi tyhmemmänkin löytävän.

Ei mene aina noin. Perheitä on erilaisia.

Vierailija
28/64 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti mikä sekopää ämmä. Pitää lasta tehdä ongelmiensa poistamiseksi. Ota ennemmin joku eläin mitä voisit rääkätä.

Vierailija
29/64 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rikkailla miehillä on enemmän lapsia.

Vierailija
30/64 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti mikä sekopää ämmä. Pitää lasta tehdä ongelmiensa poistamiseksi. Ota ennemmin joku eläin mitä voisit rääkätä.

Ei, vaan tietää, ettei olisi oikein tuossa tilanteessa tehdä lasta, vaan haluaa muutosta elämään

Vierailija
31/64 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rikkailla miehillä on enemmän lapsia.

Kai niitä lapsia hankitaan naisen kanssa

Vierailija
32/64 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene tarhaan hoitotädiksi, pätevyytesi riittää nytkin, ilman lisäkoulutuksia, ja alalla on huutava pula työntekijöistä.

Vierailija
33/64 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset mene tarhaan hoitotädiksi, pätevyytesi riittää nytkin, ilman lisäkoulutuksia, ja alalla on huutava pula työntekijöistä.

Tätä vaihtoehtoa olen miettinyt. Sen ohella olisi kiva vielä perehtyä tuohon kasvatustieteeseen.

Vierailija
34/64 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näissäkin joku, että vain määräaikaista sopimusta tehdään?

Vierailija
35/64 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän joitain, jotka ilman koulutusta päiväkodissa töissä. Eiköhän sinne hoitajia oteta, jos lapsista pidät.

Vierailija
36/64 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varhaiskasvatusyksiköissä työskentelee varhaiskasvattajia. Ei ole mitään "tarhoja" eikä niihin palkata "hoitotätejä". Jos tätä ei tiedä niin työpaikasta on turha haaveilla.

Vierailija
37/64 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varhaiskasvatusyksiköissä työskentelee varhaiskasvattajia. Ei ole mitään "tarhoja" eikä niihin palkata "hoitotätejä". Jos tätä ei tiedä niin työpaikasta on turha haaveilla.

Mistähän tämä tarha tulee? Meidän lapsilta kysytään joskus, että onko ollu tarhassa kivaa. Ovat ihan ihmeissään mitä se tarkoittaa

Vierailija
38/64 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tämä tarha tulee? Meidän lapsilta kysytään joskus, että onko ollu tarhassa kivaa. Ovat ihan ihmeissään mitä se tarkoittaa

Sama meillä. Lapsille varhaiskasvatus on varhaiskasvatus eikä mikään "tarha". Joku eläintarhako se boomerien mielestä on?

Vierailija
39/64 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole lastentarhoista kuullut? Lastentarha tulee sanasta kindergarten tai barnträdgård.

Vierailija
40/64 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi