Onpa erikoista kuinka miehille tulee aina joku flunssa aina treffien alla
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin kyllä tulla, mutta mulla on oikeesti aika huonot elämänhallintataidot. En vaan olisi millään ehtinyt, kun en saanut edes suihkussa käytyä. Ja tänne ei oikeen voi tulla, pönttö melkein tukossa mm. Siis keittiö on täynnä kokispulloja ja roskikset ja tiskikasa haisee. En oo vaihtanut lakanoita vuoteen ja ikkunaverhona on peitto. Eteisestä paloi lamppu enkä osaa vaihtaa sitä. Pleikkaria pelaan jne.
Samanlaista
Mitäs tuosta, mutta kun naisilla tulee ennen treffejä sydänongelmia että ollaan mukamas sairaalassa, tai joku sukulainen saa juuri sairaskohtauksen ja ties mitä. Voisi nyt yrittää edes vähän realistisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kun on ärtynytsuoli niin
välillä pakko ripulin takia laittaa viestiä, että en pääsekkään. Se suoli päättää menot ja minä toteutan.
Mulla kanssa keliakia laittaa pierettää niin, että tapaamista ei voi toteuttaa.
Minua tulevat kyllä tapaamaan mutta näyttävät usein eriltä kuin kuvissa. Mihin yhtäkkiä katosi se jykeväleukainen tumma pitkä raamikas kirurgi? Paikalle tulee 170 cm lihava huolittelematon epähygieeninen mies. Tee siinä sitten lennossta selväksi että eiköhän tää ollut tässä.
Sain nuorempana treffikutsuja naisilta, mutta puhumalla selvisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin kyllä tulla, mutta mulla on oikeesti aika huonot elämänhallintataidot. En vaan olisi millään ehtinyt, kun en saanut edes suihkussa käytyä. Ja tänne ei oikeen voi tulla, pönttö melkein tukossa mm. Siis keittiö on täynnä kokispulloja ja roskikset ja tiskikasa haisee. En oo vaihtanut lakanoita vuoteen ja ikkunaverhona on peitto. Eteisestä paloi lamppu enkä osaa vaihtaa sitä. Pleikkaria pelaan jne.
Samanlaista
Pyydä Auri Katariina kylään.
Laita kroppakuva niin asia selviää
Ajattelin sua kun en oo koskaan saanu.
Olin matkalla ja alkoi alhaalla pullottaa kovasti. Siis oikeesti sattui jo kiviin. Oli pakko mennä lähimpään vessaan. Roisku housuille ja paittaan. Pakko kävellä kotiin ja toistaa homma. Harmittaa.
AP
Sä et ansaitse yhtäkään täällä kuvatuista miehistä
.
Sä tiedät sen - sun taso ei riitä
Miks musta tuntuu, että ap vastaa täällä ite itelleen. Niin samanlaisia viestejä sopivin aikavälein. Mitä joku saa irti tämmösistä, en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Miks musta tuntuu, että ap vastaa täällä ite itelleen. Niin samanlaisia viestejä sopivin aikavälein. Mitä joku saa irti tämmösistä, en ymmärrä.
En vastaa. Ärsyttää, kun kaikki keskustelut on pilanneet nuo ihme jonnet ja ne, joita ei ole ehditty pilata, poistetaan. Surkea koko palsta nykyään.
Ap
Mietin kuinka me tavataan
Ja pikkuhiljaa innostus kääntyi inhoksi