Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onpa erikoista kuinka miehille tulee aina joku flunssa aina treffien alla

Vierailija
30.12.2022 |

Aika huonoa tuuria?

N40

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kuinka me tavataan

Ja pikkuhiljaa innostus kääntyi inhoksi

Vierailija
42/53 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kyllä tulla, mutta mulla on oikeesti aika huonot elämänhallintataidot. En vaan olisi millään ehtinyt, kun en saanut edes suihkussa käytyä. Ja tänne ei oikeen voi tulla, pönttö melkein tukossa mm. Siis keittiö on täynnä kokispulloja ja roskikset ja tiskikasa haisee. En oo vaihtanut lakanoita vuoteen ja ikkunaverhona on peitto. Eteisestä paloi lamppu enkä osaa vaihtaa sitä. Pleikkaria pelaan jne.

Samanlaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta, mutta kun naisilla tulee ennen treffejä sydänongelmia että ollaan mukamas sairaalassa, tai joku sukulainen saa juuri sairaskohtauksen ja ties mitä. Voisi nyt yrittää edes vähän realistisempaa.

Vierailija
44/53 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kun on ärtynytsuoli niin

välillä pakko ripulin takia laittaa viestiä, että en pääsekkään. Se suoli päättää menot ja minä toteutan.

Mulla kanssa keliakia laittaa pierettää niin, että tapaamista ei voi toteuttaa.

Vierailija
45/53 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tulevat kyllä tapaamaan mutta näyttävät usein eriltä kuin kuvissa. Mihin yhtäkkiä katosi se jykeväleukainen tumma pitkä raamikas kirurgi? Paikalle tulee 170 cm lihava huolittelematon epähygieeninen mies. Tee siinä sitten lennossta selväksi että eiköhän tää ollut tässä.

Vierailija
46/53 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nuorempana treffikutsuja naisilta, mutta puhumalla selvisin.

Vierailija
47/53 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kyllä tulla, mutta mulla on oikeesti aika huonot elämänhallintataidot. En vaan olisi millään ehtinyt, kun en saanut edes suihkussa käytyä. Ja tänne ei oikeen voi tulla, pönttö melkein tukossa mm. Siis keittiö on täynnä kokispulloja ja roskikset ja tiskikasa haisee. En oo vaihtanut lakanoita vuoteen ja ikkunaverhona on peitto. Eteisestä paloi lamppu enkä osaa vaihtaa sitä. Pleikkaria pelaan jne.

Samanlaista

Pyydä Auri Katariina kylään.

Vierailija
48/53 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kroppakuva niin asia selviää

Vierailija
49/53 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin sua kun en oo koskaan saanu.

Olin matkalla ja alkoi alhaalla pullottaa kovasti. Siis oikeesti sattui jo kiviin. Oli pakko mennä lähimpään vessaan. Roisku housuille ja paittaan. Pakko kävellä kotiin ja toistaa homma. Harmittaa.

Vierailija
50/53 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Sä et ansaitse yhtäkään täällä kuvatuista miehistä

.

Sä tiedät sen - sun taso ei riitä

Vierailija
51/53 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks musta tuntuu, että ap vastaa täällä ite itelleen. Niin samanlaisia viestejä sopivin aikavälein. Mitä joku saa irti tämmösistä, en ymmärrä.

Vierailija
52/53 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks musta tuntuu, että ap vastaa täällä ite itelleen. Niin samanlaisia viestejä sopivin aikavälein. Mitä joku saa irti tämmösistä, en ymmärrä.

En vastaa. Ärsyttää, kun kaikki keskustelut on pilanneet nuo ihme jonnet ja ne, joita ei ole ehditty pilata, poistetaan. Surkea koko palsta nykyään.

Ap

Vierailija
53/53 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis