Onpa erikoista kuinka miehille tulee aina joku flunssa aina treffien alla
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin kyllä tulla, mutta mulla on oikeesti aika huonot elämänhallintataidot. En vaan olisi millään ehtinyt, kun en saanut edes suihkussa käytyä. Ja tänne ei oikeen voi tulla, pönttö melkein tukossa mm. Siis keittiö on täynnä kokispulloja ja roskikset ja tiskikasa haisee. En oo vaihtanut lakanoita vuoteen ja ikkunaverhona on peitto. Eteisestä paloi lamppu enkä osaa vaihtaa sitä. Pleikkaria pelaan jne.
Alkoiko nämä ongelmat vasta heti treffeistä sopimisen jälkeen? Vai miksi sitten sovit mitään treffejä? Lapsellinen selitys.
Käykö muille näin vai onko vika minussa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin kyllä tulla, mutta mulla on oikeesti aika huonot elämänhallintataidot. En vaan olisi millään ehtinyt, kun en saanut edes suihkussa käytyä. Ja tänne ei oikeen voi tulla, pönttö melkein tukossa mm. Siis keittiö on täynnä kokispulloja ja roskikset ja tiskikasa haisee. En oo vaihtanut lakanoita vuoteen ja ikkunaverhona on peitto. Eteisestä paloi lamppu enkä osaa vaihtaa sitä. Pleikkaria pelaan jne.
Alkoiko nämä ongelmat vasta heti treffeistä sopimisen jälkeen? Vai miksi sitten sovit mitään treffejä? Lapsellinen selitys.
En ollut valmis
Kun pössyttelen kannabista niin unohdan ajankulun. Anteeksi. 941
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mua miehet tapaa innokkaasti
Eli ehkä et treenaa peppua?
Välillä vaan ahdistaa niin paljon
Kuin joku painaisi sydäntä
Huone venyy puristuu
Koen suurta tuskaa
.
Usein pakko perua myös sun vuoksi
Jos he pelkäävät naisia ja nelikymppisiä, etsivät 22v naista. Jos heidän motiivi ja haku on erilainen kuin sinun, esim. jos haet tosissaan ja heillä vaan S mielessä. Ujoja?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varmaankin käy muillekin. Ehkä ne miehet menevät oluelle tai on jo avovaimo.
Miehelleni tulee flunssa aina silloin, kun lapset menevät hoitoon ja olisi mahdollisuus viettää kahdenkeskistä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
En oo ollut naisen kanssa enkä tiedä osaanko olla ja mistä naisille puhutaan. Oon 41.
Pelästyin...
No suoraan sanoen, krapula ei loppunut
MSC Enska on kylän kuumin poikamies. Enskalla on oikeesti paha astma.
Mitä erikoista tuossa on? Iskeehän naisillekin aina kamala päänsärky just kun päästään peiton alle.
Koska olet niin kuuma, ettei minulla kuitenkaan olisi mahkuja.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäsin, että satutan sua
Sulla on varmasti jäätävän kokoinen...
Ahdistun todella paljon, ilman suklaata ja pepsimaksia. En vaan pystynyt.
Miesflunssa. Esiintyy yleensä itsesäälin ja rypemisen yhteydessä.