Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada vyötärö esiin? Siis hoikistumisvinkkejä kaipailen!

Vierailija
13.11.2006 |

Ennen raskauksia mulla oli todella hoikka vyötärö mutta nyt se on muisto vain... maha on semmonen " pussi" tuossa edessä ja ei kait koskaan enää sitä saa niin hoikaksi kuin ennen odotuksia oli, eikä tarvitsekaan mutta olisi kiva jos kuitenkin jotain saisi aikaan. Mikä tehokkainta liikuntaa vyötärölle?

Kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin 20, sitten 30 jne. Ja liiku muutenkin.

Vierailija
2/4 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pian tuloksia rupeaa näkymään jos jaksaa tehdä säännöllisesti päivittäin niitä? Motivoisi kummasti kun tietäisi että pian tuloksia nähtävissä =o)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsalihaksi myös kiertäen ja syviä vatsalihaksia. JOnkin verran myös kylkilihaksia, mutta ei liikaa, koska ne paksuuntuvat ja vyötärö näin myös.

Toisekseen minä suosittelen karppausta. Minun bmi on 21, ja olen pariin otteeseen karpannut nelisen viikkoa. Minulta lähti siinä vain yksi kilo, mutta vyötäröltä lähti 4 cm. Kun pullamössöä alkaa taas syömään, niin tuleehan se takaisin, mutta oli lohdullista huomata, että vyötärö on olemassa, vaikkakin piilossa.

Vierailija
4/4 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsalihaksia EI SAA alkaa treenaamaan ennenkuin ovat luonnollisesti palautuneet. mikäli niitä treenataan liian aikaisin saadaa aikaan juuri sellainen pussi lihasten väliin, joka on aivan mahdoton poistaa millään treenillä.

raskauden jälkeen vatsalihakset ovat kaukana toisistaan. treenaus voidaan varovaisesti aloittaa kun lihaksien väliin jää enää sormen välyinen kauistale. tunnet sen kun painat vatsan päältä. palautumiseen menee n.6kk, joten maltti on valttia tässäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan