Kertokaa myöhästelytarinoita! Joko omia tai muiden
Itseni on vaikea sietää jonkun myöhästelijän myöhästelyä pitkän päälle, ja saatan olla vähän vahingoniloinen, jos myöhästyy vaikka kampaajalta.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Vanhempani ovat päinvastaisia, ovat aina liiankin ajoissa. Kerran menivät häihin ja olivat kirkossa niin aikaisin, että näkivät myös edeltävän parin vihkimisen.
:D Tämä oli hauska
Vierailija kirjoitti:
Vanhempani ovat päinvastaisia, ovat aina liiankin ajoissa. Kerran menivät häihin ja olivat kirkossa niin aikaisin, että näkivät myös edeltävän parin vihkimisen.
Mä lähden junaan tai bussiin niin ajoissa että ehdin mainiosti edelliseen. Joku ihme fobia myöhästymisestä.
Itse olen pääsääntöisesti hyvissä ajoin aina sovituissa paikoissa, myöhästyn vain jos sattuu jotain odottamatonta ja poikkeuksellista.
Kerran soitin töihin että myöhästyn tunnin verran kun auto oli korjaamolla yllättävän pitkään. Taksi töihin korjaamolta, bussilla kotiinpaluu ja korjaamolle kulkeminen autonhakuun seuraavana päivänä olisi tullut kalliimmaksi kuin tuntipalkka...