Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erika Vikman jätti Jyrki 69:n

Vierailija
30.12.2022 |

Erika jätti Jyrkin vähän ennen itsenäisyyspäivää, Seiskan sisäpiirin lähde paljastaa.

Kommentit (1712)

Vierailija
1001/1712 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrki sanoi eräässä haastattelussa, ettei naisen ulkonäöllä ole väliä.

No eipä tuntunut olevan 😂🤣😂

Kaikki miehen lyylit ovat olleet tuolta 2000-luvun alusta lähtien nimenomaan Playboyn heruttelukuvasto-osastoa. Ehkäpä siksi suhdettakaan ei ole syntynyt, kun romanttinen kotihiiri haluaa villin ja menevän naisen, joka haluaa tietysti yhtä menevän ja villin miehen, eikä kotihiirtä.

Jyrki on varmasti kiva kumppani, mutta tähtäin on ihan vääränlaisissa naisissa.

Vierailija
1002/1712 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika vois mennä Pippa Laukan valmennukseen: paino, vyötärönympäryys, verikokeet, verenpaine ja tuohon sopiva valmennus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1712 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan rehellisesti, onko Erika nainen, joka nauttii hiljaisista hiihto- ja kävelylenkeistä ja aamuisista radiojumalanpalveluksista, ja haluaa istuskella puhumassa filosofisista kysymyksistä tähtien alla? Tuollaisen naisen Jyrki tarvitsee, eli samanlaisen kuin itse on.

Vierailija
1004/1712 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla niinkin, ettei Erika ole todellisuudessa mitä esittää. Luulee olevansa joku seksipaketti, mutta tosipaikan tullen menee lukkoon ja ahdistuu. Jykäys vois kommentoida tuosta.

Johtopäätelmänä, että Erikalle passaa paremmin 80+ papparaiset, nousee jos on noustakseen....

Vierailija
1005/1712 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan rehellisesti, onko Erika nainen, joka nauttii hiljaisista hiihto- ja kävelylenkeistä ja aamuisista radiojumalanpalveluksista, ja haluaa istuskella puhumassa filosofisista kysymyksistä tähtien alla? Tuollaisen naisen Jyrki tarvitsee, eli samanlaisen kuin itse on.

Tällä filosofilla täytyy kuitenkin olla silikonirinnat ja pukeutua lateksiin. Onnea Jyrkille etsintään :)

Vierailija
1006/1712 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nomutta kun jännänainen-fetissi kuuluu siihen goottikuvioon. Menis brändi ja maine ja bändin kunnioitus, jos ei ameriikan tyyliin blondilyyli kimaltelisi kainalossa.  Se on se paine. Ja business.

Vierailija
1007/1712 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla niinkin, ettei Erika ole todellisuudessa mitä esittää. Luulee olevansa joku seksipaketti, mutta tosipaikan tullen menee lukkoon ja ahdistuu. Jykäys vois kommentoida tuosta.

Johtopäätelmänä, että Erikalle passaa paremmin 80+ papparaiset, nousee jos on noustakseen....

No se nyt on ihan ilmeistä että Erika on ihan eri ihminen seksiwau-imagonsa ulkopuolella. Hänen seksimieltymyksistään en tiedä, mutta ihan selvästi hän on tavallinen tyttö Tampereen lähiöstä, joka viihtyy perheen parissa ja jolle oma koira on unelmien täyttymys. 

Vierailija
1008/1712 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nyt on ihan ilmeistä että Erika on ihan eri ihminen seksiwau-imagonsa ulkopuolella. Hänen seksimieltymyksistään en tiedä, mutta ihan selvästi hän on tavallinen tyttö Tampereen lähiöstä, joka viihtyy perheen parissa ja jolle oma koira on unelmien täyttymys. 

Siinähä se selvis kuviot, että Erika feikkaa ja antaa ymmärtää aivan muuta. Ei tule löytämään tuolla menolla kunnon miestä. Kiusoitteli vain Jykäystä ja eipäs annakaan. Erika sai ansionsa mukaan ahdistuksen teoillaan kärsittäväkseen.

Vierailija
1009/1712 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Jykä pääsi eroon koleaäänisestä laatikkonaamasta.

Vierailija
1010/1712 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nomutta kun jännänainen-fetissi kuuluu siihen goottikuvioon. Menis brändi ja maine ja bändin kunnioitus, jos ei ameriikan tyyliin blondilyyli kimaltelisi kainalossa.  Se on se paine. Ja business.

Erika ja jännänainen ei kyllä sovi samaan lauseeseen. Vanhuksia metsästävä reppanahan se on.

Vierailija
1011/1712 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä filosofilla täytyy kuitenkin olla silikonirinnat ja pukeutua lateksiin. Onnea Jyrkille etsintään :)

Jep :D Sehän se ongelma onkin, kuten sanoin.

Vierailija
1012/1712 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki teki sen virheen, että antoi liian nopeasti romanttisia haastatteluja. Tosin ei maininnut Erikaa nimeltä, vaan puhui yleisluonteisesti rakkaudesta.. Ei ihme, että romantikko on nyt kaikkien mammojen sankari.

Vierailija
1013/1712 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrki teki sen virheen, että antoi liian nopeasti romanttisia haastatteluja. Tosin ei maininnut Erikaa nimeltä, vaan puhui yleisluonteisesti rakkaudesta.. Ei ihme, että romantikko on nyt kaikkien mammojen sankari.

Minkä ihmeen mammojen?

Olen äiti - jos sitä tarkoitat - mutta myös musiikkia rakastava nainen. Jyrki ei todellakaan ole mulle mikään sankari - lähinnä hiukan ressukka imitaattori - eikä edes musiikkinsa minua kiinnosta. Goottimusasta kyllä olen kasarilta asti pitänyt, kuten monesta muustakin musiikkigenrestä, mutta 69Jyrki ei edusta sen parhaimmistoa lähellekään.

Vierailija
1014/1712 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika erehtyi Jyrkin iästä, kun katsoi sen naamaa. Kun näki henkkarit, totesi, että on noin 30 vuotta liian nuori sille.

Vierailija
1015/1712 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on vaan isot luomut, ei kelpaisi :(

Vierailija
1016/1712 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen mammojen?

Olen äiti - jos sitä tarkoitat - mutta myös musiikkia rakastava nainen. Jyrki ei todellakaan ole mulle mikään sankari - lähinnä hiukan ressukka imitaattori - eikä edes musiikkinsa minua kiinnosta. Goottimusasta kyllä olen kasarilta asti pitänyt, kuten monesta muustakin musiikkigenrestä, mutta 69Jyrki ei edusta sen parhaimmistoa lähellekään.

Mamma = miehet ja naiset, jotka kirjoittelevat foorumilla. Oli lapsia tai ei.

Vierailija
1017/1712 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin voi unohtaa kuvitelmansa omasta älykkyydestään. Älykästä on elää hyvää omaa elämää, ei sitä mitä toiset haluavat sinun elävän.

Vierailija
1018/1712 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joitakin aikoja sitten yle esitti Erikan shown. Kiinnitti huomiota se, että naama oli melkoisessa hiessä. Ei ihme sinänsä. Tuollainen pyllistelyvoimistelu kysyy voimia ja on rasittavaa.

Oletko koskaan käynyt keikoilla? Kyllä siellä kaikilla artisteilla hiki tulee, jos hiukankaan on menoa ja meininkiä lavalla. 

Kumipuvussa voi dödö helposti pettää pyllistellessä. Kumipuvusta saattaa kuoriutua haisuli.

Haisee hielle pitkään käytettynä, ei lähde haju pesemälläkään. Pinttynyt hien haju joka johtuu ihon läpi erittyvästä virtsa-aineesta ja iholla olevista bakteereista. Yököttävä ja epähygieeninen asu.

Viisainta pitää se päällä, niin ei tule hajut ulos eikä läpi. Jos menee puhki voi paikata purkalla. Sateella yhtä märkä sisältä ja ulkoa.

Miksi kukaan käyttäisi kumiasuja, jos ne kerran alkavat haista pahalle?

Eivät kumiasut alakaan haista, niiden peseminen on helppoa. Pvc-asut sen sijaan alkavat haista helpommin, sillä niissä on kangasvuoraus, jota on vaikeampaa saada pestyksi tehokkaasti pintamateriaalia vahingoittamatta. Ylipäätään kun puhutaan kumiasuista, moni kuvittelee niiden olevan mitä tahansa kiiltävää materiaalia, vaikka näin ei ole.

Vierailija
1019/1712 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen mammojen?

Mamma = miehet ja naiset, jotka kirjoittelevat foorumilla. Oli lapsia tai ei.

Ok, olen varmaan nyypiö täällä, kun en tiennyt.

Vierailija
1020/1712 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrki on kemisti, ei filosofi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi