Erika Vikman jätti Jyrki 69:n
Erika jätti Jyrkin vähän ennen itsenäisyyspäivää, Seiskan sisäpiirin lähde paljastaa.
Kommentit (1712)
Vierailija kirjoitti:
Samana vuonna (2006) Linnankivi palkittiin Soulissa, Etelä-Koreassa kansainvälisellä The Outstanding Young Persons of the World (TOYP) -palkinnolla. Suomesta kyseisen palkinnon ovat saaneet vain Akseli Hemminki (myös vuonna 2006), Esko Aho ja Linus Torvalds. Muita TOYP-voittajia vuosien varrelta ovat muiden muassa John F. Kennedy, Elvis Presley ja Bill Clinton.[16] Wikipedia
Aikamoisia nimiä mainittu Jyrkin lisäksi saman palkinnon saaneina.😯
Ei ole Jykä mikään turha jätkä. Rokin kuningas Elvis samalla listalla hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki sanoi eräässä haastattelussa, ettei naisen ulkonäöllä ole väliä.
Mistä löysit sellaisen? Minä näin vain noita pinnallisuusvastauksia.
No niin, mammat. Te otatte verkon oikeasta reunasta ja me otetaan verkon vasemmasta reunasta ja eikun sillalle ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samana vuonna (2006) Linnankivi palkittiin Soulissa, Etelä-Koreassa kansainvälisellä The Outstanding Young Persons of the World (TOYP) -palkinnolla. Suomesta kyseisen palkinnon ovat saaneet vain Akseli Hemminki (myös vuonna 2006), Esko Aho ja Linus Torvalds. Muita TOYP-voittajia vuosien varrelta ovat muiden muassa John F. Kennedy, Elvis Presley ja Bill Clinton.[16] Wikipedia
Aikamoisia nimiä mainittu Jyrkin lisäksi saman palkinnon saaneina.😯Ei ole Jykä mikään turha jätkä. Rokin kuningas Elvis samalla listalla hänen kanssaan.
No ei kyllä Jyrkiä ja Elvistä voi mainita samana päivänäkään. Sen verran eri kaliiperin kavereita ovat ihan miten tahansa katsoen. Sori vaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki sanoi eräässä haastattelussa, ettei naisen ulkonäöllä ole väliä.
Mistä löysit sellaisen? Minä näin vain noita pinnallisuusvastauksia.
No niin, mammat. Te otatte verkon oikeasta reunasta ja me otetaan verkon vasemmasta reunasta ja eikun sillalle ;)
Ääh mua ei kiehdo tämä Ykä-69 sitten yhtään. Enkä silti ymmärrä miksi roikun lukemassa tätä älyvapaata ketjua vähä väliä. Kait tämä on vähän kuin Salkkarit tai Ensitreffit alttarilla tai 90 days fiance. Koukuttava, vaikka samalla etoava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääh mua ei kiehdo tämä Ykä-69 sitten yhtään. Enkä silti ymmärrä miksi roikun lukemassa tätä älyvapaata ketjua vähä väliä. Kait tämä on vähän kuin Salkkarit tai Ensitreffit alttarilla tai 90 days fiance. Koukuttava, vaikka samalla etoava.
Samaa mietin. Etoaa ihmisten typerät kommentit, mut silti luen tätä ketjua. Ehkä odotan Erikan tai Jyrkin tiputtavan jonkun kommentin tänne ja korjaavan ihmisten harhaluulot. Mutta sanotaan, että jos tästä jtn on poimittavissa, mikä nyt uutena näkemyksenä tule sekään, että seiskassa ei kyllä olla asioista pätkääkään perillä. Tai voidaan olla, mutta laahataan niin perässä.
E & J ovat onnellisesti yhdessä, eivät suinkaan eronneet.
Erika on niin onnellinen, hän menee naimisiin
ei turhaan uskonut hän unelmiin
Erika on niin onnellinen, hän menee naimisiin
ei äsken vielä tiennyt käyvän niin
Erika, tuo kehopositiivisuuden puolesta puhuja.
Kehosta päätellen Lolan sisko.
syntynyt 15.10.1968
syntynyt 20.2.1993
Syntymäaikojen erotus 8894 päivää 0 tuntia0
RYTMIEN ERORYTMIHARMONIA
KEHORYTMI (23 pv) 16 pv, 0 h (39.1%)KESKIVAHVA
TUNNERYTMI (28 pv) 18 pv, 0 h (28.5%)KESKIVAHVA
ÄLYRYTMI (23 pv) 16 pv, 24 h (3.03%)ERITTÄIN HEIKKO !
KOKONAISHARMONIA 23.5%TYYDYTTÄVÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Erikassa vetosi Jyrkiin? Nuoruus tietenkin mutta muuten?
Olisikohan ihan vain hänen naismakunsa mukainen.
Jyrkihän kehui, että Erikasta tulee mieleen Marilyn Monroe jne. Jyrki on selvästi tuollainen hc-nörtti, jolle estetiikka ja sellainen on tärkeää. Mutta luonteet oli liian erilaisia. Sinänsä hassua, että suhde ei kestänyt puolta vuottakaan, vaikka Jyrki varmasti antoi ja osoitti huomiota, kenties oli romanttinenkin. Mutta ei. Joku Danny sen sijaan on irstas vanha ukko ja sen kanssa Erika oli vuosia ja kuka tietää menikö sen luokse taas.
Jyrki jäi siis lehdellä soittelemaan, mutta se on kilttien kohtalo. Edes ikä ei ole vapauttanut Jyrkiä tästä luonnonlaista. Uskon, että hän ei löydä enää ketään.
Mulle kelpais, mutta ä taas olen liian vanha hänelle
Vierailija kirjoitti:
Pyhä-Erika toimii pyöristyneenä karaoke-emäntänä pikkupaikkakunnan räkälässä kymmenen vuoden sisään ja tarjoilee itseään loppuillasta peräkammarin pojille
Ja tällä hetkellä käyttämissään vaatteissa, joista pursuaa nytkin jo yli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyhä-Erika toimii pyöristyneenä karaoke-emäntänä pikkupaikkakunnan räkälässä kymmenen vuoden sisään ja tarjoilee itseään loppuillasta peräkammarin pojille
Ja tällä hetkellä käyttämissään vaatteissa, joista pursuaa nytkin jo yli
Mikei Täni tai Jykä osta Erikalle isompia kumihousuja?
Olikohan vaan Erika joka Jyrkin jätti. Mahdollisesti Jyrki ei halunnut katsella noin koppavaa naista,
millainen Erika on.
Mikähän sitä rupesi ahdistamaan Jyrkissä. Taitanee ahdistaa vähän yks ja toinen asia.
Erika haluaa keikkua lavoilla puoli alastomana, kuka mies sellaista naista haluaa.
Erikasta tulee aina jotenkin mieleen
Vierailija kirjoitti:
Olikohan vaan Erika joka Jyrkin jätti. Mahdollisesti Jyrki ei halunnut katsella noin koppavaa naista,
millainen Erika on.
Mikähän sitä rupesi ahdistamaan Jyrkissä. Taitanee ahdistaa vähän yks ja toinen asia.
Erika haluaa keikkua lavoilla puoli alastomana, kuka mies sellaista naista haluaa.
Minua kyllä alkaisi ahdistaa, jos puoliso pukeutuisi pelkkään mustaan ja näyttäisi kauhufilmiltä. Aika masentava klangi sellaisessa. Ja tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millainen Erika on.
Minua kyllä alkaisi ahdistaa, jos puoliso pukeutuisi pelkkään mustaan ja näyttäisi kauhufilmiltä. Aika masentava klangi sellaisessa. Ja tylsä.
Totta varsinkin, kun Erika itse haluaa pukeutua mahdollisimman niukasti.😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millainen Erika on.
Sellaista kauhulordiahan pelästyisi kotonakin hämärässä!
Hei naiset, Goottimiehet on usein hyvin varustettuja
Miksi julkkikset jakaa tunneasioitaan yleisölle ? Tulos on aina tämä soopan jauhaminen somessa.
Pitäkää suhteenne omana tietonanne kunnes menette naimisiin.
Esiintymiskeikkoja vähensi varmasti vuoden 2021 samoin kuin vuoden 2020 aikana koronarajoitukset.