Asuntolainan korkovähennysoikeus pitää saada TAKAISIN!
Kommentit (25)
Muista että asuntolainan korkovähennyksen poisto oli Sipilän hallituksen ajatus
mitkä puolueet siinä oli? keskusta, kokoomus, perussuomalaiset!
Sori, tämäkin on otettava nuoremmilta ikäluokilta pois.
Asuntolainan korkovähennys on suora tulonsiirto pankeille. Ei vähennystä = matalammat kokonaiskorot.
Voisi se sannuli meillekin lahjoittaa 4 miljardia. Tietty meidän lapsiemme rahoja se tuhlailisi, mutta sama koskee myös niitä italian remppa- ja saksan sähkörahoja.
Vierailija kirjoitti:
Asuntolainan korkovähennys on suora tulonsiirto pankeille. Ei vähennystä = matalammat kokonaiskorot.
Ei se noin mene.
vuora-asujille myös verovähennys! tasa-arvoako?
Miksi se korkolainavähennys, miksei kaikille asuntovelallisille myös niille, joilla taloyhtiölaina?
Nyt se olisi tarpeen, jos halutaan pelastaa suomalaisten OSTOVOIMA.
Ilman ostovoimaa koko yhteiskunta KAATUU.
Kyyti tulee olemaan KYLMÄÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vuokralla asuvia tuetaan jo asumistuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vaalit tulossa ja tämä tulee olemaan kyllä kärkilupaus kaikilla :D ennen vaaleja ei onnistu
Onko mikään puolue ottanut vielä agendakseen?
Saisivat sillä ääniä, mutta parempi pitää lupakuksensa.. mutta ei olisi ensimmäinen lupaus, joka ei toteudu.
Onko ihan sattumaa, että korot ampui ylös, kun tämä vähennysoikeus poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Agenda 2030?
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa on. Euribor on koko Euroopan korko, eikä vain Suomen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa on. Euribor on koko Euroopan korko, eikä vain Suomen.
Ruotsissa on vielä korkovähennysoikeus. Mutta me olemmekin Ruotsi.
Hannuhanhet ..
Ei tarvitse. Tottakai jokaisen pitää maksaa lainansa korot itse eikä laittaa niitä sellaisten maksettavaksi verotuksen kautta jotka eivät edes pysty ottamaan omaa asuntolainaansa. Tosi typerä ajatus.
Vierailija kirjoitti:
7 alapeukkua? Ei ihme, että ollaan tuhoon tuomittuja. Pankit siirtää marginaaliinsa joka ikisen sentin, joka tukena myönnetään asuntovelalliselle. Jos tuki poistuu, niin sitä ylimääräistä korkoa ei voi kauaa periä. Miksi? Ihmisillä ei ole varaa eikä halua maksaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en saa mitään asumistukia vaikka asun vuokralla. En tule saamaan myöskään sähkötukia. Tuplalapsilisiäkään en saanut kun ei ole lapsia. Olen vain maksajana tässä systeemissä.
Just otettiin pois kun niitä korkojakaan ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en saa mitään asumistukia vaikka asun vuokralla. En tule saamaan myöskään sähkötukia. Tuplalapsilisiäkään en saanut kun ei ole lapsia. Olen vain maksajana tässä systeemissä.
Suomessa keskituloiselta revitään tuhkatkin pesästä.
Rikkaat maksavat vain tasaveroja (pääomatulot) ja saavat sijoitusasuntojensa korotkin vähennettyä 100-prosenttisesti.
Näin se menee.
Vaalit tulossa ja tämä tulee olemaan kyllä kärkilupaus kaikilla :D ennen vaaleja ei onnistu