Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksoottisin seksikumppanisi

Vierailija
29.12.2022 |

2004 olin Tanskassa Århusissa tieteellisessä konferenssissa. Tapasin illanvietossa miellyttävän ja kauniin tutkijanaisen. Tulimme hyvin juttuun, viihdyimme toistemme seurassa ja päädyimme jatkoille hotelliini. Kahden seksintäyteisen yön jälkeen olin voipunut mutta onnellinen. Sen pidemmälle se ei johtanut, mutta palasinpahan Suomeen monta kokemusta rikkaampana. Nainen oli eskimo tai grönlannininuitti kuten heitä myös voidaan kutsua.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaista kundia, Roskildessä 80-luvulla.

M58

Vierailija
22/24 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkeää 20v mustalaistyttöä naida napsutellen. Ja oli kiimainen ja kuuma mimmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on japanilainen vaimo, mutta ei se enää neljännesvuosisadan jälkeen kovin eksoottiselta tunnu.

Martti / Marutei , sinäkin täällä?

Ei sentään. Mennessämme naimisiin vuosituhannen vaihteessa, oli suomalais-japanilaisia pareja 700. Nyt jo varmaan tuhat.

Vierailija
24/24 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisesta metsästä kallion päältä löydetty kumitiivistetangosta itse tehty dildo. Siihen löytyi myös rautaputkista hitsattu teline, johon tuo dildo oli kiinnitettynä niin että (mies) sai kontillaan naitua sillä itseään takaapäin. Päälle kertyneistä kuolleista lehdistä päätellen oli sinne hylätty jo vuosia aiemmin.

Itse olin tuolloin kiimainen teini-ikäinen. Lelulle löytyi käyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan