Syötkö ravitsemussuisitusten mukaan?
Yritätkö noudattaa suosituksia vai onko ne täyttä puppua?
Syötkö pieniä annoksia 5 kertaa päivässä? Kasviksia 500g päivässä, rasvattomia maitotuotteita, täysjyväviljaa, kalaa, mahd. vähän punaista lihaa, pehmeitä rasvoja? Jne.
Kommentit (26)
130kg penkistä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveellinen ruokavalio on käytännössä tuon vastakohta. Pitäisi syödä harvoin, paljon rasvaa ja vähän hiilareita.
Itse syön yhden aterian päivässä, vähän hiilareita ja paljon rasvaa.
Mielenkiintoista nähdä alapeukutuksista kuinka paljon täällä on tietämättömiä tollukoita. Jatkakaa.
Et vissinkään harrasta paljoa raskasta liikuntaa?
-Alapeukuttaja
Käyn salilla.
Paljonko on BMI?
Hyvää saarnaamista, julistamista ja öyhötystä kaikille ruokavaliouskovaisille. Minä lähden nyt lenkille.
En, syön paremmin. Ravintosuositukset eivät ole tarpeeksi radikaaleja nykymuodossaan.
En. Syön juuri niin kuin itse haluan ja oikeana pidän.
En käytä niin paljon maitotuotteita ja viljoja kuin suosituksissa. Kalaa syön harvemmin kuin kerran viikossa. Muuten aika lailla suositusten mukaan mennään. Syön paljon kasviksia, pyrin saamaan runsaasti kuituja ja sopivasti hyvälaatuista proteiinia.
Syön monipuolisesti kaikenlaista itse valmistettua ruokaa ja käytän voita, kermaa ja täysmaitoa kahviin yms. En käytä kevyitä, rasvattomia ja makeutettuja tuotteita enkä margariineja.