Kertokaa mistä vähävrainen voisi ostaa vaatteita jotka kestäisi käyttöä edes 2-3 vuotta?
Ostin vuosia sitten vaatteita HM ja zalando, kaikki nukkaantuneet ja yöhousuihin tuli reikä 9 kk käytön jälkeen, ymmärrettävää kyllä koska maksoi jotain 15-20, mutta varaa ei ole kauhesti laittaa vaatteisiin silti. Kirppareilta en löydä koska omalla seudulla ei ole montaa ja ovat pieniä, lisäksi olen pitkä joten kirpparivaatteissa yleensä liian lyhyet hihat tai muuta vikaa. Itse en osaa vaatteita tehdä ja vihaan ompelukoneita.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten vaatteet parempaa laatua. Myös halpakaupoissa. Katso löytyisikö housuissa tai T-paidoissa jotain sopivaa, miksei neuleissakin.
Katso kirppareita, jos satut reissaamaan.
Mikä juttu tää on että jotkut naiset kehottaa aina ostamaan miesten vaatteita, silloin kun toinen nainen kysyy vinkkejä et mistä ostaisi kestäviä laadukkaita vaatteita :D Juu toki haluan näyttää mieheltä. LOL.
Tätä minäkin ihmettelen, että kehoitetaan menemään ostoksille miestenosastolle. Itse en kyllä niitä neliönmallisia telttoja päälleni laittaisi, vaikka kuinka olisi laatu kohdillaan. Itse olen vartalonmallilltani naisellinen, niin kyllä itselleni parhaiten istuvat vaatteet löytyvät naistenosastolta.
Mutta onko tänä päivänä suurin osa suomalaisista naisista sen verran skrodeja ja mahakkaita, että löytävät vaatteensa paremmin miesten puolelta?
Vierailija kirjoitti:
Prismasta löytyy yllättävän laadukkaita vaatteita. Ostin äidille palvelukotiin ja yllätyin.
NP housukaupasta saa mahtavalla materiaalilla olevia housuja. Onkohan näillä nettimyynti.
House vaatteet ainakin ovat huonolaatuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten vaatteet parempaa laatua. Myös halpakaupoissa. Katso löytyisikö housuissa tai T-paidoissa jotain sopivaa, miksei neuleissakin.
Katso kirppareita, jos satut reissaamaan.
Itse ostin (olen mies) henkkamaukasta villakangastakin joka oli käytössä 10 vuotta. Oli vielä tyylikäs ja oikein mukavan tuntuinen ja hinta vähän päälle 80 €.
Minä ostin noin viisitoista vuotta sitten naisten villatakin sieltä. Se on edelleen hyvässä kunnossa. Harmi, että nykyisin myytävät eivät ole yhtä kestäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestenosastoa suosittelen minäkin. Marketeissakin miesten vaatteet ovat aina paksua puuvillaa eikä mitään ohuita keinokuituja. Toki ne eivät ole viimeisimmän muodin mukaisia jos sellainen on tärkeää.
ei kestä miestenvaatteetkaan enää(nnn). valmistajat huomasivat, että miestenvaatteet olivat liian kestäviä. nykyään ei enää löydy edes perus t-paitaa, joka kestää normaalin 60 asteen pesun.
Miksi muuten niin monen vaatteen pesuohjeessa on nykyisin 30 asteen hienopesu? Eikö ne oikeasti kestä enää muuta?
Miten mulla kestää halvatkin vaatteet 5-15 vuotta, ikinä ei pääse eroon niistä
Katsopa sellainen puolalaislähtöinen nettikauppa kuin Reserved. Tyylikkäitä, töihin sopivia vaatteita, ja laatu parempi kuin halpiskaupoissa. Olen ostanut sieltä alesta hameita, housuja, t-paitoja ja alusvaatteita alle 10€/kpl. Toimittaa siis Suomeen ja palautuskin onnistuu. Kivijalkakauppojakin näillä on.
Joku väitti että Prisman House-vaatteet ovat huonolaatuisia. Ei pidä paikkaansa. Prisman House-farkut ovat parhaita farkkuja, hinta 10-20€. Itselläni taitaa olla 5 paria ja kaikki kestäneet vuosien käyttöä.
Facebookin roskalava-ryhmissä jaetaan vaatteita ilmaiseksi.