Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viking Line päiväristeily Tallinnaan - lasten lippujen hinnat?

Vierailija
29.12.2022 |

Osaako joku avata (itse en löydä ko. tietoa mistään eikä se avaudu myöskään kuitilla /vahvistuksella), että paljonko maksaa 10 ja 14v lasten tallinnan päiväristeilyliput?

Olemme porukalla menossa ja yritän tässä jakaa kunkin perhekunnan osuutta, jotta matkustajat voisivat maksella oikeita summia, mutta en löydä mistään lippukohtaisia hintoja, ainoastaan että kokonaishinta on xx.

Viking linen sivuilla lukee, että tallinnan päiväristeilyt nyt alkaen 7,20e per naama, mutta jos itse lasken kokonaishinnasta jakaen reissaajien lukumäärällä, tulee hinnaksi per naama 6,80e, eli jotain alea lapset saavat?

Osaisko joku neuvoa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulle on tärkeää, onko lipun hinta 6,80 vai 7,20, sinun ei varmaan kannata matkustaa.

Vierailija
2/3 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hinnat kun soitin aspaan, tiedoksi jos muut etsivät samoja tietoja: aikuinen 7,80e, lapsi 5,80e

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos sinulle on tärkeää, onko lipun hinta 6,80 vai 7,20, sinun ei varmaan kannata matkustaa."

Niin, ei mulle mutta muutamalle muulle jotka matkojaan makselevat.. Ja voishan sitä luulla että olisi joku laki että hinnat pitäisi olla selkeästi ilmaistu vahvistuksella tms?

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä