Olenko outo, kun mulle on ihan yks ja sama laittaako edellinen asiakas sen kapulan vai ei?
Se on niin pieni asia tässä maailmankaikkeudessa, ja saan sen kapulan itsekin siihen parissa sekunnissa. Mulla ei ole pienintäkään tarvetta tarttua jonninjoutaviin pikkuasioihin tässä elämässä. Elämä sujuu hyvin, kun on joustava.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
kassaa sääli. kun tulee kiljoona asiakasta ja jokaisen kohdalla täytyy alkaa hidastelemaan ja kyselemään että mikä kuuluu kenellekin. (siksihän se kapula on)
Luitko avausviestin? Ei missään sanottu ettei kapulaa laiteta. Ap sanoi, että on sama kuka sen laittaa.
Minulle myös. Laittaa, joka jaksaa, joko asiakas omat ostoksensa ladottuaan tai hänen takanaan tuleva. Ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Entä mitä ajattelet takanasi kassajonossa olevista asiakkaista, jotka länttäävät täyden korinsa koripinon päälle ennenkuin olet tyhjentänyt omaa koriasi? Samanlainen moukkamaisuushan on kyseessä kuitenkin.
Emme me mammat pienistä välitä. Oma kori siihen päälle vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kassaa sääli. kun tulee kiljoona asiakasta ja jokaisen kohdalla täytyy alkaa hidastelemaan ja kyselemään että mikä kuuluu kenellekin. (siksihän se kapula on)
Luitko avausviestin? Ei missään sanottu ettei kapulaa laiteta. Ap sanoi, että on sama kuka sen laittaa.
Minulle myös. Laittaa, joka jaksaa, joko asiakas omat ostoksensa ladottuaan tai hänen takanaan tuleva. Ihan sama.
En minäkään laita. Joku laittaa jos laittaa.
Fiksuahan olisi laittaa kapula omien ostosten jälkeen, mutta kaikki eivät ole fiksuja.
En ole kertaakaan ikinä laittanut tuota ostoshihnakapulaa. Olen sukupolvea, joka oppi latomaan ostokset kassahihnalle ilman sitä ja tulee toimeen kapulatta vielä tänä päivänäkin.
Minulle puolestaan on aivan sama onko sitä palikkaa vai ei. En laita sitä ikinä.
Ihmeellisen useaa näyttää ärsyttävän pieni(kin) huomaavaisuus kanssaihmisiä kohtaan.
Ei voi kuin ihmetellä, mikä näiden ihmisten elämässä on mennyt pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Pystyn, osaan ja viitsin kyllä laittaa kapulan itsekin. No biggie 😄
En ota koskaan. En tarvitse. Liiterissä on aivan tarpeeksi kuivaa puuta.
Hihnalla jätän jonkun välin ja hyvin on pärjätty 45 vuotta-
Kunhan et änkeä tavaroitasi heti kiinni minun laittamaan kapulaan ja hipaise ostoksiani kämmensyrjällä johon juuri pyyhkäisit räkänenän joka osuu tavaroihini.
Entä mitä ajattelet takanasi kassajonossa olevista asiakkaista, jotka länttäävät täyden korinsa koripinon päälle ennenkuin olet tyhjentänyt omaa koriasi? Samanlainen moukkamaisuushan on kyseessä kuitenkin.