Olenko outo, kun mulle on ihan yks ja sama laittaako edellinen asiakas sen kapulan vai ei?
Se on niin pieni asia tässä maailmankaikkeudessa, ja saan sen kapulan itsekin siihen parissa sekunnissa. Mulla ei ole pienintäkään tarvetta tarttua jonninjoutaviin pikkuasioihin tässä elämässä. Elämä sujuu hyvin, kun on joustava.
Kommentit (31)
Olet outo kun tuosta asiasta pitää kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Olet outo kun tuosta asiasta pitää kirjoitella.
Olet outo kun vastaat näin.
Sama. Pystyn, osaan ja viitsin kyllä laittaa kapulan itsekin. No biggie 😄
entä harmittaako kun edellinen jättää kuitin roikkuu :D näitäkin näkyy
Et, vaan se on normaalia. Pimeetä on se, että joku alkaa rageemaan siitä, ettet laittanut kapulaa ostoksiesi jälkeen. Tokikaan en tiedä, tekeekö joku oikeasti niin, koska en ole koskaan sellaista tilannetta todistanut. Täältä vain lukenut kommentteja.
En edes ajattele asiaa, kenen pyhä tehtävä se on. Jos kapulaa ei ilmesty, laitan sen, jos ilmestyy, alan latoa ostoksiani. En edes ajattele sen kummemmin, kenen tehtävä se on. Joku joka jaksaa, viitsii, saa aikaiseksi laittaa sen, tarttuu kapulaan.
Mulla ei vaan pidä hermo ettei minulle anneta asiointi rauhaa. Mikä hitoin kiire on alkaa sillä kapulla runnomaan muiden ostoksia?
En edelleenkään tunge omia tavaroitani kassahihnalle ennenkuin edelliset ovat siitä menneet. En koske kapulaan, ja toivon ettei kapula koske minuuun
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei vaan pidä hermo ettei minulle anneta asiointi rauhaa. Mikä hitoin kiire on alkaa sillä kapulla runnomaan muiden ostoksia?
Runnomaan? Ikinä kukaan ei ole runnonut yhtään mitään mun ostoksia. Laittaa kapulan ja alkaa latoa ostoksiaan. Mitään runnomista en ole koskaan todistanut.
En välttämättä edes huomaa koko kapulaa, samaa settiä kuin muovikassien aukaiseminen valmiiksi, kuuluu varsinaisesti myyjälle mutta voi valmiiksi tehdä jos ehtii.
Miksi sitten edellä oleva hermostuu, kun tönin häntä yrittäessäni kurotella kapulaa? Pakkohan se kapula on minun saada ettei ostokset mene sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runnomaan? Ikinä kukaan ei ole runnonut yhtään mitään mun ostoksia. Laittaa kapulan ja alkaa latoa ostoksiaan. Mitään runnomista en ole koskaan todistanut.
Sitä mitä SINÄ et ole todistanut sitä ei tapahdu?
Annan mielihyvin edeltäjän maksaa tuotteeni. Siinä voi tietysti hetki vierähtää jos hän ei sitten lopulta haluakaan maksaa ja kassa alkaa naputella niitä takaisin.
Mutta en minä ressaa, ei minulle mitään väliä.
Työntäkää nyt jo se kapula töperöönne.
Et ole. Kukaan normaali ei edes kiinnitä huomioita mihinkään kapuloihin kaupan kassoilla.
kassaa sääli. kun tulee kiljoona asiakasta ja jokaisen kohdalla täytyy alkaa hidastelemaan ja kyselemään että mikä kuuluu kenellekin. (siksihän se kapula on)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mitä SINÄ et ole todistanut sitä ei tapahdu?
Olen ollut satoja kertoja kaupassa kapulan lanseerauksen jälkeen. Kai nyt edes kerran olisin todistanut runnomista, jos se kovin yleistä olisi.
Vierailija kirjoitti:
kassaa sääli. kun tulee kiljoona asiakasta ja jokaisen kohdalla täytyy alkaa hidastelemaan ja kyselemään että mikä kuuluu kenellekin. (siksihän se kapula on)
Emme me mammat sellaisista pienistä välitä.
Et ole, ajattelen ihan samoin kuin sinä.