Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään lapsella murtunut olkaluun alaosa?

Vierailija
24.08.2008 |

Meidän 6v murtui ja siirtyi paikoiltaa oikean käden olkaluun alaosa perjantaina. Leikkaus meni hyvin mutta nyt olen tosi huolestunut kun pojan oik. käden sormista on tuntu alentunut ja peukalo ei käänny koukkuun. Lääkäri sanoi että kyseessä on hermovamma joka paranee (?) ajan kanssa. Leikkurin hoitaja taas että johtuu turvotuksesta.

Miten teillä on selvitty?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan