Pia Nykänen ja Pippa Laukka molemmat 52, ei uskoisi
Tässä linkki tämän päivä uutiseen, jossa Pia kertoo rakastavansa makkaraa ja syöttävänsä vihaneksia vain undulaateille. Kuvassa poseeraavat Pia ja Pippa Laukka ovat molemmat 52-vuotiaita. Saattaa johonkin tuo ruokavalio vaikuttaa... https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/93690fe2-ec7e-4483-8eae-a236455…
Kommentit (390)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippa ei tykkäisi tämän palstan kirjoittelusta. Lukekaa vaikka:
https://halloota.com/pippa-laukka-51-julkaisi-vahapukeisen-kuvan-ja-puh…
Pipan hiusraja nousee kuin miehillä. Toi ponkkarityyli nuorentaa, mutta samalla tuhoaa hiuksia jatkuvasti käytettynä.
Hiusraja nousee kun alkaa ottaa botoxia. Se harventaa myös hiusrajaa epätasaiseksi.
Miettikää niitä jotka aloittaa botoxin liian nuorena, esim. parikymppisenä, että miten niiden hiusrajat nousee siihen mennessä kun nelikymppisiä!!! Botoxiahan suositellaan vasta keski-ikäisille, mutta monet kuvittelee että se ehkäisee rypyt. Mikään ei ehkäise ryppyyntymistä, ikinä. Monilla ulkomaan klikikoilla botoxia ei enää laiteta alle 40v ikäisille.
Ei kaikille käy niin. Täytyy ottaa aika usein, että siihen vaikuttaa. Monilla pelkkä ikä ja hiusten harveneminen nostaa, ei siihen botoxia tarvita. Lapsellakin voi olla jo korkea hiusraja, on ihan geeneistä kiinni.
Suomalaisille on korkea hiusraja itse asiassa hyvin tyypillinen. Ei liity botoksiin. Etelän maissa näkee taas useammin matalaa hiusrajaa.
on olemassa alkoholintonta olutta useita hyviä. itse pidän liharuuan kanssa erityisest,esim pihvi ja karjalanpaisti. ja meillä viikottain nollaprosenttinen kotikalja. pialla ei alkoholi-ongelmaa kuten matilla. jossain määrin saa ottaa,mutta se jää siihen jos päättää ottaa. pia on käynyt hyvin töissä ikänsä ja hoitanut asiansa ja mattia aikoinaan. pärjännyt hyvin yh ja eipä ole pyöritellyt jätkiä nurkissaan matin jälkeen, kunnioittavasti pitänyt leskenvuodetta.ihailen. ei puututa ihmisten ulkonäköihin joihin vähän voi vaikuttaa ja kaikilla ei varaakaan hitoihin yms. hyvä jos hammashoitoon joka sekin karseen hintaista yksityisellä.mutta totta veden juonti näkyy juonteissa ja ihon kunnossa ja on edullinen hoito moneen vaivaan,jopa nivel kipuihin auttaa kun keho ei kuivu. tv. ninnikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pia on ihan normi lähiömutsin näköinen. On tupakkaa ja alkoa kulunut sekä eineksiä. Ihoa ei jakseta kummemmin hoitaa. Toisekseen taitaa rasvaprosentti ja lihasmassa olla aika pieni Pialla niin sekin vetää ilmeen kulahtaneeksi vanhemmiten. Se mikä ero näillä kahdella on ulkonäössä on se, että pia voisi hyötyä hormoniterapiasta. Näkee ettei hormonitoiminta ole ok.
Niin näkee. Estrogeenivajauksen näkee noista roikkuvista poskistsa, pitäisi olla suositus kaikille+35-vuotiaille.
Minkä pitäisi olla suositus kaikille yli 35-vuotiaille? Hormoniterapianko? Siksikö että posket eivät roikkuisi?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tietäisi heidän ikäänsä, niin minusta Pippa näyttää noin 45 - 48 vuotiaalta.
Kun taas Piia noin 52 - 55 vuotiaalta.Ja muuten !
Anne Kukkohovi on melkein saman ikäinen 😂.
Vajaa vuoden nuorempi.
Ja hän näyttää luonnossa ikäiseltään tai pari vuotta VANHEMMALTA.
Annen Photoshopattuja valokuvia EI pidä verrata ollenkaan. Anne osaa Kuvankäsittelyn kiitettävästi..
Lähtee valokuvista hetkessä pois 10 vuotta ja 10 kiloa.
Annehan on vanha AD. Eli on PhotoShopin huippuammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 56, häivytän harmaat kauniilla kullanvärinen/beige sävyllä.Olen hyvin vaalea-ja kuulasihoinen. Ihoa tummemmat hiukset sopivat minulle. Nuorena oli pellavapää. Piiaa nuorentaisi tummemmat hiukset. En ole itseäni nuoremman näköinen. Äidin suvusta tulee roikkuvat leukaperät ja kaulan läskit. Äidilläni oli vielä vähän ennen kuolemaansa 80 v melko sileät kasvot. Ikä näkyi kaulasta ja käsistä.
Mä en häivytä harmaitani, arvostan itseäni enemmän näin valkoharmaalla tukalla. Varmasti vanhentaa minua useita vuosia, mutta sisäisesti parempi olo hypätä ulos värjäyspaineista.
N54
Käyttäjä42991 kirjoitti:
on olemassa alkoholintonta olutta useita hyviä. itse pidän liharuuan kanssa erityisest,esim pihvi ja karjalanpaisti. ja meillä viikottain nollaprosenttinen kotikalja. pialla ei alkoholi-ongelmaa kuten matilla. jossain määrin saa ottaa,mutta se jää siihen jos päättää ottaa. pia on käynyt hyvin töissä ikänsä ja hoitanut asiansa ja mattia aikoinaan. pärjännyt hyvin yh ja eipä ole pyöritellyt jätkiä nurkissaan matin jälkeen, kunnioittavasti pitänyt leskenvuodetta.ihailen. ei puututa ihmisten ulkonäköihin joihin vähän voi vaikuttaa ja kaikilla ei varaakaan hitoihin yms. hyvä jos hammashoitoon joka sekin karseen hintaista yksityisellä.mutta totta veden juonti näkyy juonteissa ja ihon kunnossa ja on edullinen hoito moneen vaivaan,jopa nivel kipuihin auttaa kun keho ei kuivu. tv. ninnikki
Olipa pläjäys, leskenvuoteet ja kaikki :)
mitään viitteitä ei alkolismista ole. muutoinhan hän ei olisi kyennyt ylläpitämään yh statuksella perhettään, todella vakaata tyäuraansa erikoistuen nuoriin ja lapsiin. hän lähti duuniin kuten iät ajat ja masa jäi dokaamaan. alholisti olisi jäänyt kaveriksi. toki joskus hänkin saa ottaa vaikka kekkulit,kunhan ei jää päälle kuten matilla. hyvin on pärjännyt ennen mattia ja nyt. ja ei hypi jätkästä toiseen, kunnioittaa kumppaniaan kauniisti.
Voi ei, olen liian hyväuskoinen kun kuvittelin otsikon perusteella että tässä kehuttaisiin molempia naisia (jotka minun silmääni näyttävät kumpikin hyvältä).
Mutta ei tietenkään voi olla niin, vaan aina pitää negailla, haukkua, vertailla :(
Ruokavalio, liikkumattomuus, alkoholi ja etenkin rööki ja aurinko tuhoavat ennenaikaisesti kollageenin, mikä näkyy tietynlaisena valahtaneena olemuksena. Rööki myös harmauttaa ihonvärin ja tekee siitä samean. Hyvä jos Piia on kuitenkin nyt vähän ryhdistäytynyt.
Itsekin haluan toki pysyä freesin näköisenä, mutta ennen kaikkea itselleni elinvoimaisena. Ei terveelliset elintavat johdu itseinhosta vaan päinvastoin, onnellisempi olen mässäilyn sijaan kun voi lenkkeillä, rakastella, tehdä mitä haluaakin energisenä. Olen tupakoinut nuorena ja sen lopettaminen oli aikanaan vaikeaa, mutta hankala nähdä miten tämä ei olisi ollut positiivinen muutos.
En kannata ulkonäköpaineita kenellekään, mutta terveys tekee elämästä helpompaa ja tyydyttävämpää, kyllä siihen kannattaa pyrkiä.
Käyttäjä42991 kirjoitti:
Kiitos tiedoista.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa Pian haukkuminen. Samassa jamassa on muutkin Pian ikäiset naiset, harva mikään kaunotar enää on. Pia saanut sentään pidettyä itsensä normaalipainoisena.
Ja Pippa on satavarmasti kohentanut naamaansa erilaisilla toimenpiteillä.
En ole ketjua lukenut, enkä tiedä miten siellä on Pia haukuttu, mutta totuus on se, että Pia on ikäisekseen pahassa kunnossa naamaltaan. Kyllä se tupakka ja elintavat näkyvät naamasta, vaikka kaikki ei sitä tunnusta.
Pippan naama taas on sen näköinen, kuin se voi 52 vuotiaalla olla ihan luonnostaan. Toki hyvä meikki auttaa paljon.
Paino on Pialla pysynyt aisoissa, kun on varmaan korvannut aterioita tupakalla.
Pipalla voi olla kovempi hormonikorvaushoito kuin Piialla, kun itse saa kirjoittaa reseptit. Se jo selitää paljon. Ylipäätään vaihdevuodet voivat alkaa vasta viisikymppisenä, tai ne voivat alkaa 45 vuotiaana. Kumpikin on normaalia.
Ennalta käsikirjoitettu ruokavaliomuutos,mitä noilla ohjelmilla tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa Pian haukkuminen. Samassa jamassa on muutkin Pian ikäiset naiset, harva mikään kaunotar enää on. Pia saanut sentään pidettyä itsensä normaalipainoisena.
En ole ketjua lukenut, enkä tiedä miten siellä on Pia haukuttu, mutta totuus on se, että Pia on ikäisekseen pahassa kunnossa naamaltaan. Kyllä se tupakka ja elintavat näkyvät naamasta, vaikka kaikki ei sitä tunnusta.
Pippan naama taas on sen näköinen, kuin se voi 52 vuotiaalla olla ihan luonnostaan. Toki hyvä meikki auttaa paljon.
No ei todellakaan ole ikäisekseen pahan näköinen. Tuolta ne 50-vuotiaat näyttävät, ihan normaalilta. Sä tietenkin näytät mielestäsi kolmekymppiseltä mutta se johtuu vain siitä ettei ihminen osaa arvioida objektiivisesti omaa naamaansa. Itse en tiedä ketään viisikymppistä joka näyttäisi erityisesti sen nuoremmalta kuin Piiakaan eikä tarvitsekaan. Piia on ihan hyvän näköinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole ikäisekseen pahan näköinen. Tuolta ne 50-vuotiaat näyttävät, ihan normaalilta. Sä tietenkin näytät mielestäsi kolmekymppiseltä mutta se johtuu vain siitä ettei ihminen osaa arvioida objektiivisesti omaa naamaansa. Itse en tiedä ketään viisikymppistä joka näyttäisi erityisesti sen nuoremmalta kuin Piiakaan eikä tarvitsekaan. Piia on ihan hyvän näköinen nainen.
Mä olen 36 ja miellän itseni noin 20-vuotiaaksi. Täyttä pskaahan se on mutta ihmisellä on varmaan joku tietty kuva itsestään päässään. Tiedän kyllä, että lähennyn neljääkymppiä enkä ole enää kovin nuori 😀
Linda Lampenius on myös 52. Reippaasti noita kumpaakin nuorekkaampi !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 36 ja miellän itseni noin 20-vuotiaaksi. Täyttä pskaahan se on mutta ihmisellä on varmaan joku tietty kuva itsestään päässään. Tiedän kyllä, että lähennyn neljääkymppiä enkä ole enää kovin nuori 😀
Todennäköisesti kymmenessä vuodessa sulle tapahtuu se mikä muillekin, rupsahdus. Sun ikäisissä (~35) on vielä hehkuttajia mutta ei kymmenen vuotta vanhemmissa. Siinä vaiheessa tapahtuu oikeesti jotain. Noin 43-47 välillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se on. Omaa vanhenemista on usein vaikea nähdä. Sen takia tälläkin palstalla 90% kirjoittajista on mielestään ikäistään nuoremman näköisiä.
Vaikka on toki mahdottomuus että lähes jokainen olisi ikäistään nuoremman näköinen, koska silloin nuorekkaampi ulkonäkö olisi se normi ja he olisivat ihan ikäisensä näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
En olekaan tajunnut että tuo Pippa on jo 52. Menisi helposti 42 vuotiaasta
Käytös ja puhetapa paljastaa myös iän.
Jos on hyvin pakkeloitu, kaukaa näyttäkin rypyttömältä. Läheltä voi nähdä rypyt.