Pia Nykänen ja Pippa Laukka molemmat 52, ei uskoisi
Tässä linkki tämän päivä uutiseen, jossa Pia kertoo rakastavansa makkaraa ja syöttävänsä vihaneksia vain undulaateille. Kuvassa poseeraavat Pia ja Pippa Laukka ovat molemmat 52-vuotiaita. Saattaa johonkin tuo ruokavalio vaikuttaa... https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/93690fe2-ec7e-4483-8eae-a236455…
Kommentit (390)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pia näyttää ihan perus viiskymppiseltä Klaukkalalaiselta koiraharrastajalta, ei mitään ihmeellistä suuntaan tai toiseen. Viimeisessä Hesarin artikkelissa Pipasta oli kuva hieman erilaisessa valossa niin ikääntymisen merkit näkyivät selvemmin kuin TV-meikin takaa.
Tossa tv ohjelmassa varsinkin siinä alku- ja loppukohtauksessa sen korkea pyöreän pöydän äärellä,
on kyllä niin ylivalotettuja otoksia että tuossa näyttäis kenen tahansa iho lähes virheettömältä,
onko tämä sitten Pipan toivomus vai kenen, mutta on todella harhaanjohtavaa todellisesta ulkonäöstä.
Pippa on kaunis nainen. Ei koskaan ole mikään missi tai malli ollut. Sanoisin häntä hyvinhoidetun ja nätin näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piia näyttää ikäiseltään suomalaiselta naiselta. Toinen huomattavasti ikäistään nuoremmalta.
M530 tarvitsee paljon lihaa.
AB lihoaa liiasta lihasta.
O:lle liha sopii parhaiten, ei se sitä sinänsä sen enempää tarvitse mutta sillä ei ole niin pahoja haittavaikutuksia kuin esim. A:lle jonka pitäisi välttää lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi kuva Laukasta https://cdn.ebs.newsner.com/wp-content/uploads/sites/15/2022/07/pippala…; olisiko ottanut reippaasti huulitäytettä nykyään?
Huomasin myös tuoreesta kuvasta että jotain filleriä on otettu kasvoihin.
Totta. Olisko alakasvoihin otettu Profhilo-hoito?
https://www.youngeruaesthetics.com/img/profhilo-banner-2.jpg
Se on uudenaikainen täyteaine joka ei tee luonnottomia patteja eikä möykkyjä naamaan, vaan se menee tasaisesti ihon alle niin että iho näyttää kosteutetulta eikä täytetyltä ollenkaan. Tehtiin 5 kpl nopeaa "hyttysen pistosta" kummallekin puolelle alakasvoja ja vaikutus alkaa tulla muutaman viikon kuluttua kun omat kollageenituotanto alkaa hidastua.
Minä siis otin tuon hoidon viime tammikuussa Leppävaaran Panoramatornin klinikalla, ja edelleen iho hyvässä kunnossa, uusin hoidon ensi vuoden puolella, aivan loistava talvi-iholle joka tuppaa kuivumaan pinnasta etenkin kun ilmastoidussa toimistossa töissä ja pakkanenkin rasittaa ulkona ihoa. Sain tuon jollain alennuksella vain 360€ hintaan.
Onneksi ei yhtään ole mainoksen makua näissä infoamisissa! (:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pia näyttää ihan perus viiskymppiseltä Klaukkalalaiselta koiraharrastajalta, ei mitään ihmeellistä suuntaan tai toiseen. Viimeisessä Hesarin artikkelissa Pipasta oli kuva hieman erilaisessa valossa niin ikääntymisen merkit näkyivät selvemmin kuin TV-meikin takaa.
Tossa tv ohjelmassa varsinkin siinä alku- ja loppukohtauksessa sen korkea pyöreän pöydän äärellä,
on kyllä niin ylivalotettuja otoksia että tuossa näyttäis kenen tahansa iho lähes virheettömältä,
onko tämä sitten Pipan toivomus vai kenen, mutta on todella harhaanjohtavaa todellisesta ulkonäöstä.Pippa on kaunis nainen. Ei koskaan ole mikään missi tai malli ollut. Sanoisin häntä hyvinhoidetun ja nätin näköiseksi.
Ihan normaali hyvin hoidettu koulutettu ylemmän keskiluokan nainen. Tyylitaju vielä kohdillaan, niin onhan se freesin näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen näyttää 6-kymppiseltä ja toinen 4-kymppiseltä, siis äkkivilkaisulla, se on mun rehellinen mielipide. En siis hauku ketään, kunhan kommentoin aloitusta.
Ajattelin ihan samaa. "60-kymppisen" ruokavalio oli aika erikoinen 😅 tosin sillä kroppa oli kyllä pysynyt kuosissa.
Luin joskus eri veriryhmille sopivista ruokavalioista. Jos Pian veriryhmä on O, niin hän syö suunnilleen veriryhmänsä mukaista ruokaa ja siksi on hoikka.
Kaikille ei sovi sama standardi ihanneruokavalio omien geenien / veriryhmän takia. Joku tarvitsee jotain osaa enemmän ja joku toinen voi kärsiä jonkun osan lisäämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo hei ei tuo Piiakaan nyt mistään pahimmasta päästä ole 52-vuotiaaksi.
Haitallista toisten ryppyjen laskeminen ja leukahelttojen tarkastelu suurennuslasilla.
Miettikää nyt hetki mitä ootte tekemässä.
Olette suurentaneet kuvan ja etsitte torstaiaamuna ryppyjä jonkun turhan julkkiksen naamaasta.Anteeksi, jos torstaamusi meni pilalle. Tämä hyppäsi vaan silmille juttua lukiessani (ihan ilman suurennuslasia) niin vahvasti, että halusin jakaa havaintoni.
Piakin on minusta ihan nätti. Ajoin itse takaa ennen kaikkea sitä, miten paljon TERVEEMMÄLTÄ Pippa näyttää. -OP
Ei mennyt mun aamuni pilalle, mutta sanonpa vaan että tällainen lisää ulkonäköpaineita.
Ja onhan se nyt aika huvittava ajatus että täällä tutkitaan toisen naamaa porukalla.
Ei muuten sinänsä ole koskaan paha asia, jos ihminen motivoituu elämään terveellisesti. Vaikka se olisikin ulkonäköpaineiden kautta.
Minut tuo ero saa ajattelemaan, että haluan elää kuin Pippa = muistanpa syödä kasviksia ja harrastaa liikukntaa, ja taidanpa jättää makkarat satunnaisiin mökkigrillauksiin.
Miksi se ei olisi paha asia? Paljon mieluummin olisin vähän sairaampi mutta onnellinen vaikka sitten roikkuvan leukalinjan kanssa kuin terveellisesti elävä ja itseään vihaava ulkonäköpaineissa elävä ihminen.
Mutta tärkeysjärjestyksensä kullakin.
Millä logiikalla terveellisesti elävä vihaisi itseään? Silloinhan justiinsa arvostaa itseään (ja terveyttään) kun tekee valintoja joilla kohentaa ja ylläpitää omaa hyvinvointiaan.
Ainakaan itselleni ei tullut koskaan hyvä olo röökistä eikä makkarasta. Tai kaljanjuomisesta.
Höpsö, lue kommentit ennen kuin vastaat. Ei tietenkään terveellisesti elämisellä ja itsevihalla ole yhteyttä, mutta jos elää terveellisesti pelkkien ulkonäköpaineiden takia niin kyllä se helposti itsevihan täyttämäksi elämäksi lipsuu. Been there, done that enkä ymmärrä miksi sellaista kenellekään toivotaan täällä.
En ymmärrä, miksi yleistät omia kokemuksiasi muihin. Ihmiset ovat erilaisia
Ihmiset ovat yllättävän samanlaisia. Terveellisesti voi ja kannattaakin elää muistakin syistä kuin siitä että pelkää vanhenemista ja vihaa ulkonäköään. En ymmärrä miksi sinä yrität kaataa ulkonäköpaineita muiden niskaan.
Tässä ei nyt varmaan osa kommentoijista ymmärrä, että ulkonäköpaineet ei ole sama asia kuin se että nyt kaipaa jotain freesausta ja käynpä kampaajalla. Tuo on ihan normaalia ja tervettä, mutta se että elät jatkuvasti ulkonäöstäsi johtuvien paineiden alla, ei ole. Itsekään en pidä siitä että terveellisyyden varjolla toivotetaan toisille ulkonäköpaineita. Tiesitte varmaan, mikä on pahin sairastuttaja ja vanhentaja? Se on stressi, mitä ulkonäköpaineet osaltaan vahvasti lisäävät, joten terveyden ja kauneuden nimissä niitä ei todella voi suositella kenellekään.
No joo, mutta ei ulkonäköpaineet ole minusta sellainen juttu, että niitä joko on hirveästi tai ei yhtään.
Ei ole maailmanloppu, jos niitä on hiukan (se on erittäin inhimillistä ja luultavasti 99% ihmisistä niitä joskus kokee, ja jos se saa elämään vähän terveellisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen näyttää 6-kymppiseltä ja toinen 4-kymppiseltä, siis äkkivilkaisulla, se on mun rehellinen mielipide. En siis hauku ketään, kunhan kommentoin aloitusta.
Ajattelin ihan samaa. "60-kymppisen" ruokavalio oli aika erikoinen 😅 tosin sillä kroppa oli kyllä pysynyt kuosissa.
Luin joskus eri veriryhmille sopivista ruokavalioista. Jos Pian veriryhmä on O, niin hän syö suunnilleen veriryhmänsä mukaista ruokaa ja siksi on hoikka.
Kaikille ei sovi sama standardi ihanneruokavalio omien geenien / veriryhmän takia. Joku tarvitsee jotain osaa enemmän ja joku toinen voi kärsiä jonkun osan lisäämisestä.
Esim tomaatti ja maito ei sovi kaikille. Osalle sopii erinomaisesti.
Terveellinen ruoka yhdelle, voi olla sairauden lähde toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ovat ikäisensä näköisiä.
Ja keskenään samanikäisen näköisiäkö? No, kai tämäkin asia on pohjimmiltaan katsojan silmässä ja riippuu jotenkin siitä, mitä asioita ihmisessä katsoo. Mun silmääni eivät näytä samanikäisiltä.
Joillakin ihmisillä kauneus yhdistyy niin voimakkaasti nuoruuteen, että kuvittelevat niiden olevan sama asia. Pippa on poikkeuksellisen kaunis ja Piia ei ole ihan yhtä kaunis, joten hänet arvioidaan vanhemman näköiseksi.
Minun silmääni näyttävät samanikäisiltä, kun vertaa juonteita, kaulaa, silmiä ym. mistä ikä oikeasti näkyy.
Ei sillä että sillä olisi mitään väliä minkä ikäisiltä näyttävät.
Hyvä pointti kyllä tämäkin. Moni onkin siksi huomauttanut, että Pipalla on kyllä kauneus puolellaan. Minun silmääni jää vielä kauneudenkin jälkeen jälkelle ainakin tuo ihon sameus vs. terve hehku. (Ja joo joo toisella voi olla parempaa, kalliimpaa meikkiä, mutta eikös ne samaan ohjelmaan ole tuossa meikattu?! Niin ei luulisi, että se ero meikissä niin tähtitieteellinen olisi.)
Höpsö. Pipan meikkaa ammattilainen näyttämään ammattimaisen terveeltä. Pia on luultavasti saanut meikata ihan itse, jäljestä päätellen.
Tarkoitus on ilman muuta ollut korostaa miten huonolta huonosti elävä Pia näyttääkään freesin terveesti elävän Pipan rinnalla.
Ettekö te ihmiset oikeasti tajua miten käsikirjoitettuja nämä ohjelmat ovat, ihan ihmisten ulkonäköä myöten? Tuohon ei koskaan, koskaan valittaisi huonosti syöväksi hahmoksi jotain Minna Tervamäen näköistä, joka pystyisi kilpailemaan Pipan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pia näyttäisi ihan eri ihmiseltä toisin stailattuna. Nyt sillä on kammottava tukka, kammottavat kulkakarvat ja hirvittävät vaatteet. Puhumattakaan oudosta ilmeestä.
Ammattiesiintyjällä vieressään sen sijaan on hyvä tukka (huomaatteko, ei pitkä tukka välttämättä vanhenna) siisti meikki, kauniit kulmakarvat, siistit asialliset vaatteet ja ammatiesiintyjän hymy. Lisäksi ammattiesiintyjän ryhti, huono ryhti vanhentaa aina kauheasti.
Ihan mahdotonta arvioida, miltä kumpikaan näyttäisi luonnontilassa.
Tuota Eiköhän ihmiset saa näyttää juuri siltä miltä tahtovat?
Miksi pitäisi feikata ikäänsä pakkelilla? Käsittämätöntä, ettei ihminen saa näyttää omalta itseltään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja keskenään samanikäisen näköisiäkö? No, kai tämäkin asia on pohjimmiltaan katsojan silmässä ja riippuu jotenkin siitä, mitä asioita ihmisessä katsoo. Mun silmääni eivät näytä samanikäisiltä.
Joillakin ihmisillä kauneus yhdistyy niin voimakkaasti nuoruuteen, että kuvittelevat niiden olevan sama asia. Pippa on poikkeuksellisen kaunis ja Piia ei ole ihan yhtä kaunis, joten hänet arvioidaan vanhemman näköiseksi.
Minun silmääni näyttävät samanikäisiltä, kun vertaa juonteita, kaulaa, silmiä ym. mistä ikä oikeasti näkyy.
Hyvä pointti kyllä tämäkin. Moni onkin siksi huomauttanut, että Pipalla on kyllä kauneus puolellaan. Minun silmääni jää vielä kauneudenkin jälkeen jälkelle ainakin tuo ihon sameus vs. terve hehku. (Ja joo joo toisella voi olla parempaa, kalliimpaa meikkiä, mutta eikös ne samaan ohjelmaan ole tuossa meikattu?! Niin ei luulisi, että se ero meikissä niin tähtitieteellinen olisi.)
Höpsö. Pipan meikkaa ammattilainen näyttämään ammattimaisen terveeltä. Pia on luultavasti saanut meikata ihan itse, jäljestä päätellen.
Tarkoitus on ilman muuta ollut korostaa miten huonolta huonosti elävä Pia näyttääkään freesin terveesti elävän Pipan rinnalla.
Ettekö te ihmiset oikeasti tajua miten käsikirjoitettuja nämä ohjelmat ovat, ihan ihmisten ulkonäköä myöten? Tuohon ei koskaan, koskaan valittaisi huonosti syöväksi hahmoksi jotain Minna Tervamäen näköistä, joka pystyisi kilpailemaan Pipan kanssa.
Mulla voi olla joku käsitys. Meidän koululta kuvattiin aikoinaan pätkä telkkariin. Satunnaisesti ohi ajavan pojan kohtaus kuvattiin moneen kertaan 🤣. Poika lähti aina ajamaan käskystä kameran käydessä.
Mut löytyy ainakin kolmesta filmituotoksesta ja vanhoista lehdistä ainakin kolmesta kohdesta, joista yksi on nimitysuutinen, toinen hiihtoikilpailuun osallistuminen ja kolmas erään kilpailun voitto ( ei ollut urheilua).
Pippa oli siinä Myyrä-ohjelmassa reippaasti yli 50-vuotiaan näköinen. Ihokin jotenkin epätasainen. Näytti ihan eri näköiseltä kuin näissä omissa kuvissaan.
Vierailija kirjoitti:
Huom. Normaalit naiset eivät alennu herjaamaan kenenkään ulkonäköä, ja vielä nimettömänä. Vain sivistymättömät tähän osallistuu koska ainut mihin pystyy. Se on tämä tasoisille annettava anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä tekevät.
Entäs sitten ihminen, joka herjaa toisten sivistystasoa ja luonnetta? Ei taida olla ihan normaali sekään.
Vai katsotko kommenttisi olevan merkki suurestakin sydämen sivistyksestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla voi olla joku käsitys. Meidän koululta kuvattiin aikoinaan pätkä telkkariin. Satunnaisesti ohi ajavan pojan kohtaus kuvattiin moneen kertaan 🤣. Poika lähti aina ajamaan käskystä kameran käydessä.
Mut löytyy ainakin kolmesta filmituotoksesta ja vanhoista lehdistä ainakin kolmesta kohdesta, joista yksi on nimitysuutinen, toinen hiihtoikilpailuun osallistuminen ja kolmas erään kilpailun voitto ( ei ollut urheilua).
Öö... Niin?
Pia on ohjelmissa aina niin tällätty ja meikattu että ei ihme että näyttää ikäistään nuoremmalta... hyvät ja laadukkaat pakkelit...
Tosiasiassa suurin ihmisistä ei lihoa, jos ei syö ylimääräisiä sokereita, tai varsinkaan niiden korvikkeita
Kiinnostava jakso sikäli että mulla ja Pialla on aika samat elintavat, tai no mä syön paljon kasviksia kyllä ja mulla menee suklaata enemmän kuin Pialla makkaraa. Samankokoisia ja mä muutaman vuoden vanhempi. Tuli taas sellanen "pakko ryhdistäytyä"-fiilis.
Miksi laittoi uintikuvat kun näytti todella rummoutuneelta kun irvistelyt paljastaa ikääntymisen?
Ida Jokikunnas laittaa tuon Pipan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kosmeettisissa käsittelyissä mitään vikaa ole, jos ne tehdään maltillisesti ja tyylillä. Kuten Suomessa usein silti tehdään. Laitehoidot ovat nykyään myös tehokkaita ylläpitämään nuorekkuutta, anti-agea. Ne hidastaa vanhenemista eikä kasvojenkohotuksiakaan enää tulla tarvitsemaan kun ihmiset suojaa ihoa auringolta ja ymmärtävät lopettaa tupakoinnin.
Suomessa näkee harvemmin tällaisia järkyttäviä "jenkkityylisiä botox&täytenaamoja", onneksi
https://www.cliqueclinic.com/wp-content/uploads/2021/06/Facial-overfill…
Heti tulee mieleen montakin julkkista niin Suomesta kuin muualtakin, jolla on just tuollanen naama eli piloille mennyt.
Kenellä kaikilla on tuollainen? Mulle tulee vain mieleen tosta kuvasta se Sofia Ruusila-Nousiainen-Blorof.
Maisa Torppa
Pippa on hottis, ei siitä pääse mihinkään.