Kaksi viikkoa ovulaatiosta ja raskaustestit vieläkin negatiivisia
Nyt on siis 14 päivää Clearbluen digitaalisella testillä varmistetusta ovulaatiosta (toki tiedostan ettei ovulaatio välttämättä tapahdukaan vaikka testi on posit. vaan näyttää LH-huipun) ja raskaustestit negatiivisia. Mikä kiertopäivä/DPO te muut olette plussanneet?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huomannut olevani raskaana ilman tesiäkin. Sen on vaan tuntenut. Testillä sitten varmistus kun menkat olleet pari päivää myöhässä.
Turha niitä testejä on tehdä useita kierron aikana ja sitten menkat alkaakin ihan normaalisti ajallaan, rahoitatte vaan toisten bisnestä. Testin tekeminen kun ei kuitenkaan muuta tilannetta, olet raskaana tai et.Totta. Mutta entä jos on jokin painava syy miksi tieto pitäisi saada mahdollisimman nopeasti. Toisilla ammattikin vaikuttaa jos tekemisissä vaarallisten aineiden kanssa tjs.
Mitähän väliä sä kuvittelet sillä vkolla-kahdella tossa vaiheessa olevan? Tiedätkö milloin vaarallisten aineiden kanssa työskentelvä voi jäädä erityisäitiyspvärahalle? Luuletko näiden jäävän kotiin plussasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin ei se ovis vielä tarkoita että raskaudut. Toisekseen plussa saattaa tulla vasta viikkojen päästä. Itse plussasin vasta kun olin vkolla 8 ja silloinkin haamulla.
Ei tietenkään tarkoitakaan. Voihan se olla ettei munasolu ole hedelmöittynyt tai jos onkin niin kiinnittyminen ei ole onnistunut. Mutta jos leikitellään ajatuksella, että olisi raskautunut.. niin tuossa ajassa yleensä jo saa edes haalean viivan..
Ei se ole mikään yleensä. Jos kiinnittyminen on tapahtunut lähes vko oviksesta, on hyvin epätodennäköistä että näkyy testissä vkoa myöhemmin. Monen monituista kertaa plussa näkyy vasta viikkojen päästä.
Joo mut on niitäki joilla kiinnittyminen tapahtunut jo Dpo 5-6 joten sillo näkyis!
Tai sit ei. Ei se testi sitä alkiota sieltä tunnista vaan hormonin. Jos sitä ei ole riittävästi, ei se testissä näy.
No eikös tuo hormoni ala tulemaan heti kun alkiokin siellä jo on? Sillon kun alkio kulkeutuu kohtuun niin se kiinnittyy jos on kiinnittyäkseen eikä hengaile siellä muuten vaan koska sithän se surkastuu. Ja kiin. jälkeen hormoni alkaa nousta?
Toki alkaa, mutta se on yksilöllistä miten se nousee.
Toi hitaasti nouseminen tarkoittaa jotain kromosomi vikaa alkiolla..
Ei tarkoita.
Hidas nouseminen viitearvojen sisällä on ihan normaalia.
Ei vaan kielii istukan häiriöistä ja kromosomipoikkeavuutta.
Janne 133 kirjoitti:
Heti yhdynnän jälkeen kannattaa jo suunnata pinnasänky ostoksille.
Ja vaihtaa se kahdenmaattava makuupussi perhefarmariin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka saatana tekee kakaroita tälläseen maailmaan.
No just se itte Saatana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin ei se ovis vielä tarkoita että raskaudut. Toisekseen plussa saattaa tulla vasta viikkojen päästä. Itse plussasin vasta kun olin vkolla 8 ja silloinkin haamulla.
Ei tietenkään tarkoitakaan. Voihan se olla ettei munasolu ole hedelmöittynyt tai jos onkin niin kiinnittyminen ei ole onnistunut. Mutta jos leikitellään ajatuksella, että olisi raskautunut.. niin tuossa ajassa yleensä jo saa edes haalean viivan..
Ei se ole mikään yleensä. Jos kiinnittyminen on tapahtunut lähes vko oviksesta, on hyvin epätodennäköistä että näkyy testissä vkoa myöhemmin. Monen monituista kertaa plussa näkyy vasta viikkojen päästä.
Joo mut on niitäki joilla kiinnittyminen tapahtunut jo Dpo 5-6 joten sillo näkyis!
Tai sit ei. Ei se testi sitä alkiota sieltä tunnista vaan hormonin. Jos sitä ei ole riittävästi, ei se testissä näy.
No eikös tuo hormoni ala tulemaan heti kun alkiokin siellä jo on? Sillon kun alkio kulkeutuu kohtuun niin se kiinnittyy jos on kiinnittyäkseen eikä hengaile siellä muuten vaan koska sithän se surkastuu. Ja kiin. jälkeen hormoni alkaa nousta?
Ei tarkoita.
Ei kieli. On täysin normaalia että hormonia on plussatakseen liian vähän vko-kaksi siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Mitä sä saat tästä trollailusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sun keskittyä ennemminkin ihan siihen seksin harrastamiseen eikä vaan noihin testitikkuihin?
Ja muista, älä sitten ota kakkoseen.
Toivottavasti APn seksit on harrasteltu jo, jos nyt menossa 2viikkoa oviksesta.
Ei se yhdynnöistä mitään maininnut. Luulee reppana tulevansa raskaaksi tuolla tikuttamisellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita.
Luuletko sen istukan alkavan toimia yhdynnästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sun keskittyä ennemminkin ihan siihen seksin harrastamiseen eikä vaan noihin testitikkuihin?
Ja muista, älä sitten ota kakkoseen.
Ei se seksiä tarvitse kun sillä on noita testejä.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Toiset on mahoja ja sille ei mitään voi. Tässä maailmantilanteessa tuon voisi fiksumpi ottaa ihan siunauksena.
Kommentistasi päätellen sinäkin? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita.
Ei kieli. On täysin normaalia että hormonia on plussatakseen liian vähän vko-kaksi siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Mitä sä saat tästä trollailusta?
Nämä nyt kuvittelee kaikilla olevan ovis puolessavälissä kiertoa ja 28 pvän kierto.
En muista tarkalleen, mutta menkat olivat reeeilusti myöhässä kun sain testiin positiivisen tuloksen. Maltti on valttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita.
Nämä nyt kuvittelee kaikilla olevan ovis puolessavälissä kiertoa ja 28 pvän kierto.
Juuri näin. Kuten edellä jo sanottu, kyse ei ole varsinaisesta hitaasta noususta vaan yksilöllisestä vaihtelusta. Kaikilla hormonia ei ole vielä menkkojen poisjäädessä riittävästi plussaan vaikka kaikki on hyvin.
Suosittelen säästämään rahoja ja tekemään testin vasta, kun menkat ovat muutaman päivän myöhässä :)
Itse sain molemmat plussani menkkojen oletettuna alkupäivänä, sitä ennen en testannut. Muuten olisin vielä viivytellyt testien tekemistä, mutta lääkäri käski tehdä noina päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen säästämään rahoja ja tekemään testin vasta, kun menkat ovat muutaman päivän myöhässä :)
Itse sain molemmat plussani menkkojen oletettuna alkupäivänä, sitä ennen en testannut. Muuten olisin vielä viivytellyt testien tekemistä, mutta lääkäri käski tehdä noina päivinä.
Tämä. Ja jos ei tiedä millon menkkojen kuuluisi alkaa eli ei tiedä kiertonsa pituutta niin sitten kolme viikkoa suojaamattomasta seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain haaleen viivan jo 10 dpo. Yksilöllistä mite HCG nousee
Mulla kanssa haalea viiva 10 päivää oviksesta.
En muista mitään kp/dpo päiviä mut sen muistan että kuukautiset oli tosi paljon jo myöhässä ennen kuin positiivinen testitulos lävähti näyttöön.. Ei kannata testata ihan pettymyksenkään takia liian ajoissa koska voi olla että varhain tullut tulos onkin kemiallinen ja menee kesken ennen kuin kerkeää alkaa kunnolla. Tsemppiä nyt kuitenkin, ei niitä luteaalivaiheen päiviä turhaan kutsuta "piinapäiviksi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huomannut olevani raskaana ilman tesiäkin. Sen on vaan tuntenut. Testillä sitten varmistus kun menkat olleet pari päivää myöhässä.
Turha niitä testejä on tehdä useita kierron aikana ja sitten menkat alkaakin ihan normaalisti ajallaan, rahoitatte vaan toisten bisnestä. Testin tekeminen kun ei kuitenkaan muuta tilannetta, olet raskaana tai et.Myös raskausoireet tai se onko niitä, on yksilöllisiä. Toisilla ei ole mitään oireita joista raskautta voisi päätellä tai "tietää". Kaikista varmin tapa on verikoe tai ultra tietyssä vaiheessa..
Ja valitettavasti ne "selkeät" "raskausoireet" voivat johtua myös monesta muustakin asiasta, ja kovasti raskautta toivovana ne sitten heti yhdistää raskauteen, vaikka kyseessä olisikin vaan flunssa ja myöhässä olevat menkat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha niitä testejä on tehdä useita kierron aikana ja sitten menkat alkaakin ihan normaalisti ajallaan, rahoitatte vaan toisten bisnestä. Testin tekeminen kun ei kuitenkaan muuta tilannetta, olet raskaana tai et.Myös raskausoireet tai se onko niitä, on yksilöllisiä. Toisilla ei ole mitään oireita joista raskautta voisi päätellä tai "tietää". Kaikista varmin tapa on verikoe tai ultra tietyssä vaiheessa..
Ja valitettavasti ne "selkeät" "raskausoireet" voivat johtua myös monesta muustakin asiasta, ja kovasti raskautta toivovana ne sitten heti yhdistää raskauteen, vaikka kyseessä olisikin vaan flunssa ja myöhässä olevat menkat...
Kokemusta löytyy. Mulla oli negakierroissa kaikki klassiset raskausoireet ja vielä enemmänkin, kunnes taas siinä kierrossa mista tulin raskaaksi oli vain menkat myöhässä eikä mitään muuta oiretta. Ihmismieli on hauras keksimään kaikenlaista.