Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos saisitte vaihtaa miestä, niin kenet ottasitte?
13.11.2006 |
Itse ensirakkauteni, täydellistä seksiä, ei kännääjä ja muutenkin hyvä tapaus:)
Kommentit (4)
Mukava ja hauska tyyppi, komeakin vielä. Ja homo, ei ruinaisi seksiä;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta jos vois jostain tilata sellasen tyyli- ja tilannetaju-ohjelman asennettavaksi tuohon nykyiseen mieheen. Muutenhan se on täydellinen. =0)
kokeilin muutama vuosi sit toista, olin hänen kaa salaa vajaan vuoden ja lopuksi asuttiin melkein 3kk yhes ja kyllästyin siihen ja koko uuteen elämään, joten otin vanhan takasin ja nyt olen onnellisempi kuin koskaan.
Alue: Aihe vapaa
en ottais enää ketään vaivoikseni jos nyt saisin valita...