Haluan miehen joka ei ole katsonut yhtäön jaksoa Salkkarit, BB, Kaunarit, Tempparit saastaa
Kyseessä on deal breaker. Sanokaa että teitä terveitä miehiä on!
Kommentit (41)
Eikös Kaunarit kuulu jo Suomessa yleissivistykseen?
1992 kyseinen ohjelma kuitenkin jo alkanut.
Salkkarit jo ikoninen kotimainen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole tuota saastaa koskaan katsonut. Mutta olenkin hivenen autistinen insinöörismies. Voin sitten vastapainona puhua tuntikausia lentokoneista, ydinvoimatekniikasta, junista, teollisuuden prosesseista.
Että olisiko sitten kuitenkin pienempi paha valita se tempparimies? Sellaista naista ei taida tässä universumissa olla vapaana, jonka kanssa voisi puhua esim. olkiluoto kolmosen teknologiasta.
M37
Ainiin ja lisäyksenä, voin helposti pelata tuntikausia esim. Modern Warfare. Nyt lähti työpäivän jälkeen MWII tulille.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti sellainen mies ei kiinnostu tuollaisesta wt-typystä, joka edes tietää tuollaiset sarjat. Ja vielä noilla lempinimillä.
Kyllä on. Kaikkihan niistä noilla nimillä puhuu halusit tai et.
Ohis, joka itse tapittaa kaikki turhat paskat telkkarista, mutta mies ei mitään. Tai no, en mä Temppareita ole koskaan katsonut. Muita mainittuja kyllä.
Täytyy myöntää sivistymättömyyteni, kun en edes tunnistanut kaikkia APn mainitsemia asioita. /2
Täytän kriteerit ja toivon että olet myös mies vinkvink.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole. Telkkariakaan en ole avannut viiteen vuoteen, muuta kuin joidenkin leffojen takia. Ikinä en ole katsonut yhtään jaksoa em. mainituista ohjelmista eikä vastaavistakaan. Ikääkin on jo 47v
Mulla ei ole ollut telkkaria viiteen vuoteen. Enkä kaipaa sieltä yhtään mitään. N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole. Telkkariakaan en ole avannut viiteen vuoteen, muuta kuin joidenkin leffojen takia. Ikinä en ole katsonut yhtään jaksoa em. mainituista ohjelmista eikä vastaavistakaan. Ikääkin on jo 47v
Mulla ei ole ollut telkkaria viiteen vuoteen. Enkä kaipaa sieltä yhtään mitään. N48
Noita on tullut aika paljon kauemmin kuin viisi vuotta.
En ole katsonut enkä halua naista joka katsoo tuollaista roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät, että esim Kaunareita on tullut aika monta vuotta, että tuskin siltä on voinut välttyä.
Helposti. Kun kiinnostus on nolla.
En tiedä yhtään miestä, joka myöntäisi noita katsovansa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Kaunarit kuulu jo Suomessa yleissivistykseen?
1992 kyseinen ohjelma kuitenkin jo alkanut.Salkkarit jo ikoninen kotimainen.
Homoikoninen...?
Oma poika, 25-V, valmistuu KTMksi ensi kesänä. Mieluummin urheilee kun kattoo saastaa. Mutta naisen hänen mielellään soisin löytävän, ettei lähde uraputkeen
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät, että esim Kaunareita on tullut aika monta vuotta, että tuskin siltä on voinut välttyä.
Voin sanoa, että 34v ikäisenä naisena en ole koskaan katsonut kokonaista kaunari jaksoa, että uskoisin miehiäkin löytyvän, joilla katsomatta
Katsoin kaunita ja rohkeita ylä-asteiässä joskus 90 luvun puolivälissä
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut enkä halua naista joka katsoo tuollaista roskaa.
Haluaisitko mut? En katso mitään noista. En voi sietää noita roskaohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noita pysty normaalijärkinen edes katsomaan.
Sama. Game of Thrones miehet ei myöskään käy.
Mulla ois mies, joka ei oo noita katsonut. Katsoo jääkiekkoa, jalkapalloa, snookeria, uuno turhapuroa, kummelia ja eduskunnan istuntoja yms politiikkakeskusteluja. Oisko vaihtaria, etten ihan ilman miestä jäisi?
On. Olen katsonut viimeksi tv:tä joskus tämän vuosituhannen alussa.
En tiedä mitään sisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa, että 34v ikäisenä naisena en ole koskaan katsonut kokonaista kaunari jaksoa, että uskoisin miehiäkin löytyvän, joilla katsomatta
Meillä kotona äiti, mummu ja täti seurasivat tuota. Eli en ole siltä itse voinut välttyä.
Minä en ole tuota saastaa koskaan katsonut. Mutta olenkin hivenen autistinen insinöörismies. Voin sitten vastapainona puhua tuntikausia lentokoneista, ydinvoimatekniikasta, junista, teollisuuden prosesseista.
Että olisiko sitten kuitenkin pienempi paha valita se tempparimies? Sellaista naista ei taida tässä universumissa olla vapaana, jonka kanssa voisi puhua esim. olkiluoto kolmosen teknologiasta.
M37