Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan miehen joka ei ole katsonut yhtäön jaksoa Salkkarit, BB, Kaunarit, Tempparit saastaa

Vierailija
28.12.2022 |

Kyseessä on deal breaker. Sanokaa että teitä terveitä miehiä on!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tuota saastaa koskaan katsonut. Mutta olenkin hivenen autistinen insinöörismies. Voin sitten vastapainona puhua tuntikausia lentokoneista, ydinvoimatekniikasta, junista, teollisuuden prosesseista. 

Että olisiko sitten kuitenkin pienempi paha valita se tempparimies? Sellaista naista ei taida tässä universumissa olla vapaana, jonka kanssa voisi puhua esim. olkiluoto kolmosen teknologiasta. 

M37

Vierailija
22/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Kaunarit kuulu jo Suomessa yleissivistykseen?

1992 kyseinen ohjelma kuitenkin jo alkanut.

Salkkarit jo ikoninen kotimainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole tuota saastaa koskaan katsonut. Mutta olenkin hivenen autistinen insinöörismies. Voin sitten vastapainona puhua tuntikausia lentokoneista, ydinvoimatekniikasta, junista, teollisuuden prosesseista. 

Että olisiko sitten kuitenkin pienempi paha valita se tempparimies? Sellaista naista ei taida tässä universumissa olla vapaana, jonka kanssa voisi puhua esim. olkiluoto kolmosen teknologiasta. 

M37

Ainiin ja lisäyksenä, voin helposti pelata tuntikausia esim. Modern Warfare. Nyt lähti työpäivän jälkeen MWII tulille. 

M37

Vierailija
24/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti sellainen mies ei kiinnostu tuollaisesta wt-typystä, joka edes tietää tuollaiset sarjat. Ja vielä noilla lempinimillä.

Kyllä on. Kaikkihan niistä noilla nimillä puhuu halusit tai et.

Ohis, joka itse tapittaa kaikki turhat paskat telkkarista, mutta mies ei mitään. Tai no, en mä Temppareita ole koskaan katsonut. Muita mainittuja kyllä.

Täytyy myöntää sivistymättömyyteni, kun en edes tunnistanut kaikkia APn mainitsemia asioita. /2

Vierailija
25/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kriteerit ja toivon että olet myös mies vinkvink.

Vierailija
26/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole. Telkkariakaan en ole avannut viiteen vuoteen, muuta kuin joidenkin leffojen takia. Ikinä en ole katsonut yhtään jaksoa em. mainituista ohjelmista eikä vastaavistakaan. Ikääkin on jo 47v

Mulla ei ole ollut telkkaria viiteen vuoteen. Enkä kaipaa sieltä yhtään mitään. N48

Vierailija
27/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole. Telkkariakaan en ole avannut viiteen vuoteen, muuta kuin joidenkin leffojen takia. Ikinä en ole katsonut yhtään jaksoa em. mainituista ohjelmista eikä vastaavistakaan. Ikääkin on jo 47v

Mulla ei ole ollut telkkaria viiteen vuoteen. Enkä kaipaa sieltä yhtään mitään. N48

Noita on tullut aika paljon kauemmin kuin viisi vuotta.

Vierailija
28/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut enkä halua naista joka katsoo tuollaista roskaa.

Vierailija
29/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät, että esim Kaunareita on tullut aika monta vuotta, että tuskin siltä on voinut välttyä.

Helposti. Kun kiinnostus on nolla.

Vierailija
30/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään miestä, joka myöntäisi noita katsovansa. 

Vierailija
31/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Kaunarit kuulu jo Suomessa yleissivistykseen?

1992 kyseinen ohjelma kuitenkin jo alkanut.

Salkkarit jo ikoninen kotimainen.

Homoikoninen...?

Vierailija
32/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poika, 25-V, valmistuu KTMksi ensi kesänä. Mieluummin urheilee kun kattoo saastaa. Mutta naisen hänen mielellään soisin löytävän, ettei lähde uraputkeen

Vierailija
33/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät, että esim Kaunareita on tullut aika monta vuotta, että tuskin siltä on voinut välttyä.

Voin sanoa, että 34v ikäisenä naisena en ole koskaan katsonut kokonaista kaunari jaksoa, että uskoisin miehiäkin löytyvän, joilla katsomatta

Vierailija
34/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kaunita ja rohkeita ylä-asteiässä joskus 90 luvun puolivälissä

Vierailija
35/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut enkä halua naista joka katsoo tuollaista roskaa.

Haluaisitko mut? En katso mitään noista. En voi sietää noita roskaohjelmia.

Vierailija
36/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noita pysty normaalijärkinen edes katsomaan.

Vierailija
37/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Game of Thrones miehet ei myöskään käy.

Vierailija
38/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois mies, joka ei oo noita katsonut. Katsoo jääkiekkoa, jalkapalloa, snookeria, uuno turhapuroa, kummelia ja eduskunnan istuntoja yms politiikkakeskusteluja. Oisko vaihtaria, etten ihan ilman miestä jäisi?

Vierailija
39/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen katsonut viimeksi tv:tä joskus tämän vuosituhannen alussa.

En tiedä mitään sisällöstä.

Vierailija
40/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa, että 34v ikäisenä naisena en ole koskaan katsonut kokonaista kaunari jaksoa, että uskoisin miehiäkin löytyvän, joilla katsomatta

Meillä kotona äiti, mummu ja täti seurasivat tuota. Eli en ole siltä itse voinut välttyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi