Haluan miehen joka ei ole katsonut yhtäön jaksoa Salkkarit, BB, Kaunarit, Tempparit saastaa
Kyseessä on deal breaker. Sanokaa että teitä terveitä miehiä on!
Kommentit (41)
Täytän kriteerisi, mutta olen pahoillani, olen jo varattu.
En kato mitään sarjoja suomeksi. Eli kai meitä on.
M42
Mä en ole. Telkkariakaan en ole avannut viiteen vuoteen, muuta kuin joidenkin leffojen takia. Ikinä en ole katsonut yhtään jaksoa em. mainituista ohjelmista eikä vastaavistakaan. Ikääkin on jo 47v
Oma mies ei noita katso, mutta on varattu.
Mä taas haluaisin ukon joka kattoo edes salkkareita. Kattoo vaan maajussia ja länkkäreitä ja Bondia.
Todennäköisesti sellainen mies ei kiinnostu tuollaisesta wt-typystä, joka edes tietää tuollaiset sarjat. Ja vielä noilla lempinimillä.
Täällä olisi yksi, mutta sekin naimisissa mun kanssa. :)
Mä en kyl tunne miehiä jotka kattois tommosia ohjelmia.
Käykö mies, joka ei ole katsonut minuuttiakaan Harry Potteria, Putousta ja Vain elämää?
Täällä yksi 🙋 En ole katsonut nousta yhtäkään jaksoa kokonaan, en myöskään kotikatua, paratiisihotellia enkä muitakaan hömppä sarjoja. Mieluummin katson dokumentteja, mutta niitä ei tule kuin muutama tunti viikossa.
Lasketaanko, jos on seurassa joutunut katsomaan?
Esim. illanvietossa ollut telkku päällä ja sieltä tullut jotain noista kyseisistä ohjelmista? Tai ex on niitä seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti sellainen mies ei kiinnostu tuollaisesta wt-typystä, joka edes tietää tuollaiset sarjat. Ja vielä noilla lempinimillä.
Kuulostat katkeralta. Ole vaan ihan vapaasti mutta älä marise muille.
Eipä ole tullut katsottua. Käykö sinulle 48-vuotias homo?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Kaikkihan niistä noilla nimillä puhuu halusit tai et.
Ohis, joka itse tapittaa kaikki turhat paskat telkkarista, mutta mies ei mitään. Tai no, en mä Temppareita ole koskaan katsonut. Muita mainittuja kyllä.
Juu eipä tollasta paskaa viitti katsella. M32
Täältä löytyy. Mutta olen siis mies joka lentää Thaimaaseen tammikuussa.
Että jos oot miesvihaaja feministi. Ei helmikuussakaan kannata tavata ;)
Kai tiedät, että esim Kaunareita on tullut aika monta vuotta, että tuskin siltä on voinut välttyä.
Sorry, mieheni ei ole vapailla markkinoilla.