Miksi TEMPTATION ISLANDISSA pettävät naiset lynkataan somessa ja palstoilla, mutta miehiä kehutaan sonneiksi ja alfoiksi?
Miksi TEMPTATION ISLANDISSA pettävät naiset lynkataan somessa ja palstoilla, mutta miehiä kehutaan sonneiksi ja alfoiksi?
Tämäkö on tasa-arvoa?
Kommentit (25)
Mistä lähtien Tempparit on ollut joku tasa-arvojulistus ohjelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun sellaiset naiset ovat hhuoria niin luonnollisesti sellaisista ei kukaan täysjärkinen voi pitää.
Ja sinun tulee muistaa myös se tosiasia, että yksikään mies ei kävisi vieraissa jos naiset eivät huorailisi.
Eli kummanko sukupuolen vika on vieraissakäynti? Minäpä autan sinua - NAISTEN.
Saat tuon kuulostamaan aivan siltä, että yksikään mies ei osaa olla työntämättä sukupuolielimiään ympäriinsä naisten takia. Eli miehet elävät jatkuvassa kiimassa, koska naiset?
Minä puhuin hhuorista ja sinä selibaatista, onko luetun ymmärtämisessäsi vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun sellaiset naiset ovat hhuoria niin luonnollisesti sellaisista ei kukaan täysjärkinen voi pitää.
Ja sinun tulee muistaa myös se tosiasia, että yksikään mies ei kävisi vieraissa jos naiset eivät huorailisi.
Saat tuon kuulostamaan aivan siltä, että yksikään mies ei osaa olla työntämättä sukupuolielimiään ympäriinsä naisten takia. Eli miehet elävät jatkuvassa kiimassa, koska naiset?
Hhaluatko kertoa missä kohtaa tuossa mainittiin selibaatti? Luetun ymmärtämisessäni lienee vikaa, koska minä en sellaista havainnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hhaluatko kertoa missä kohtaa tuossa mainittiin selibaatti? Luetun ymmärtämisessäni lienee vikaa, koska minä en sellaista havainnut.
Ymmärrän kyllä että sinä et ymmärrä. Siksi et havainnut.
Kautta aikojenhan se on ollut niin, että mies on sonni kun kaataa naisia, mutta nainen on h'ora, jos kaataa miehiä. Ei mitään uutta tässäkään.