Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palautuukohan luottamus parisuhteisiin?

Vierailija
28.12.2022 |

Onko täällä niitä, jotka vaikeiden parisuhteiden jälkeen olisivat onnistuneet palauttamaan itselleen luottamuksen sekä turvallisuuden tunteen, mitä parisuhteisiin tulee? Olen huomannut, etten pysty enää toivomaan parisuhdetta kokemusteni jälkeen ja mieli suojelee (estää) minua kiinnostumasta miehistä. En enää viehäty edes kenenkään ulkonäöstä tai tunne ihastusta lainkaan.

En koe että terapiasta olisi hyötyä, olen asioita käsitellyt erittäin perinpohjaisesti ihmisten kanssa, reflektoinut itseäni jne. Myöskin parisuhdetaitoni ovat hyvät. Minulla on vuosikymmen kokemusta henkisesti väkivaltaisesta suhteesta ja seuraavassa suhteessa tulin jätetyksi syystä (viestillä), josta vakuutettiin 2v ajan ettei se ole ongelma (elämäntilanteeseen liittyvä asia).

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on mahdollista Ap, mutta vaatii työtä ja asioiden käsittelyä, hyväksymistä.

Ja tietenkin sen hyvän puolison löytäminen..

Itse löysin ihanan miehen, joka oli kärsivällinen kanssani ja oli valmis näyttämään minulle sen että on rakkauteni arvoinen.

Toki tein itsekin töitä parisuhteen ja itseni eteen, että pääsisin peloistani, jotka ei johtuneet hänestä vaan aiemmasta kumppanista, joka oli mm. väkivaltainen, narsisti ja ilkeä eli haukkui ja syyllisti sekä oli uskoton...

Asioiden käsittely, anteeksianto, hyvän miehen löytäminen, se että uskaltaa kokemusistaan huolimatta antaa vielä mahdollisuuden ja etenee hitaasti, auttoi.

Sekä avoimmuus.

Kerroin toiselle heti, että minulla on vaikeuksia luottaa, mutta haluan kohdella sinua hyvin ja pelkoni ei johdu sinusta.

Nyt naimisissa olemme olleet pitkään ja parisuhde on hyvä ja tasapainoinen ja luotan mieheeni!<3 Mutta hän jaksoi panostaa, kehua ja vakuuttaa rakkauttaan ja olla kärsivällinen. Onneksi hän jaksoi sen.<3 

Hyviäkin miehiä on!<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme