Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko hankkiuduit eroon turhista joululahjoista, joita et olisi halunnut?

Vierailija
28.12.2022 |

Missä ne ovat nyt?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Rahan pyytäminen tuntuisi oudolta ja sitä on kyllä tullut pyytämättäkin. Ja olen kysyttäessä toivonut joka vuosi jonkun yksittäisen, pienen lahjan, mutta kylkiäisenä tulee vaikka ja mitä. Lahjoitusta hyväntekeväisyyteenkin ehdottelin lahjojeni sijaan, mutta ei käy! Eikä se, että emme lahjoisi toisiamme ollenkaan.

t. anteliaan anopin kiittämätön miniä

Vierailija
42/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, join pullon konjakkia josta en edes pidä ja syötin suklaat tutuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi shoppailee joka vuosi minulle kassikaupalla tavaraa, jota en halua enkä tarvitse. Kaapit pursoilevat. Olen vuosia pyytänyt, ettei shoppailisi. Istuu sitten vieressä ja katsoo, kun avaan pakettiröykkiöt vaivaantuneena. Minua on kuulemma vaikea miellyttää. Ei ole, jos uskoo mitä sanotaan. En halua lahjoja!!!!!! En tarvitse kymmentä Mariskoolia enkä viittätoista kylpypyyhettä. Enkä todellakaan viittä kiloa suklaata. Olen lihava. Kiertoon menee ja vähän paha mieli tulee. Joka ikinen joulu. Olen yrittänyt olla jämäkän ystävällinen enkä tahtoisi ilkeäksikään ruveta. Tuntuu pahalta, ettei toiveitani kunnioiteta ja toisaalta tunnen itseni typeräksi nillittäjäksi.

Mikset pyydä rahana?

Minkälainen ihminen pyytää lahjan rahana?

Vierailija
44/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöydän peittäminen teltalla ei ole enää muodissa vaan pitää näkyä pöydän pinta ja reunat jos pöytää koristelee. Pöytä itsessään pitää olla jo niin komean näköinen ettei se mitään telttoja, peittoja tarvitse. 

Missään ulkomaisissa ruoka ohjelmien juhlapöydissä ei ole verhoiluja kun katselee Mayn keittiö ohjelmaakin kuinka upeasti hän somistaa pöydät ilman mitään tekstiili rättejä ihan luonnon somisteilla. 

En ymmärrä miksi suomalaiseen kulttuuriin kuuluu se pöytä peittää jollain teltalla jossa kamalat helmat tai pääseekö lapset sen pöydän alle piilosta leikkimään. 

Ennen pöydät oli jalopuuta ei sitä sun viilupintaista ruotsalaispalikkasettiä. Pöydän pintaa suojattiin liinalla, se lisäksi käyttöikää. Myös ulkomailla, ennen internetin keksimistä

Vierailija
45/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan melkein heti myyntiin. Inhoan turhaa tavaraa. Taas lapset sai älyttömästi kaikkea aivan turhaa, millä eivät leiki ja vaatteet sellaista kiinassa tehtyä rättiä mitä emme käytä. Mikään vihjailu tai pyyntö ei mene perille. Tänä vuonna koitin aika suoraan sanoa mummolle, että älä osta tätä krääsää vaan osta vaikka kirpparilta jotain kirjoja lapsille tai sieltä puuvillavaatetta, mutta ei kun pitää ostaa jotain rusta krääsää. Ärsyttää. Ärsyttää kun ostetaan sitä halvinta kakkaa ja paljon. Ostaisivat yhden laadukkaan tai jättäisivät kokonaan ostamatta. 

Vierailija
46/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onneksi tullut mitään, mitä en olisi tarvinnut, sillä päätimme, ettei joululahjoja jaeta, vaan nautimme toistemme hyvästä seurasta, herkullisista ruoista ja viineistä.

Ei vietetty edes joulua yhdessä ja silti saatiin ei toivottuja lahjoja.