Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä handjob

Vierailija
28.12.2022 |

Saisiko teiltä naiset vinkkejä, miten mies saadaan laukeamaan käsillä nopeasti ja tehokkaasti? 😀

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin pelkkä handjob tai blowjob on näiden yhdistelmä. Ensin vähän aikaa suikkaria, sitten syljestä märän kalun runkkausta, takaisin suuuhun, takaisin käsihoitoon, suuhun, käsihoitoon, ja laukeaminen on takuuvarma

Vierailija
42/48 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa oma mies täällä, niin vois keskittyä suihinottoon ja käsihoitoon oikein kunnolla. Mäkin tykkään antaa siten, et välillä käsihoitoa ja sit takaisin suuhun ja sit taas käsihoitoa jne. Ei väsy leuat niin kovasti. Lisäksi hierontaöljyllä käsi liukuu mukavasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tietty on kysyä suoraan mieheltä, mikä tuntuu hyvältä. Tai kokeilla eri tekniikoita ja katsoa, mistä mies syttyy.

Vierailija
44/48 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä tykkää että mä kosken sillai tosi hellästi sen penikseen. Esim jos suudellaan nii et se on pakittanut mut seinää vasten ja siin samalla hyväilen. Semmost tosi hellää runkkaamist ja peniksen pään hyväilyä. Tossa vaiheessa se on jo ihan täydessä seisokissa valmiiksi mut hän kaipaa nii paljon sitä et mä kosken. Ei sillä ihanaa se on minustaki kosketella ja kun hän on aina koskettelemassa mua.

Vierailija
45/48 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poikaystävä tykkää että mä kosken sillai tosi hellästi sen penikseen. Esim jos suudellaan nii et se on pakittanut mut seinää vasten ja siin samalla hyväilen. Semmost tosi hellää runkkaamist ja peniksen pään hyväilyä. Tossa vaiheessa se on jo ihan täydessä seisokissa valmiiksi mut hän kaipaa nii paljon sitä et mä kosken. Ei sillä ihanaa se on minustaki kosketella ja kun hän on aina koskettelemassa mua.

Toi asento on ihana. Se on ihana, kun ei pääse pakoon turvallisesta ja vaativasta sylistä. Myös kalun koskettelu tossa asennussa on ihanaa, tai ainakin housujen päältä. Mä luulin, et toi sattuu, jos koskee vaan terskaa. Voi kunpa oppis saamaan oman ihastuksen nauttimaan mun kosketuksesta. Tai siis et oppis koskemaan oikein.

Vierailija
46/48 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen antama handjob: 30 sekuntia kuivana tunnotonta vatkausta ja kommentti että "käsi väsyy"

Vierailija
47/48 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen antama handjob: 30 sekuntia kuivana tunnotonta vatkausta ja kommentti että "käsi väsyy"

Tuo on hyvä vinkki mitä välttää

Vierailija
48/48 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hyvä vinkki mitä välttää

Rehellisesti olen saanut pari hyvää käsityötä, mutta antajat ovat olleet miehiä tai ammattilaisnaisia.

Varmasti taitaviakin naisia löytyy, mutta ei ole osunut omalle kohdalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi